Οι εκτιμήσεις του αρμόδιου υφυπουργού κ. Γ. Νικητιάδη για μείωση των τουριστικών εσόδων φέτος κατά 10% σε σχέση με πέρυσι, είναι μάλλον αισιόδοξες εάν κρίνουμε από την εικόνα που παρουσιάζουν βασικοί τουριστικοί προορισμοί της χώρας.
Η κυβέρνηση υπονόμευσε τις προοπτικές του τουρισμού σχεδόν με την ανάληψη των καθηκόντων της. Οι αναφορές του πρωθυπουργού για...
το ρεκόρ της διαφθοράς και οι ανεύθυνες δηλώσεις του υπουργού Οικονομικών περί Τιτανικού στην οικονομία δημιούργησαν μία αρνητική εικόνα για το μέσο ευρωπαίο τουρίστα, που δεν θα ήθελε να πραγματοποιήσει τις διακοπές του σε μία χώρα που αυτοδυσφημείται.
Η κατάσταση χειροτέρεψε από τις συνεχείς κινητοποιήσεις διάφορων επαγγελματικών ομάδων όπως οι λιμενεργάτες και οι ιδιοκτήτες φορτηγών αλλά και από το χαμηλό επίπεδο της δημόσιας διοίκησης που επέτρεψε να είναι κλειστά δεκάδες μουσεία, ελλείψει ωρομισθίων.
Εάν σε αυτά συμπεριλάβουμε τη μεγάλη βουτιά του εσωτερικού τουρισμού, λόγω της κατάργησης των επιδομάτων αδείας για εκατοντάδες χιλιάδες δημοσίους υπαλλήλους και συνταξιούχους, τότε δεν είναι υπερβολικές οι εκτιμήσεις των παραγόντων του κλάδου, που κάνουν λόγο για τη χειρότερη σεζόν των τελευταίων ετών.
Παράλληλα τα διαρθρωτικά προβλήματα του τουρισμού γιγαντώνονται με ευθύνη της κυβέρνησης. Η Ελλάδα έχει γίνει η ακριβότερη χώρα στις τιμές των καυσίμων, από τις φθηνότερες στην Ευρώπη που ήταν πριν από 2-3 χρόνια, με αποτέλεσμα ο οδικός τουρισμός ειδικά στη Βόρεια Ελλάδα να έχει μειωθεί σημαντικά.
Οι συνεχείς ανατιμήσεις των φόρων και η έλλειψη μέτρων για την αντιμετώπιση των καρτέλ στην αγορά έχουν καταστήσει τη χώρα μας σε έναν ακριβό προορισμό όχι μόνο για το μέσο Ευρωπαίο τουρίστα αλλά και τις ελληνικές οικογένειες. Η κυβέρνηση αντί να προστατέψει την πιο βαριά βιομηχανία της χώρας, την οδήγησε στην οικονομική καταστροφή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών