Δευτέρα, Οκτωβρίου 17, 2011

Πως το "περιούσιο" Χόλιγουντ προπαγνδίζει ενάντια στις "λευκές"-χριστιανικές κοινωνίες, εγείροντας φυλετικά ζητήματα με ανακρίβειες και ψέματα..

Θυμηθείτε και την Εβραία Γερουσιαστή Wasserman που καλούσε σε "πόλεμο κατά των λευκών...."

‘Ενωθείτε ενάντια στους λευκούς’, λέει η Εβραΐα Αμερικανίδα Γερουσιαστής Wasserman-Schultz

 

Τον περασμένο Μάρτιο μία φρικτή υπόθεση ήρθε στο φως της επικαιρότητας. Στη πόλη Cleveland του Texas, ένα 11χρονο κορίτσι, λατινοαμερικανικής καταγωγής, βιάστηκε από 14 άνδρες. Η ηλικία των κατηγορούμενων κυμαίνεται μεταξύ 14 και 26 ετών. Συμμέτοχοι σε όλη αυτή τη φρίκη ήταν άλλοι 5 ανήλικοι. Και οι 19 ήταν μαύροι / Αφροαμερικάνοι. Πολλοί από τους δράστες είχαν παρελθόν με ναρκωτικά, ληστείες και όπλα. Το κορίτσι κακοποιήθηκε τουλάχιστον πέντε φορές, από τα μέσα Σεπτεμβρίου έως τις αρχές του Δεκέμβρη. Οι Αρχές ξεκίνησαν τις έρευνες, όταν ένας φίλος του κοριτσιού, μίλησε σε μια καθηγήτρια για ένα βίντεο που έδειχνε το βιασμό της σε ένα εγκαταλελειμμένο εγκαταλειμμένο τροχόσπιτο. Ο πατέρας του κοριτσιού λέει ότι το παιδί του δεν πρόκειται ποτέ να το ξεπεράσει. Η υπόθεση προκάλεσε οργή και φυλετικές εντάσεις στην περιοχή, μεταξύ....
λατινοαμερικάνων και αφροαμερικάνων. Ένας από τους δράστες, ο 18 χρονος Jared Cruse (φωτογραφία κάτω με την τσάντα) έγραψε στη σελίδα του στο facebook: «Ο νόμος νομίζει ότι μας έχει κλειδώσει. Αλλά δεν θα σταματήσουν το λαό μου» ('The laws think they got us locked...but that don't stop my people')
Από μία τέτοια ιστορία είναι εντελώς απίθανο να «εμπνευστεί» το Χόλυγουντ και να φτιάξει καμιά ταινία. Δεν ταιριάζουν οι ρόλοι.
Η σύγχρονη «βιομηχανία του θεάματος» αρέσκεται σε συγκεκριμένα πρότυπα, τα οποία στην συνέχεια παρουσιάζει με τα πιο έντονα χρώματα στο ‘φιλοθέαμον κοινόν’, που «διαμορφώνει γνώμη» και «άποψη». Έτσι το Χόλυγουντ προωθεί μία συγκεκριμένη ατζέντα, ενώ ταυτόχρονα βγάζει λεφτά. Διπλό το κέρδος. Αποτελεί απαράβατο κανόνα όταν το Χόλυγουντ καταπιάνεται με θέματα όπως η φυλή ή ο ρατσισμός, ο «κακός» να είναι πάντα ο λευκός και το «θύμα» και ο «καλός» της υπόθεσης να είναι ο μαύρος. Για να γίνει πιο απεχθής ο «κακός λευκός», ζει στο Νότο, είναι «συντηρητικός», μιλάει για τον Θεό και κραδαίνει σημαίες της Συνομοσπονδίας. Μια σημαία που, κατά τα κελεύσματα της ‘πολιτικής ορθότητας’, θεωρείται σύμβολο «ρατσισμού» και τείνει να απαγορευτεί ακόμα και στις νότιες πολιτείες.
Μία τέτοια ταινία, που θεωρώ ότι είναι κραυγαλέα προπαγανδιστική είναι το A Time To Kill του 1996, που στα ελληνικά ‘μεταφράστηκε’ ως «Η Ετυμηγορία». (Καμία σχέση με την «Ετυμηγορία» - «The Verdict» του 1982, με τον Πωλ Νοιούμαν). Ο πρωτότυπος αγγλικός τίτλος παραπέμπει στο «Καιρός του αποκτείναι», από το βιβλίο του Εκκλησιαστή, της Αγίας Γραφής.
Στο φιλμ, που θεωρείται «δικαστικό δράμα», πρωταγωνιστεί η Sandra Bullock, ο Matthew McConaughey, ο Samuel L. Jackson, ο Kiefer Sutherland, ο Donald Sutherland και ο Kevin Spacey.
Η υπόθεση: Σε μια πόλη του Missisippi ένα 10χρονο μαύρο κοριτσάκι βιάζεται, δέρνεται και κρεμιέται από 2 μεθυσμένους λευκούς, δύο τέρατα που κυκλοφορούν με ένα φορτηγάκι που έχει τη σημαία των νοτίων και φέρονται ρατσιστικά σε όποιον μαύρο δουν στο δρόμο τους. (Άσχετα που σε κάποια φάση είναι 2 ανάμεσα σε 10 και παραπάνω μαύρους, οι οποίοι απλώς τους… κοιτάνε). Το κοριτσάκι επιζεί και γυρνάει σε φρικτή κατάσταση στο σπίτι του, ο δε πατέρας του (Samuel L. Jackson), ένας φτωχός βιοπαλαιστής, μη εμπιστευόμενος την «δικαιοσύνη των λευκών», αποφασίζει να πάρει το νόμο στα χέρια του, στήνοντας τους καρτέρι και σκοτώνοντάς τους την ώρα που πηγαίνουν στο δικαστήριο. Ο βιασμός και η δολοφονία των 2 λευκών δραστών «χωρίζει» την πόλη στα δύο και σε χρόνο ρεκόρ οργανώνεται τοπικό παράρτημα της Κου Κλουξ Κλαν, του οποίου ηγείται ο αδελφός ενός από τους σκοτωμένους, ο οποίος θέλει να πάρει εκδίκηση από τον «αράπη». Δικηγόρος του μαύρου πατέρα είναι ο ντόπιος, αλλά «μη ρατσιστής» McConaughey, ο οποίος με την βοήθεια της νεαρής «προοδευτικής» βοηθού του Sandra Bullock, - η οποία είναι από την 'πολιτισμένη' Μασαχουσέτη του Βορρά και είναι μέλος της ACLU, ‘φιλελεύθερης’ οργάνωσης που «υπερασπίζεται τα ανθρώπινα δικαιώματα» - αψηφεί τις απειλές των ανθρώπων της Κλαν, κατατροπώνει τον «βρώμικο» και αλαζόνα εισαγγελέα Kevin Spacey, κατασυγκινεί τους ενόρκους (μάλιστα αγορεύει ζητώντας τους να έχουν… κλειστά τα μάτια, σε στυλ ύπνωσης;) και βγάζει αθώο τον πατέρα. Στο μεταξύ φλεγόμενοι σταυροί, κουκούλες, δολοφονικές επιθέσεις ρατσιστών λευκών και σημαίες του Νότου δίνουν το ανάλογο ντεκόρ.
Η ταινία η οποία θέλει να πιστέψει ο κόσμος ότι η κατάσταση στον αμερικάνικο Νότο, εν έτει 1996, είναι η ίδια και απαράλλαχτη με εκείνη της δεκαετίας 1950 και ‘ 60, με την Κου Κλουξ Κλάν να αλωνίζει, και τις αρχές να κάνουν τα στραβά μάτια, ζηλεύοντας προφανώς την δόξα του «Mississippi Burning», ταινίας του 1988, που αναφέρεται σε πραγματικά περιστατικά του 1964 στο Mississippi (πάλι!). Ένα δείγμα για το πόσο εξωφρενικά μυθοπλαστική είναι η ταινία, είναι ότι γυρίστηκε στην πόλη Canton του Mississippi, όπου οι λευκοί αποτελούν το 18.64% του πληθυσμού και οι μαύροι το 80.30% !!! Παρόλα αυτά όλοι ένορκοι είναι λευκοί!
Την ταινία, που βασίστηκε σε ένα βιβλίο του John Grisham, σκηνοθέτησε ο Joel Schumacher. Ο Schumacher είναι Εβραιοαμερικάνος και δηλωμένος ομοφυλόφιλος. Οι ταινίες του ‘Batman Forever’ και ‘Batman & Robin’είχαν προκαλέσει αντιδράσεις για τα ομοφυλοφιλικά υπονοούμενα που έκρυβαν.
Παραγωγός της ταινίας ήταν ο Arnon Milchan, Εβραίος, ο οποίος εκτός από παραγωγός ταινιών, υπήρξε και κανονικός πράκτορας των ισραηλινών μυστικών υπηρεσιών και έμπορος όπλων! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών