Τετάρτη, Νοεμβρίου 23, 2011

Προς μ@λ@κες που νομίζουν ότι δεν παράγουμε τίποτα... Η 4Η ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ PONY® ΕΤΟΙΜΗ ΝΑ ΒΓΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!!


POLY Αυτοκίνητο Ελληνικό – Αξιόπιστο – Εξαιρετικά Προσιτό... Έπειτα από το έντονο ενδιαφέρον που παρατηρήθηκε από τους ανθρώπους του τύπου, θα θέλαμε να σας παρουσιάσουμε το αυτοκίνητό μας και την πρόοδό του όπως πραγματικά είναι.
Η εταιρεία ΝΑΜΚΟ, με 50 χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή οχημάτων και την κατασκευή και πώληση 40,000 οχημάτων στην Ελλάδα και 800,000 οχημάτων σε 14 χώρες παγκοσμίως, ως ουραγός της μικρής παραγωγής, είναι στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσει τη νέα γενιά των οχημάτων της, το PONY® 4.


Το PONY® αγαπήθηκε ιδιαίτερα από τους Έλληνες και όχι μόνο, διότι ήταν και είναι.... ουσιαστικά το μοναδικό Ελληνικό αυτοκίνητο. Όπως μαρτυρά και το ακρωνύμιο της εταιρείας NAMCO – National Motor Company, το PONY® είχε και έχει τον χαρακτήρα του Εθνικού Οχήματος.

Κατά τα τελευταία χρόνια, μετά από έντονη R&D (Έρευνα & Ανάπτυξη), δημιουργήσαμε την μοναδική Ελληνική πλατφόρμα για το PONY® 4, ένα σύγχρονο αυτοκίνητο τελευταίας τεχνολογίας, διατηρώντας όμως την κλασσικότητά του, και κρατώντας τον δυνατό και στιβαρό χαρακτήρα του που το έκανε αγαπημένο αυτοκίνητο των ελλήνων, των ενόπλων δυνάμεων, των κοινοφελών οργανισμών, κ.α. τις περασμένες δεκαετίες.
Αυτή τη στιγμή κατασκευάζουμε πρωτότυπα οχήματα PONY® 4 τα οποία δοκιμάζονται σε διάφορες συνθήκες, σκληρές και μη, σε θερμοκρασίες και εδάφη, σε συσχετισμό κινητήρα, κιβωτίου ταχυτήτων και ωφέλιμου φορτίου, ώστε να καταλήξουμε στον βέλτιστο συνδυασμό για την παραγωγή ενός δυνατού και φθηνού αυτοκινήτου.

Οι προσωρινές τεχνικές προδιαγραφές του PONY® 4 περιλαμβάνουν 4-κύλινδρο κινητήρα PCM (Peugeot-Citroën Moteurs) ή FIAT, 1.360cc, 75-80 ίππων, με χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, ABS κλπ. Αλλά και με 800kg ωφέλιμο φορτίο με πίσω άξονα δικής μας κατασκευής.
Για περισσότερες τεχνικές προδιαγραφές θα επικοινωνήσουμε μαζί σας όταν θα οριστικοποιηθεί το μοντέλο PONY® 4 που θα καταλήξει στην παραγωγή για την Ελλάδα.

Ο προγραμματισμός μας περιλαμβάνει το βενζινοκίνητο PONY® στην 1η φάση παραγωγής, το πετρελαιοκίνητο (diesel) PONY® όπως επίσης και το 4x4 στη 2η φάση αλλά και το ηλεκτροκίνητο PONY® στην 3η φάση.
Το βενζινοκίνητο PONY® 4 θα κυκλοφορήσει για επαγγελματική ή/και ιδιωτική χρήση, στην τιμή που έχει προκοστολογηθεί στα €6,910 αλλά καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια ώστε η τελική τιμή του οχήματος να μην ξεπεράσει τα €7,000.

Η παραγωγή του οχήματος δεν εξαρτάται εξ’ολοκλήρου από την εταιρεία μας, μιας και όπως καταλαβαίνετε μπορούμε να κατασκευάσουμε εκατοντάδες οχήματα στο εργοστάσιό μας αλλά χωρίς αυτά να μπορούν να βγούν στους δρόμους με πινακίδες για τη διάθεση του κόσμου που απεγνωσμένα μας ζητά το PONY®.
Το Υπουργείο Μεταφορών καλείται να μην φέρει γραφειοκρατικά εμπόδια στην Ταξινόμηση και Κυκλοφορία του PONY® που έχει ήδη την Έγκριση Τύπου από τη Γερμανία.

Δυστυχέστατα, η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος αυθαίρετα και εντελώς παράνομα αρνείται να εφαρμόσει τον Νόμο 3259/2004, Άρθρο 39, εξακολουθώντας να βάζει παράνομα εμπόδια στην πλήρη επαναλειτουργεία της NAMKO ΕΛΛΑΣ.

Από την πλευρά μας καταβάλλουμε μεγάλες προσπάθειες ώστε η παραγωγή του PONY® να ξεκινήσει μέσα στο πρώτο τετράμηνο του 2012 και η διάθεσή του να ξεκινήσει από το καλοκαίρι του 2012. Αυτό θα σημάνει την άμεση πρόσληψη 300-400 ατόμων για την παραγωγή και την άμεση προώθηση του PONY®. Μέσα στην απογοήτευση και την ανεργία που ζούμε πιστεύουμε ότι αυτό θα δώσει μια μικρή ανάσα για την περιοχή της Θεσσαλονίκης και όχι μόνο, αφού θα χρησιμοποιήσουμε Έλληνες προμηθευτές οπότε και η απασχόληση περισσότερων ατόμων θα καταστεί αναγκαία.

Πηγή: NAMCO International

3 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΒΓΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΦΘΗΝΟ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΝΟΥΝ ΘΑΥΜΑΤΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ! ΝΑ ΓΕΜΙΣΕΙ Η ΓΗ ΡΟΝΥ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών