Παρασκευή, Ιουλίου 15, 2011

Μην ταΐζετε ­τα θηρία!


Προς όλα τα αδέλφια μου, τους αγνούς πατριώτες…


Το δάσος καίγεται για τα καλά… Όμως είναι πανεύκολο να σωθούν πολλά δέντρα, που θα δώσουν καρπούς και σπόρους…
Προτού μείνουμε όλοι με τα... ενοικιαστήρια και τα πωλητήρια στα χέρια, προτού πάρουμε όλοι θέση στις ουρές των συσσιτίων, μπορούμε κάλλιστα να κάνουμε τα απλούστατα, τα αυτονόητα και πάντως ευεργετικά. Μπορούμε, τουλάχιστον όσοι δεν αντιμετωπίζουμε σοβαρά οικονομικά προβλήματα, να κάνουμε αυτά που ξεχνούν ή παραβλέπουν οι περισσότεροι, με αποτέλεσμα να καταστρεφόμαστε οικονομικά και να εξασθενούν βασικοί μηχανισμοί άμυνάς μας. Και να ’ταν μόνον αυτά; Εμείς οι ίδιοι, με τη στάση μας, ενδυναμώνουμε τους ήδη πανίσχυρους υπονομευτές της πατρίδας μας κι επικροτούμε τη λεηλασία μας.



Κάποιοι… έχουν βαλθεί να μας τρελάνουν και μας "χτυπούν" με κάθε τρόπο. Κάποιοι… έχουν βαλθεί να μας ξεκάνουν και μας "χτυπούν" με κάθε τρόπο. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι πολυεθνικές εταιρείες πουλάνε τα εμπορεύματά τους πιο ακριβά στην Ελλάδα. Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι οι πολυεθνικές μάς πουλάνε βασικά προϊόντα πολύ πιο ακριβά απ' ό,τι τα πουλάνε ακόμα και σε μικρότερες αγορές. Και μέσα σε αυτήν την κατάσταση, βρίσκουν τη χαρά τους και οι ντόπιοι μεγαλοεπιχειρηματίες. Πού είναι ο πυλώνας του νεοφιλελεύθερου "παραδείσου", ο Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου; Γιατί δεν επεμβαίνει; Εδώ είναι κι αυτός, αλλά θυμάται τις υποχρεώσεις του –που με πλέρια αυθαιρεσία έθεσαν οι συσστρατευμένοι προδότες των λαών– μόνο όταν είναι να εξοντώσει κανέναν κακομοίρη. Επεμβαίνει μόνο όταν είναι να διαλύσει καμιά τοπική βιομηχανία φαρμάκων του αναπτυσσόμενου κόσμου, που παράγει φθηνά παρασκευάσματα, αλλά μη πατενταρισμένα, λέει…


Κι εμείς τρέχουμε –περιχαρείς– στα διάφορα LIDL για να αγοράσουμε φθηνά την όποια Coca-Cola! Και "κολοκύθια" φθηνή είναι η Coca-Cola, ακόμα και στα LIDL! Η "LIDL-Cola" είναι φθηνή, ενδεχομένως φθηνότερη από τη "ΧΩΡΙΟΜΟΥ-Cola". Εν πάση περιπτώσει, γιατί μπορεί να συμβαίνουν όλα αυτά; Γιατί γίνεται δεκτός με επευφημίες ένας ύπουλος εξαναγκασμός; Μια πιθανή εξήγηση είναι ότι, όλα αυτά συμβαίνουν επειδή απλούστατα είναι τα αναμενόμενα αποτελέσματα ενός σχεδιασμού. Ενός σχεδιασμού, ο οποίος συνδυάζει τα πολιτισμικά βοθρολύματα που κατακλύζουν νυχθημερόν το σύνολο του "πολιτισμένου" κόσμου και την εντεινόμενη οικονομική ανέχεια που μας οδηγεί στα πολυκαταστήματα των πολυεθνικών. Και τι ωφέλιμο θα μας προσφέρει ένα λίτρο επιπλέον Coca-Cola; Πόσο ανώτερη μπορεί να είναι αυτή η προσφορά από εκείνη των παρόμοιων προϊόντων; Μήπως κάποιοι νομίζουμε ότι ψωνίζοντας από τα LIDL θα κάνουμε οικονομία και θα σωθούμε; Μήπως κάποιοι σκεφτόμαστε και ζούμε μόνο τη στιγμή – όπως ακριβώς μας προτείνουν οι "ευεργέτες" μας; Δεν ξέρω. Εκείνο όμως που ξέρω είναι ότι, στην πραγματικότητα, το μόνο ουσιαστικό που καταφέρνουμε είναι να υποσκάπτουμε το μέλλον το δικό μας και των παιδιών μας. Μα, τόσο ανόητοι είμαστε;


Οι κυβερνήσεις μας επιμένουν πως η ανάπτυξη και η ευημερία θα έρθουν με την αύξηση των φόρων, με την υποταγή στα στρατεύματα κατοχής και τους επιτελάρχες των αεριτζήδων νεοαποικιοκρατών (βλ. πολυεθνικές και αξιωματούχους των διεθνών "ευαγών" ιδρυμάτων) και με το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας. Έως ότου ανατραπούν αυτά τα δεδομένα, ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ "ΠΑΤΑΜΕ" ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΑΝ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΜΙΓΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ. …Ό,τι έχει απομείνει, τέλος πάντων. Και σ’ αυτό το σημείο χρειάζεται προσοχή.


Η επικρατούσα άποψη για τα τρία πρώτα ψηφία του γραμμωτού κώδικα (barcode, στην καθομιλουμένη!…) είναι ότι υποδηλώνουν τη χώρα παραγωγής των προϊόντων. ΜΕΓΙΣΤΟ ΛΑΘΟΣ. Τα πρώτα δύο ή τρία ψηφία του γραμμωτού κώδικα (Πρόθεμα Χώρας κατά GS1) προσδιορίζουν τον εθνικό φορέα από τον οποίο, μεταξύ άλλων, εκδόθηκε η άδεια προκειμένου ένα προϊόν να φέρει στη συσκευασία του γραμμωτό κώδικα. (Ελλάδας: 520, 521) Μια επιχείρηση δεν υποχρεούται να προμηθευτεί την εν λόγω άδεια από τον φορέα της χώρας όπου εδρεύει ή δραστηριοποιείται (www.gs1uk.org/Pages/join-gs1uk.aspx ). Δείτε τι λένε ο διεθνής οργανισμός που ορίζει τα περίφημα "τρία πρώτα ψηφία" και το ελληνικό –πρώην– μέλος του:
http://helpdesk.gs1.org/ArticleDetails.aspx?Bar%20Codes&id=b39c6591-4c6c-4441-b83e-ed69a939da85 
http://gs1greece.org/index.php/prosolbarcodes/prosolbarcodessupport/2010-02-21-22-52-14#s6 


Ορίστε και δυο-τρεις χαρακτηριστικές περιπτώσεις, ώστε να γίνει κατανοητό το μπάχαλο που επικρατεί (με μερικά στοιχεία παραπάνω, έτσι, για να ξέρουμε πού ζούμε…). Τα μετοχικά μερίδια της "Coca-Cola Ελληνική Εταιρεία Εμφιαλώσεως Α.Ε." (Coca-Cola 3Ε) έχουν ως εξής: Kar-Tess Holding S.A. (Λουξεμβούργο) 30%, The Coca-Cola Company (ΗΠΑ) 23% και σε ελεύθερη διαπραγμάτευση 47%. Πάνω από τα 2/3 των υπό ελεύθερη διαπραγμάτευση μετοχών βρίσκονται στην κατοχή θεσμικών επενδυτών από το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ. Τα ανθρακούχα αναψυκτικά της Coca-Cola 3Ε που παρασκευάζονται και συσκευάζονται στην Ελλάδα, με άδεια της Coca-Cola (Coca-Cola, Fanta, Sprite), έχουν Πρόθεμα Χώρας που παραπέμπει στο Ηνωμένο Βασίλειο και στον κοινό φορέα Βελγίου-Λουξεμβούργου (500 και 544). Οι χυμοί Amita, το νερό ΑΥΡΑ, που επίσης παράγονται στην Ελλάδα από την Coca-Cola 3Ε, έχουν Πρόθεμα Χώρας 520. Αυτό δεν συμβαίνει επειδή η Amita και το ΑΥΡΑ είναι ελληνικά προϊόντα, με την έννοια ότι η εταιρεία δεν πληρώνει δικαιώματα σε τρίτους. Η σόδα TUBORG που παράγεται στην Ελλάδα από την Coca-Cola 3Ε, με την άδεια της TUBORG Δανίας, έχει Πρόθεμα Χώρας 520. Η αλήθεια, βέβαια, για την Amita και το ΑΥΡΑ είναι ότι ποτέ δεν ήταν αμιγώς ελληνικά προϊόντα. Το 1981 η Kar-Tess απέκτησε το 99,9% της 3Ε (η 3Ε εισήχθη στο Χ.Α.Α. το 1991), ενώ ­η Amita και το ΑΥΡΑ πρωτοκυκλοφόρησαν το 1983 και το 1989 αντιστοίχως.
Στα ράφια των γαλλικών Carrefour φιγουράρει γάλα εβαπορέ –προτεινόμενο ως το πιο φθηνό στην ελληνική αγορά– στη συσκευασία του οποίου αναγράφεται: "ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ: Hochwald…". Ε, λοιπόν, τα πρώτα ψηφία στον γραμμωτό κώδικα αυτού του προϊόντος είναι τα 5, 2 και 0.


Είναι δηλαδή ολοφάνερο ότι, εκτός των άλλων, προϊόντα που δεν έχουν ούτε "πάνω" τους ούτε "γύρω" τους τίποτε ελληνικό, πέραν των πέντε-δέκα κακοπληρωμένων υπαλλήλων, κυκλοφορούν με "κωδικό 520". Από την άλλη, προϊόντα αμιγώς ελληνικών επιχειρήσεων και πρώτων υλών έχουν γραμμωτό κώδικα με Πρόθεμα Χώρας διάφορο του 520 και του 521.


ΟΥΤΕ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ, ΠΟΥ ΜΑΣ "ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ" ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΟΥΣΙΩΔΗ. Πρόκειται για άλλη μια κουτοπονηριά. Κατά κανόνα, το μόνο ελληνικό που "εσωκλείουν" αυτά τα προϊόντα είναι η εκμετάλλευση του Έλληνα παραγωγού και των εργαζομένων στην επιχείρησή του και η εκμετάλλευση των αγαθών της ελληνικής γης προς όφελος κυριότατα των πολυεθνικών.


ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΑΜΕ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΚΑΙ ΠΩΛΟΥΝ "ΜΙΚΡΟΙ/ΑΓΝΩΣΤΟΙ" ΤΟΠΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΚΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ – ΟΧΙ ΤΑ "ΕΠΩΝΥΜΑ" ΠΟΥ ΕΜΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ "ΕΠΩΝΥΜΟΙ", τουλάχιστον στις καθημερινές μας αγορές. Τα "ανώνυμα" προϊόντα δεν είναι απαραιτήτως κατώτερης ποιότητας. Πιο φθηνά μπορεί να είναι. Αλλά και κατώτερης ποιότητας να είναι, λόγου χάρη, όσον αφορά τη θρεπτική αξία των τροφίμων, δεν "τρέχει" τίποτε σπουδαίο. Οι ίδιες οι διατροφικές μας συνήθειες, αλλά και το νερό που πίνουμε και ο αέρας που αναπνέουμε, θα έπρεπε να μας προβληματίζουν πολύ περισσότερο. Και το πιο βασικό επί του θέματός μας; Τι να το κάνω το αρίστης ποιότητας παστεριωμένο γάλα, που προήλθε από "ελληνίδες" αγελάδες, που βόσκησαν ελληνικά χόρτα, αρμέχτηκαν από Έλληνα, ο οποίος το έδωσε προς τριάντα λεπτά το λίτρο (πολλές φορές χαμηλότερα από το κόστος παραγωγής) στο καρτέλ της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας (που το μισό ελέγχεται από ξένους), το οποίο θα προμηθεύσει το σούπερ μάρκετ, για να μου το πουλήσει ένα ευρώ; Τέτοιο γάλα, εμένα μου ξινίζει πολλές ημέρες πριν λήξει. Δεν είναι μόνο θέμα αλληλεγγύης. Είναι θέμα απλής λογικής. Ας παραβλέψουμε, τουλάχιστον τώρα, το γεγονός ότι σε όλη αυτήν την υπόθεση εμπλέκονται ένα "κάρο" αεριτζήδες. Δεν μπορούμε όμως να παραβλέψουμε το ότι, ο κτηνοτρόφος που δεν έχει χρήματα, υποβαθμίζει άθελά του –αλλά αναγκαστικά– το βιοτικό επίπεδο όλων όσων ζουν γύρω του. Από των γειτόνων του, πρωτίστως, μέχρι του συνταξιούχου που βρίσκεται στην άλλη άκρη της χώρας. Και είναι σίγουρο πως οι συνολικές ανάγκες (που μεταφράζονται σε χρήμα) των οικογενειών που συμμετείχαν σε δέκα γαλακτοκομικούς συνεταιρισμούς είναι πολύ μεγαλύτερες από εκείνες των οικογενειών που συμμετέχουν στο ΔΣ της κάθε ΜΕΒΓΑΛ και των οικογενειών όσων εργάζονται σε αυτήν.


Εάν, λοιπόν, επιθυμούμε να κάνουμε κάτι πραγματικά ευεργετικό για την πατρίδα μας και για εμάς τους ίδιους, αρκεί ν’ αφιερώνουμε λίγα δευτερόλεπτα παραπάνω για τις αγορές μας. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. Επιβάλλεται ο έλεγχος των "δικαιούχων" των χρημάτων που ξοδεύουμε.


Καλά είναι όλα αυτά που λέμε για την εσωτερική παραγωγή και κατανάλωση προϊόντων, και χιλιοειπωμένα, και πολύ σωστά επαναλαμβάνονται από πολλούς. Με πλύση εγκεφάλου αποκτήσαμε το κατάντημα μας, με πλύση εγκεφάλου μπορεί και να συνέλθουμε. Αλλά στην ελληνική περίπτωση υπάρχει ένα "αλλά"… Μέχρι να εξηγηθεί αυτό το "αλλά" κι αφού φαίνεται πως δεν καταλαβαίνουμε με τα λόγια της λογικής και με το καλό, ίσως καταλάβουμε με το …κακό. Να εξαπολύσουμε αμείλικτη τρομοκρατία προς πάσα εμπορική κατεύθυνση. ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ-ΠΩΛΗΤΕΣ, "ΜΙΚΡΟΥΣ" ΚΑΙ "ΜΕΓΑΛΟΥΣ". ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΜΕ ΕΠΙΜΟΝΗ ΜΟΝΟ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΦΡΟΝΟΥΜΕ ΠΛΗΡΩΣ ΤΑ ΕΙΣΑΓΩΜΕΝΑ, ΑΝ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΑ "ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ" ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Αν δεν έχουν να μας δώσουν, "Λυπάμαι", μεταβολή και "δρόμο". Μπορούμε και να μπλοφάρουμε. Όλοι έχουμε λίγα δευτερόλεπτα χρόνο για να τα …σπαταλήσουμε. Εντοπίζεται π.χ. ψυγείο περιπτέρου που δεν έχει ούτε ένα αμιγώς ελληνικό προϊόν. "Τίποτε ελληνικό;…", ρωτάμε τον περιπτερά. "Δεν πειράζει" κι επιδεικτικά "καρφί" στον απέναντι. Αν του τυχαίνει του περιπτερά κάθε μέρα κι από ένας τέτοιος μυστήριος κι αργότερα δύο κ.ο.κ., όταν θα έρθει ο προμηθευτής, δεν θα σκεφτεί λίγο καλύτερα την παραγγελία του; Θα μπορούσε να πει κανείς ότι ο περιπτεράς απέκτησε δωρεάν το ψυγείο του από το δίκτυο μιας μεγάλης εταιρείας, με την προϋπόθεση να μη βάζει σε αυτό προϊόντα ανταγωνίστριας εταιρείας. Καλά… Αν είναι έτσι, τότε ίσως είναι προτιμότερο να κρατήσουμε τα ψυγεία…




ΕΝΕΡΓΗΣΤΕ ΜΕ ΣΥΝΕΣΗ – ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΟΜΕΝΗ. ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ:


► ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ ΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ.


► ΜΗΝ ΑΡΚΕΙΣΤΕ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΩΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ". Ο ΓΡΑΜΜΩΤΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΝ ΥΠΟΔΗΛΩΝΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ. ΕΛΕΓΞΤΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΑΚΙΝΗΤΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΤΙΘΕΣΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ.


► ΣΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΑΣ ΑΓΟΡΕΣ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΠΡΟΪΟΝΤΑ "ΜΙΚΡΩΝ/ΑΓΝΩΣΤΩΝ" ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΣΑΣ – ΟΧΙ ΤΑ "ΕΠΩΝΥΜΑ".


► ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΘΕΛΟΔΟΥΛΟΥΣ ΛΙΑΝΕΜΠΟΡΟΥΣ.




Υ.Γ.
Επειδή ποτέ δεν διεκδίκησα τον τίτλο του παντογνώστη και του αλάνθαστου, αν υπάρχει κανείς που διαφωνεί με κάποιες από τις προαναφερθείσες παραινέσεις, παρακαλείται να το δηλώσει με σαφήνεια κι επιχειρήματα.


Ευχαριστώ,
Δ. Κ.


Αναγνώστης


ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2011/07/blog-post_5840.html

4 σχόλια:

  1. Επειδή δεν μπορούν να βάλουν το χέρι τους οι λήσταρχοι στο πορτοφόλο μας – το άδειο – βρήκαν τρόπο με τα βοθροκάναλά τους και με τα γιαλιστερά τους διαφημηστικά, να τους τα δίνουμε!!! Έως πότε;;; Φτάνει!!! Μακριά από τα πολυεθνικά ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ εβρεομασωνικών συμφερόντων πολυκαταστήματα. Τρομοκρατήστε τους τρομοκράτες κλέφτες και τροφονοθευτές. Διαδόστε το.
    -αποφασίσατε να πάτε για ψώνια. Από ανάγκη ή από συνήθεια. Γιά τα Ψώνια της εβδομάδας. Μπράβο σας. Καλοί μου.. σημειώσατε σε χαρτάκι τι ΑΚΡΙΒΩΣ χρειάζεστε; Όταν θα τελειώσετε πρέπει να έχετε «αγοράσει» έστω και ένα λιγότερο. Όχι περισσότερα. Μην προσπαθήστε να «αγοράσετε» άλλο προϊόν ή παρόμοιο ή υποκατάστατο, από αυτό πού έχετε σημειωμένο. Δεν πειράζει. Υπάρχει και το μπακάλικο της γειτονιάς, θα το έχει σίγουρα.. Είστε έτοιμοι, το έχετε εμπεδώσει, πήρατε μαζί σας τα ανάλογα μετρητά (ποτέ πιστωτικές κάρτες) και ξεκινήσατε. Όμως πρέπει να γνωρίζετε ΟΤΙ στα περισσότερα, αν όχι σε όλα τα σουπερμπακάλικα (εκ του φαγείν καλώς > μπακάλης) συμβαίνει:
    Η είσοδος είναι στα δεξιά, εντούτοις εσείς περπατάτε αριστερά!!!
    Σε όλα τα σύγχρονα σουπερμάρκετ ο σκλάβος ΠΡΕΠΕΙ να ακολουθήσει μία αριστερόστροφη φορά (αντίθετη από τους δείκτες του ρολογιού). Να ακολουθήσει συγκεκριμένη σειρά για άρμεγμα όπως οι προβατίνες. Το 95% του κόσμου έχει μια ελαφριά ατελή ισορροπία: κλείνει προς τα αριστερά. Εάν αφήστε κάποιον μόνον του στην ερημιά (μην το κάνετε), θα αρχίσει να στρέφεται τριγύρω κατά την αριστερόστροφη φορά. Αυτός είναι ο λόγος που ΟΛΑ τα σύγχρονα σουπερμάρκετ έχουν μια αριστερόστροφη διαρρύθμιση(προσέξτε το) η οποία, παρεμπιπτόντως, έχει άλλες συνέπειες και καμουφλαρισμένες σημασίες, όπως θα δείτε παρακάτω.
    Γιατί ξεκινούν πάντα με φρέσκα φρούτα;
    Ο πρώτος λόγος : οι άνθρωποι (άγνωστοι μεταξύ αγνώστων δηλαδή οχλοποιημένοι) που μπαίνουν μέσα σε ένα σουπερμάρκετ, έχουν την τάση να διατηρήσουν την ταχύτητα που είχαν στο δρόμο, στη δουλειά, στην καθημερινότητα, και θα προσπερνούσαν έτσι χωρίς να παρατηρήσουν τα πρώτα εμπορεύματα, αν δεν τους σταματούσε μια έκρηξη χρωμάτων και μυρωδιών που μόνο τα φρέσκα φρούτα μπορούν να προσφέρουν. Ο δεύτερος λόγος είναι να νιώσει αμέσως ο «πελάτης» τη σιγουριά ότι βρίσκεται σε ένα μαγαζί με φρέσκα και καλά πράγματα και όχι σε ένα οποιοδήποτε παρακατιανό κατάστημα με αμφισβητήσιμης ποιότητας προϊόντα. Παρέκβαση: Προτιμάτε τον μανάβη της γειτονιάς ή της συνοικίας. Ευκαιρία να πείτε και μια ανθρώπινη καλημέρα στον γείτονα. Φροντίστε να ενημερωθείτε για τον βιολογικό κύκλο του κάθε λαχανικού ή φρούτου.(πότε φυτεύεται – σπέρνεται πότε αναπτύσσεται, παράγει καρπούς, πότε τρώγονται) Είναι υβριστικό να συνυπάρχουν ολοχρονίς οι ντομάτες και τα αγγούρια με άλλα εποχικά, ιδιαίτερα τον Χειμώνα. Σημειώστε ότι, η διάταξη των φρούτων και των λαχανικών δεν είναι τυχαία. Ολόκληρο το ζήτημα στις τεχνικές υποδούλωσης που χρησιμοποιούν τα σουπερμάρκετ είναι ότι τα πολύ λίγα πράγματα που είναι πραγματικά χρήσιμα και πρέπει να αγοραστούν, κατακλύζονται από μια πληθώρα άλλων εντελώς άχρηστων προϊόντων σε πολύ πιο δαπανηρές ποικιλίες και ιδιότητες, εξαιτίας των τεράστιων κερδών που αφήνουν στους άπληστους Μίδες και των μικρότερων κερδών που αφήνουν τα βασικά προϊόντα. συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επιμελημένος Φωτισμός και ανάλογη Μουσική για βόδια κοιμισμένα
    Πορτοκάλια και μήλα (όλο το Χρόνο) με πολλούς καθρέφτες, μπανάνες και αχλάδια σε ένα πράσινο περιβάλλον, σαλάτες και πατάτες με καθαρό φως, κόκκινο για το κρέας (διότι το άσπρο φως θα το έκανε αποκρουστικά –μπλιάχ γκρίζο) κ.λ.π. Υπάρχει και ο κασάπης (εκ του κεάζω > κόπτω, τεμαχίζω) της συνοικίας Ρίξτε μια ματιά στα τεχνάσματα του φωτισμού που χρησιμοποιούν την επόμενη φορά που θα πάτε στο σουπερμάρκετ. Σημειώστε, επίσης, ότι είναι απαραίτητη η απαλή μουσική, γιατί διαφορετικά το σουπερμάρκετ θα φαινόταν νεκρό χωρίς αυτήν. Κάπου- κάπου μια γλυκιά φωνούλα κράζει για προσφορές, ιδιαίτερα στις παραμονές εορτών – διακοπών. Αυτή η μουσικούλα δεν πρέπει να είναι εντούτοις πολύ δυνατή, και θα πρέπει να αλλάζει ανάλογα με την ώρα. Βλέπετε ξέρουν πότε πάνε-για άρμεγμα- οι μικρότεροι και πότε οι μεγαλύτεροι δούλοι - καταναλωτές για να καταναλώσουν και τήν διαμορφώνουν ανάλογα.
    Το ακριβό είναι το εύκολο και το φτηνό το δύσκολο!
    Τα προϊόντα, σκευάσματα, παρασκευάσματα και λοιπά καταναλωτικά κερδώα!!! προς πώληση «αγαθά» τοποθετούνται με τέτοιο τρόπο, ώστε τα ακριβά να είναι πάντα προς την κατεύθυνση της πορείας του σκλάβου-καταναλωτή και στο καλύτερο ύψος για να πιαστούν. Αντίθετα, οι φτηνότερες ποικιλίες των ίδιων προϊόντων είναι πάντα από πίσω και λίγο χαμηλότερα ή λίγο ψηλότερα στα ράφια. Σταματήστε τώρα, και κοιτάξτε τις ποικιλίες ενός δοσμένου είδους προϊόντος, ας πούμε ενός απορρυπαντικού για πλυντήρια. Οι Ευρωπαίοι και οι Αμερικανοί έχουν τη συνήθεια να κοιτάνε από τα αριστερά προς τα δεξιά, όπως ακριβώς γράφουν και διαβάζουν, έτσι οι φτηνότερες ποικιλίες ενός προϊόντος τοποθετούνται στ' αριστερά και οι ακριβότερες στα δεξιά, εκεί ακριβώς που τελειώνει το σκανάρισμα με τα μάτια σας, με την ελπίδα ότι τα χέρια σας θα είναι γρηγορότερα από το μυαλό σας και θα ακολουθήσουν όχι την αρχική και ξεχασμένη πια, αλλά την πιο πρόσφατη, τελική οπτική εντύπωσή σας.. Πόσο επίκαιρο τό .. «πρός γάρ το τελευταίον εκβάν» τού Δημοσθένη!!! Θα έχετε παρατηρήσει, επίσης, ότι όλα τα γιγαντιαία τους ψυγεία ανοίγουν με ένα «παράξενο» τρόπο. Οι πόρτες τους είναι έτσι φτιαγμένες ώστε, να αναγκάσουν τον σκλάβο-καταναλωτή να δεί άλλα προϊόντα αμέσως μόλις κλείσει μία, να «ανοίξει» άλλη. Παρατηρήστε επίσης τη διάταξη των προϊόντων στο δάπεδο. Δεν είναι τυχαία, όπως μπορείτε να δείτε. Παρατηρείτε πόσο μακριά είναι εκείνα τα προϊόντα και πόσο εύκολο είναι να πιάσετε αυτά εδώ; Για δείτε τις τιμές τους για να καταλάβετε τη διαφορά..
    Μπορώ να μην σας εξυπηρετήσω; - Οι απόμακροι υπάλληλοι πτυχιούχοι δούλοι
    Ποτέ δε θα ακούσετε κυρίως την εντυπωσιακή με καμπύλες και ζουμερή υπάλληλο του σουπερμάρκετ να σας ρωτά, όπως σε άλλα καταστήματα, το γνωστό "μπορώ να σας εξυπηρετήσω, παρακαλώ;" Ή εκείνο το γλειώδες «κάτι άλλο;» με το καρφιτσωμένο χαμόγελο, εκτός και αν θέλετε πραγματικά τη βοήθειά της και την «κυνηγήσετε» για να σας τη δώσει(;), αν βρείτε κάποια, καμιά φορά μπροστά σας, γιατί συνήθως είναι άφαντες!. Ο λόγος που αποφεύγουν και δεν σας μιλούν είναι για να μην σπάσουν τη μαγεία της ύπνωσής σας και περιορίσουν έτσι την πιθανότητα να αγοράσετε ένα σωρό άχρηστα αντικείμενα που δεν τα χρειάζεστε ή, το χειρότερο για τα αφεντικά τους, ξαφνικά να "ξυπνήστε" και να αρχίστε να αδειάζετε ένα μεγάλο μέρος από το ήδη εξευτελιστικά παραφουσκωμένο καροτσάκι σας. Οι υπάλληλοι είναι επίσης πολύ!!! απασχολημένοι με το να τοποθετούν τα διάφορα προϊόντα στη "σωστή" θέση τους. Πρέπει αυτά να βρίσκονται σε μια προκαθορισμένη απόσταση.. πάρα πολλοί άνθρωποι βλέπετε σε ένα στενό χώρο και μερικοί σκλάβοι θα βάλλουν ξανά στο ράφι το προϊόν που είχαν στα χέρια τους, αντί για το καροτσάκι τους.. Αλήθεια ξέρετε ότι το 35% των «προϊόντων» που αγοράζετε για το ψυγείο σας, θα πάνε κατευθείαν από αυτό στο σκουπιδοτενεκέ σας; κι όχι στη γάστρα σας!!! συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό ακριβώς είναι το ποσοστό του κάθε προϊόντος που πετιέται! στα σκουπίδια. Δεν βλέπετε χρόνια τώρα τους «αρμοδίους» να ερίζουν περί ΧΥΤΥ - ΧΥΤΑ, χωματερών, περί ανακύκλωσης, αντί του ορθού ανακύκληση!!! Δεν βλέπετε πού καταντήσαμε ένας απέραντος σκουπιδότοπος; Προτιμάτε συσκευασίες ή περιτυλίγματα χάρτινα κι όχι ζελατίνες. Γυάλινες φιάλες κι όχι πλαστικές. Έχετε σκεφτεί πόσα παντελώς «άχρηστα» πράγματα υπάρχουν σήμερα στο σπίτι σας;
    Οι Πάγκοι των Προσφορών και σκουπιδιών τους
    Οι περισσότεροι σκλάβοι-δούλοι έρχονται στο σουπερμάρκετ τουλάχιστον δυο φορές την εβδομάδα. Κυρίως τις μέρες μισθοδοσίας (16 – 30ή 31 κάθε μήνα) ή τα Σάββατα. Δεν θέλουν να βλέπουν πάντα τα ίδια πράγματα στις ίδιες θέσεις, πράγμα που θα μπορούσε επίσης να τους οδηγήσει στο σωστό συμπέρασμα ότι εκπαιδεύονται να αγοράζουν(ακόμα και όταν θέλουν να βρίσκουν εύκολα ένα πράγμα που ζητούν και να ξέρουν τη συνηθισμένη θέση του). Πρέπει, λοιπόν, ένα μέρος των προϊόντων να μένει στη θέση του και ένα άλλο να μετακινείται. Αυτό το ρόλο παίζουν οι πάγκοι των προσφορών.. Σαμπουάν σήμερα, απορρυπαντικό αύριο. Γενικώς αποφεύγετε τις όποιες προσφορές. Υποκρύπτεται πιθανός κερδοφόρος δόλος. Αποφεύγετε, τα φανταχτερά σκευάσματα, τα αλλαντικά, τις κονσέρβες,(διάβάζετε προσεχτικά τις ετικέτες των συσκευασιών και τα ψιλά γράμματα, ιδιαίτερα εκείνα με τα καρκινογόνα ΄Ε΄) τα διαφημιζόμενα από την βέβηλη καί μουρόχαβλη τηλεόραση. Σκεφτείτε Ελληνικά και προτιμήστε τα προϊόντα της δικιάς Γης, τον κόπο και ιδρώτα των δικών μας ανθρώπων. Καιρός είναι!!! να ξυπνήσουμε, επιτέλους…
    Κλάψε Μπέμπη Κλάψε..μυξιάρικο!
    Το τελευταίο ψάρεμα των βαλαντίων του σκλάβου-καταναλωτή γίνεται στους πάγκους, μπροστά από τα ταμεία, όπου είναι αναγκασμένος να σταματήσει περιμένοντας στην ουρά. Ξέρουν, ότι μια και πάει στο ταμείο να πληρώσει, είναι αποφασισμένος να μην αγοράσει τίποτε άλλο, αλλά αυτοί οι πάγκοι δεν απευθύνονται στη μαμά ή στο μπαμπά, αλλά στο μικρό παιδί τους, στό σπλάχνο τους. Δείτε τι ακριβώς περιέχουν: γλειφιτζούρια, ματζιούνια, τσίχλες, καραμέλες, μέντες, και άλλα φανταχτερά διαφημιζόμενα από τηλεοράσεως μπιχλιμπίδια …κάτι που δεν ενδιαφέρουν συνήθως τους μεγάλους παρά μόνο τα μικρά παιδιά. Δείτε και τις τιμές τους, αν υπάρχουν!!!!. Αυτές είναι σαφώς μεγαλύτερες από τις τιμές των ίδιων προϊόντων σε άλλα μέρη του μαγαζιού, όπου δεν τα παρατηρείτε συνήθως ποτέ, γιατί δεν προτίθεσθε να τα αγοράσετε. Τι γίνεται, λοιπόν, εδώ στους πάγκους, μπροστά από τα ταμεία, καθώς περιμένετε στην ουρά; Το μικρό παιδί σας λιμπίζεται και ξερογλείφεται τη σοκολάτα ή το κουτί με τις τσίχλες που υπάρχει εκεί, και το παίρνει και το βάζει και αυτό στο καροτσάκι σας. Και εάν τυχόν το βάλετε ξανά πίσω στο πάγκο, λέγοντάς του ότι δεν το χρειαζόσαστε αυτό το πράγμα, αρχίζει τα μυξοκλάματα και τη φασαρία, ενοχλώντας τον κόσμο γύρω του, μέχρι να αναγκαστείτε να του το πάρετε για να σωπάσει.. δείχνοντας έτσι την «ευγενική» σας δουλοπρεπή δειλία.
    Πώς να αντιμετωπίσετε αυτή την κατάσταση; Τρομοκρατήστε του ζημιώστε τους!!!
    Εκπαιδεύστε (;) απλά από πριν το παιδί σας (εάν αναγκαστήκατε να το πάρετε μαζί στα ψώνια σας και το αγαπάτε πραγματικά) να κάνει κάποια σκανδαλιά στο πάγκο, όπως το να ανακατέψει τα επιμελώς φτιαγμένα εκεί πράγματα. Η ελευθερία στη σκανδαλιά είναι πολύ πιο ελκυστική γι' αυτό το νιάνιαρο, από τη γεύση της σοκολάτας ή του μικροπαχνιδιού. Ή χαλάστε τεχνηέντως οι ίδιοι την όμορφη διακόσμηση αυτού του πάγκου, εγκαταλείποντας για παράδειγμα εκεί άγαρμπα ένα από τα πράγματα που έχετε πάρει στο καροτσάκι σας και το οποίο δεν χρειάζεστε ιδιαίτερα. συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν μάλιστα διαλέξτε να αφήσετε επίτηδες ένα αναποδογυρισμένο κουτί παγωτό, τότε θα έχετε πάρει καλύτερα την «εκδίκησή» σας για όσες σοκολάτες και τσίχλες αναγκαστήκατε να ακριβοπληρώσετε τη τελευταία στιγμή μπροστά στο ταμείο μέχρι τώρα.. ή μην πηγαίνετε με το βλαστάρι σας για ψώνια, μην το παίρνετε μαζί σας. Εκείνοι οι πλαστικοί παιδότοποι πού υπάρχουν σε πολλά τέτοια σουπερμπακάλικα μαλθακοποιούν και κακομαθαίνουν το παιδί σας, αδειάζουν το πορτοφόλι σας.
    Εσείς έχετε πάρει Κερδοκάρτα; Ουστ (πίσω) ρέ κλέφτες απατεώνες!!!
    Όχι ευχαριστώ, δε θέλω! Αυτό είναι ένα ύποπτο και φτηνό τέχνασμα για να μαζέψουν ένα μεγάλο πλήθος προσωπικών δεδομένων σας, χωρίς να κουραστούν στο ελάχιστο από μέρους τους. Στο εξής θα ξέρουν αναλύοντας τα προϊόντα που αγοράζετε κάθε φορά πότε τρώτε, πότε πίνετε, πότε πλένεστε ή πότε πηδάτε, εντελώς τσάμπα και θα γεμίζουν τις βάσεις δεδομένων τους με πολύτιμες πληροφορίες για τις καταναλωτικές σας συνήθειες. Άλλωστε δεν κερδίζετε και τίποτα σπουδαίο με τις σχεδόν μηδαμινές εκπτώσεις τους, μπροστά στις πολύτιμες πληροφορίες που παίρνουν κρυφά και τσάμπα από σας!.
    Λοιπόν τι λέτε; θα ξαναδείτε ποτέ πια τα σουπερμάρκετ ή τα μεγάλα εμπορικά καταστήματα με το ίδιο μάτι, μετά από αυτό;. Θα ξαναπάτε απροετοίμαστοι για ψώνια; Σκεφτήκατε ποτέ ότι είστε Άνθρωποι, συνειδητοποιημένοι Έλληνες Πολίτες κι όχι καταναλωτές σκλάβοι, δούλοι του εαυτού σας!!! και απεπτομηχανές Είδατε πόσο απλό ήταν η αποστασιοποίηση και η απομάκρυνση από τα αφειδώς διανεμόμενα γυαλιστερά φειγ-βολάν, περιοδικά λαίφ-στάιλ και άλλα εμετικά φίλτρα της πλανεύτρας ξετσίπωτης Κίρκης και της σαγηνεύτρας Λάμιας Σειρήνας!!! . Είδατε πόσο εύκολο είναι να πείτε ουστ !!! βρομεροί απεπτοπωλητές.-
    Ιων ο Β΄

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών