H απόφαση για την επιστράτευση των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφορέων δημόσιας χρήσης δεν ελήφθη από τον πρωθυπουργό αλλά υπαγορεύθηκε από τους εκπροσώπους της τρόικας.
Η κυβέρνηση, δια του αρμόδιου υπουργού κ. Δημήτρη Ρέππα, είχε ταχθεί με το προσχέδιο νόμου, τον περασμένο Μάρτιο υπέρ μίας κάλπικης απελευθέρωσης της αγοράς των χερσαίων μεταφορών. Ουσιαστικά είχε κλείσει το μάτι...
στους οδηγούς ότι δεν πρόκειται να αλλάξει το καθεστώς των αδειών τους.
Οι εντολές του ΔΝΤ και της Κομισιόν προς το Μέγαρο Μαξίμου για ουσιαστικό άνοιγμα των αγορών ακύρωσε το προσχέδιο Ρέππα και εξέθεσε την κυβέρνηση που είχε δώσει σαφείς υποσχέσεις στους αυτοκινητιστές. Ακόμη και χθες υπουργοί απευθύνονταν στους αξιωματούχους της τρόικας για να αποσπάσουν μία συμβιβαστική λύση, χωρίς όμως αποτέλεσμα.
Η απελευθέρωση των επαγγελμάτων πρέπει να υλοποιηθεί αλλά με όρους εμπιστοσύνης και αφού πρώτα η κυβέρνηση παρουσιάσει στην κοινή γνώμη τα οφέλη για την οικονομία και τα νοικοκυριά από την τόνωση του ανταγωνισμού στις επιμέρους αγορές. Ηδη ο υπουργός Οικονομικών κ. Γ. Παπακωνσταντίνου προανήγγειλε χθες το άνοιγμα μίας σειράς επαγγελμάτων και μάλιστα με διαδικασίες εξπρές.
Οι ιδιοκτήτες φορτηγών ντύθηκαν στα χακί αφού πρώτα στέγνωσε η αγορά και παρέλυσε η οικονομία. Είναι σαφές ότι αυτό δεν μπορεί να επαναληφθεί όταν η κυβέρνηση θα αλλάζει το καθεστώς των φαρμακοποιών ή των μηχανικών γιατί
η επιστράτευση δεν είναι επίδειξη πυγμής αλλά δείγμα αδυναμίας.
"E.T."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών