Δευτέρα, Ιουνίου 28, 2010

ΑΛΛΟ ΠΑΙΔΟΜΑΖΩΜΑ, ΑΛΛΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!

Καταγγέλουμε με τον κατηγορηματικότερο τρόπο την σημερινή ψευδοεκπαιδευτική ημερίδα που διυλίζει τον τουρκόφωνο κώνωπα και καταπίνει την κάμηλο της μειονοτικής απαιδευσίας. Ως Έλληνες εκπαιδευτικοί νιώθουμε ντροπή για την τακτική αυτή του Υπουργείου (μη εθνικής) Παιδείας, το οποίο έρχεται να πολιτικοποιήσει και να μεταθέσει ένα ζήτημα της ευθύνης της ελληνικής Πολιτείας, σε διακύβευμα ισορροπιών με "εκπροσώπους" που οι προτεραιότητές τους βρίσκονται σε άλλους χώρους - ίσως και σε άλλες ...χώρες.

Η ίδρυση και λειτουργία της Ε.Π.Α.Θ. δεν μπορεί να θεωρείται έξω από το όλο πλαίσιο της μειονοτικής Εκπαίδευσης. Η Χούντα που υπέγραψε τα Μορφωτικά Πρωτόκολλα του 1968, και τα οποία εξακολουθούν να διέπουν κάθε λεπτομέρεια στα μειονοτικά σχολεία, ίδρυσε και την Παιδαγωγική Ακαδημία που θα στελέχωνε τα σχολεία αυτά. Αν λοιπόν,... έχουμε κάτι το αντιδημοκρατικό να καταλογίσουμε στην ΕΠΑΘ, πόσα μάλλον δικαιούμαστε να πούμε για το σύνολο της μειονοτικής εκπαίδευσης, της οποίας μάλιστα τα τραγικά αποτελέσματα είναι ορατά σε κάθε εκπαιδευτικό που έρχεται σε επαφή με το θέμα.

Άλλωστε δεν χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός για να αντιληφθεί τη λογική της λειτουργίας των μειονοτικών σχολείων. Είναι σχολεία της λογικής του γκέττο, έτσι όπως φαινόταν ίσως λογικό στα 1923, όταν υπεγράφη η Συνθήκη της Λωζάνης, κι όταν η οθωμανική λογική των μιλέτ ήταν ακόμη νωπή. Το γκέττο βεβαίως σήμερα υπάρχει, δεν το δημιουργεί η εκπαίδευση, αλλά υποτίθεται ότι αυτή καλείται να το σπάσει. Ρωτάμε κάθε υπεύθυνο, σε ποιαν άλλη χώρα διδάσκονται τα μισά μαθήματα σε διαφορετική γλώσσα από την επίσημη; Πού είναι η ρητή δέσμευση της Ελλάδος για διδασκαλία της μητρικής γλώσσας στους Πομάκους και στους Ρομά;

Καθώς ξεκινάει μία ακόμη φάση του χρυσοπληρωμένου Προγράμματος Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων (ΠΕΜ) της ομάδας Φραγκουδάκη - Δραγώνα, πρέπει επιτέλους να ειπωθεί ξεκάθαρα ότι ήταν σχεδόν μηδενικού αποτελέσματος. Ότι όπως και είκοσι χρόνια πριν, έτσι και σήμερα τα παιδιά πάνε στο δημόσιο γυμνάσιο από το μειονοτικό σχολείο, γνωρίζοντας ελάχιστα ελληνικά έως και καθόλου (για γνώσεις δεν το συζητάμε καν!). Η δε μεταστροφή των παιδιών αυτών στην δημόσια παιδεία, που παρουσιάζεται ως αποτέλεσμα του ΠΕΜ, είναι αποτέλεσμα αποκλειστικά και μόνο της ποσόσωσης (δηλ. της εισαγωγής μέ το ζόρι) στα ελληνικά ΑΕΙ.

Καταγγέλλουμε όλους όσους εγείρουν θέμα Ε.Π.Α.Θ., δίνοντας παράλληλα "γραμμή" στον μουσουλμανικό πληθυσμό για τη μειονοτική εκπαίδευση, για ξεδιάντροπή υποκρισία και για εξωεκπαιδευτική στόχευση που αδιαφορεί για την προσαρμογή των μουσουλμανοπαίδων στην ελληνική κοινωνία. Δεν μπορεί κανείς να ζεί αυτήν τήν κατάσταση της τραγικής αμορφωσιάς και να εστιάζει στο ποιός ελέγχει την παραγωγή των εκπαιδευτικών της και ποιός θα τους στείλει για ...σεμινάρια στην Τουρκία!

Κατάργηση της ΕΠΑΘ, μαζί και των μειονοτικών σχολείων, με καταγγελία των διμερών συμφωνιών ΤΩΡΑ!

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Ν. ΡΟΔΟΠΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών