... πείσει τον κόσμο να γίνουν μέλη του (απο) κόμματός της.
Όταν δεν μπορείς με το λόγο, την ιδεολογία και τα οράματά σου να κάνεις τον κόσμο να σε ακολουθήσει, τότε παίρνει θέση η 'δωροδοκία'.
Τακτική που παραπέμπτει σε παρακρατικές και παλαιοκομματικές λογικές, που ο άνθρωπος δεν ταυτίζεται με τις ιδέες, αλλά τίθεται εξαρτημένος από ιδεοληψίες συμφερόντων.
Το κίνητρο του δε θα είναι πολιτικό, αλλά υλιστικό.
Θύμα;! των καιρών ο απλός κόσμος που παρασύρεται σε πράξεις που νομιμοποιούν τη διαφθορά και τον καθιστούν συνένοχο της αποιδεολογικοποίησης της πολιτικής.
Κάτι αντίστοιχο έκανε και το Πα.Σο.Κ. με το γνωστό σύστημα,
"είσαι μέλος τοπικής οργάνωσης του κόμαμτος καιι έχεις θεσμική θέση, πάρε ένα Blackberry με μειωμένες κατά 80% τις χρεώσεις από τη
WIND".
Το 'παζάρι' προσφορών, που 'βαφτίζεται' για ευνόητους λόγους με το καθωσπρεπίστικο όρο 'Μάρκετινγκ της εποχής', που επιδίδονται τα παραπάνω κόμματα δεν είναι τίποτε άλλο παρά η απόδειξη ότι έχουν χάσει το πολιτικό έρεισμά τους στην κοινωνία και τη συνείδηση των πολιτών.
Δεν παράγουν ιδέες, ή αν ακόμα και αν το πράξουν έρχονται σε σύγκρουση με το συμφέρον του λαού ή των αρχών τους, οπότε το μόνο που τους μένει είναι η 'πειθώ δια του πλούτου'.
Μοιράζω πρόσκαιρα οφέλη μήπως και πίσω τις αγέλες να με ακολουθήσουν.
Είναι ντροπή και για τα κόμματα αλλά και για τους ίδιους τους πολίτες.
Γιατί τα μεν,συγκεκριμένα, κόμματα έχουν αποδεχθεί το ρόλο τους ως διαχειριστές της εξουσίας που μόνο με τέτοιου τύπου 'δωράκια' μπορούν να κρατήσουν αλυσοδεμένους τους οπαδούς τους, τους πολίτες δε, που καθίστανται υποχείρια της διαφθοράς, δια του υλισμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών