Ενώ όλα τα φώτα της δημοσιότητας και του ενδιαφέροντος έχουν πέσει στο τμήμα Κόρινθος- Πάτρα και στο πέρασμα από το οικοσύστημα του Καϊάφα αθόρυβα εδώ και καιρό έχει ξεκινήσει και η κατασκευή του τμήματος του Αυτοκινητόδρομου της Ολυμπίας Οδού στο τμήμα Πάτρα-Πύργος.
Με βάση το χρονοδιάγραμμα... οι εργασίες κυλούν χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και αναμένεται να παραδοθεί το 2012 συντομεύοντας την απόσταση κατά 14χλμ. Σε αυτή τη φάση των εργασιών διεξάγονται γεωτεχνικές έρευνες, μετατοπίσεις δικτύων κοινής ωφέλειας ενώ σε πολλά τμήματα οι κατασκευαστικές εργασίες έχουν γκαζώσει για τα καλά.
Μια εκ των εταιρειών που αποτελούν την Κοινοπραξία της Ολυμπίας Οδού, η J&P ΑΒΑΞ έχει αναλάβει την κατασκευή της νέας γέφυρας του Αλφειού (κατά μήκος της παλιάς). Το μήκος της νέας γέφυρας θα είναι 450 περίπου μέτρα και το πλάτος της 26 μέτρα, με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, όπως και ολόκληρος ο αυτοκινητόδρομος, στο τμήμα από Πάτρα προς Πύργο. Οι εργασίες αφορούν τη θεμελίωση της γέφυρας. Έχουν αρχίσει την τοποθέτηση πασσάλων οπλισμένου σκυροδέματος και πολύ σύντομα θα ξεκινήσει και η ανύψωση των βάσεων.
Λόγω της ομαλότητας σε όλο σχεδόν το τμήμα από την Πάτρα μέχρι τον Πύργο μήκους 87χλμ δεν απαιτείται κάποιο σημαντικό τεχνικό έργο. Ο αυτοκινητόδρομος ακολουθεί εντελώς νέα χάραξη, εκτός από τα 14,5 πρώτα χιλιόμετρα έξω από την Πάτρα. Συνολικά θα κατασκευαστούν: 35 Γέφυρες άνω των 20μ. μήκους 2200μ., Σήραγγες συνολικού μήκους 820 μ., 10 νέοι ανισόπεδοι κόμβοι, 57 Ανισόπεδες διαβάσεις τοπικού δικτύου.
Το τμήμα της Ολυμπίας Οδού Πάτρα- Πύργος σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα που έχουν εκκίνηση τον Αύγουστο του 2008 έχουν ορίζοντα ολοκλήρωσης τους 42 μήνες. Με βάση αυτό το χρονικό διάστημα η παράδοση του τμήματος στην κυκλοφορία θα πρέπει να αναμένεται κάπου στην Άνοιξη του 2012.
Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι το υπόλοιπο τμήμα από τον Αλφειό ποταμό μέχρι την Τσακώνα που ολοκληρώνεται ο δρόμος ο χρόνος υλοποίησης είναι 70 μήνες από την έναρξη της παραχώρησης δηλαδή το Καλοκαίρι του 2014. Φυσικά μέσα σε αυτό το χρονικό πλαίσιο δεν θα πρέπει να υπολογίζεται το "προβληματικό" τμήμα της Ζαχάρως και μέχρι τον Καιάφα που περιμένουμε αποφάσεις για την νέα του χάραξη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών