Σάββατο, Ιανουαρίου 12, 2013

Θα το ζήσουμε και αυτό....2ήμερη εκδήλωση/διάλογος μεταξύ της Ορθόδοξης Εκκλησίας και της Αριστεράς με βασικούς ομιλητές τους ΑΘΕΟΥΣ Κουράκη-Κούλογλου!!! και ιεράρχες που βυσσοδομούν εναντίον της Χρυσής Αυγής!!!!

Πάμε να δούμε όμως ποιοί είναι αυτοί που συμμετέχουν στην "εκδήλωση" που γίνεται με τις ευλογίες τουΑρχιεπισκόπου Ιερώνυμου:
Συστάσεις:

Από όλα τα κόμματα τον Αρχιεπίσκοπο τον πείραξε μόνο η Χρυσή Αυγή...Και μια ιστορική αναδρομή


Από κληρικούς/ιεράρχες:

- Παύλος Σιατίστης:
Συστάσεις:

Δηλωμένος κομμουνιστής (!) ο πολέμιος της Χρυσής Αυγής Παύλος

 - Μεσσηνίας Χρυσόστομος:
Συστάσεις:

Όλους τους διεθνιστές-γραικύλους παπάδες έχει βγάλει το σύστημα για να χτυπήσει τη Χρυσή Αυγή...


- Δημητριάδος Ιγνάτιος:
 Συστάσεις: (έχοντας ήδη μιλήσει για την 'αντιχριστιανικότητα' της Χρυσής Αυγή)

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ ΘΕΩΡΕΙ… ΒΛΑΚΕΣ ΟΣΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

 με ιδαίτερη αγάπη προς του εβραίους

- Θεσσαλονίκης Άνθιμος:
Συστάσεις:

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: (ΚΑΙ ΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΑ ΑΝΘΙΜΕ...) ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟΥ ΕΙΣΕΠΡΑΞΕ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ...


Θα παρευρεθούν από βουλευτές/δημοσιογράφους οι:
Κουράκης του ΣΥΡΙΖΑ: (Εδώ θα διαβάσετε πώς εκδηλώνει την 'αγάπη' του για την Ορθοδοξία)
 και
(Κου)Κούλογλου, δεδηλωμένος Άθεος...

Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα και τους ομιλητές:



Δεν έχει ιδιαίτερη αξία να κάνουμε κάποι σχόλιο παραπάνω....

Αν ζούσε όμως ο Παπαφλέσσας είναι βέβαιο πως θα είχε ήδη αρπάξει το μαχαίρι του....

29 σχόλια:

  1. Τα τελευταία χρόνια με τα σκάνδαλά τους, τα ρεζιλίκια τους και την αδιαφορία τους προς τους ΕΛΛΗΝΕΣ, μας έκαναν από ευσεβείς Χριστιανούς να αμφισβητούμε τον κλήρο. Ντροπή τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχει να πέσει πολύ ξούρισμα στους ΑΝΑΞΙΟΥΣ όταν η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ έρθει στην εξουσία.

    Όποιοι δεσποτάδες δεν είναι πρωτίστως ΕΛΛΗΝΟΨΥΧΟΙ, θα ξηλωθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αρχιζει να διαμορφώνεται το μέτωπο εκκλησιας και εβραιομπολσεβικων πάντως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάιπερ δυστυχώς έχει αρχίσει να στήνεται αυτό το μέτωπο εδώ και αρκετούς μήνες

      Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ

      Διαγραφή
  4. Ποιάς Εκκλησίας; Για να εξηγούμαστε. Εκκλησία είμαστε όλοι εμείς και όχι αυτό το πουλημένο Ιερατείο. Υπάρχουν και λεβέντες Ιερείς όπως ο Καλαβρύτων Αμβρόσιος, ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ και τόσοι άλλοι. Απλά τώρα συναθροίζονται πρός σύσκεψη οι τρόφιμοι όλων των σκοτεινών στοών,οι υποτακτικοί του Πάπα,όλο το σκυλολόϊ του σιωνισμού, για τα περαιτέρω. Η αντιβίωση για την εξαφάνιση της μπόχας είμαστε όλοι εμείς με τους Πατριώτες Δεσποτάδες. Ο Πόλεμος δεν είναι οικονομικός,αλλά πνευματκός. Και αυτή την στιγμή ο μοναδικός τους αντίπαλος είναι οι Έλληνες Ορθόδοξοι πατριώτες,είτε στρατιωτικοί,είτε κληρικοί,είτε απλοί πολίτες πατριώτες. Απλώς πελεκάνε τα πόδια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΛΕΩΝΙΔΑ, συμφωνω απολυτα μαζι σου!
      Δυστυχως ετσι ακριβως ειναι τα πραγματα.
      Υπαρχει ομως ελπιδα οσο υπαρχουν πατριωτες που εχουν διακριση και μπορουν και τοποθετουν τα πραγματα σωστα, οπως καλη ωρα κανεις και εσυ.
      Μολις περασει αυτη η αναγκαια "οδυνηρη εμπειρια" που χτυπαει τη χωρα μας, προκειμενου να ξεκαθαρισουν τα προσωπα και οι καταστασεις, με τη χαρη του Θεου θα σταθουμε ξανα οπως μας αξιζει.
      Καλο Αγωνα!!!

      Διαγραφή
  5. Δηλαδη με λιγα λογια, η επισημοι φορεις των Χριστιανων θα ειναι ανθελληνες διεθνιστες μπολσεβικολαγνοι, αλλα εμεις θα πρεπει να συνεχιζουμε να ειμαστε ζητωχριστινοι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εθνικιστής μέχρι το κόκκαλο...13 Ιανουαρίου 2013 στις 2:13 μ.μ.

    Πρέπει να έρθει και αυτή η ώρα που θα πληρώσουν και αυτοί,οι παπάδες με αυτό που τους αξίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν κάποτε προβληματισθείς και συλλογιστείς,
    πώς έφτασε η ελληνική σκέψη να ευτελιστεί
    σε τέτοιο σημείο, ώστε ο Έλληνας να καταντήσει
    ρωμιός και χριστιανός λατρεύοντας εβραϊκά εγχειρίδια!
    Ίσως τότε δεις μια ακτίνα από το φως του Απόλλωνα!

    ΟΥΚ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΤΟ ΠΡΟΣΚΥΝΕΙΝ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΑΡΙΑ είπε

    Φεβρουαρίου 27, 2012 στις 1:28 μμ
    Φαντάσου πόσο ἠλίθιος εἶσαι πού προσπαθεῖς νά μᾶς πείσης,

    ὅτι κοπανιέσαι γιά κάτι ἀνύπαρκτο……

    Στό λεξικό…. στόν ὁρισμό “ΗΛΙΘΙΟΣ” πρέπει νά βάλουμε αὐτό:

    “Σχετικά με Το κανάλι του χρήστη Zanglos
    Δημιουργήθηκε από
    Zanglos

    Πρόσφατη δραστηριότητα
    16 Σεπ 2008

    Ημερομηνία εγγραφής
    16 Σεπ 2008

    Ηλικία
    66

    Χώρα
    Σουηδία”

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως να είμαι 66, ίσως 120, ίσως πάλι να γεννήθηκα το 1966.
      Αλλά τι ακριβώς σε ενοχλεί? Η ηλικία μου?
      Η’ το ότι εκφράσθηκα σαν Εθνικός Έλληνας?
      Αν ο ορισμός του ”Ηλίθιος” είναι αυτός που έχει θεό τον Ήλιο
      (αυτό είναι ετυμολογικά) ΝΑΙ, είμαι Ηλίθιος.

      Αλλα εσύ κατώτερε, είσαι ο ορισμός του κοπρίτη!

      Διαγραφή
    2. Ζaglos και ολοι οι ομοιοι σου κοφτε το.
      Μπαινετε γραφοντας σχολια σε διαφορα πατριωτικα site με ενα και μονο σκοπο: να χωρισετε τους Ελληνες.
      Θυμηθηκες εσυ τωρα στα 120, στα 66, η στα 46 οτι εισαι εθνικος και βρηκες τη καταλληλη χρονικη στιγμη (που η πατριδα διαλυεται) να ειρωνευθεις τους Χριστιανους που αποτελουν την συντριπτικη πλειοψηφια των Ελληνων.
      Αν εισουν πραγματικος Ελληνας δεν θα κοιτουσες αυτες τις δυσκολες στιγμες να σπειρεις τη διχονοια.
      Αλλα δεν εισαι Ελληνας, το παιζεις...
      Εισαι υποκινουμενος απο εβραιοσιωνιστικες αποψεις τακτικες και πρακτικες που σκοπο εχουν με την "αναθερμανση των εθνικων" να χωρισουν τους Ελληνες.
      ΒΡΕ ΟΥΣΤ!!!

      Διαγραφή
    3. Ο Δούρειος Ίππος του σιωνισμού μέσα στην Ευρώπη ήταν ο χριστιανισμός,
      διά μέσω του Ελληνισμού που έπρεπε να σβήσει!

      Εσείς οι χριστιανοί προσκυνάτε στην εβραϊκή μυθολογία που είναι
      η παλαιά διαθήκη και η ανακατασκευή της καινή διαθήκη.

      Το να λες εμενα έναν Εθνικό Έλληνα εβραιοσιωνιστή,
      δείχνει το πόσο νυχτωμένος είσαι,
      παραπλανημένε και προσκυνημένε συνέλληνα!

      Διαγραφή
  9. Την ίδια συζήτηση έχουμε κάνει εκατοντάδες φορές και αρχίζει και γίνεται εκτός από κουραστική, Ε-Π-Ι-Κ-Ι-Ν-Δ-Υ-Ν-Η

    Προσβολές είτε στη μια, είτε στην άλλη πλευρά που στέκονται στον Αγώνα δίπλα ο ένας στον άλλον κάτω από το Λάβαρο του ΈΘνους και της Φυλής δεν θα ανεχθώ.

    Για να τελειώνουμε δηλαδή.

    Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παντως διαχειριστη οταν αποκαλούν τους Εθνικους "εβραιοσιωνιστες" οι Χριστιανοι, οφείλεις να παραδεχτείς οτι εκτος απο τον ορθο λογο, την κοινη λογικη και την ιστορία, προσβάλλουν και προκαλουν περαιτερω οταν ΕΠΙΤΙΘΕΝΤΑΙ στην εθνικη θρησκεία αυτη καθε αυτη, με λιγα λόγια θα πρεπει να είμαστε επικριτικοί κατα τον ιδιο τροπο και στους δυο και οχι μονον στους εθνικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάιπερ πρόσεξες πώς το έθεσα...
      "Και από τη μια και από την άλλη πλευρά", υπονοώντας σαφώς και αυτό που αναφέρεις πιο πάνω.

      Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ

      υ.γ.
      Αν μπορείς σε παρακαλώ στείλε μου το link με τα καμπαλιστικά βιβλία της πουτ@ν@ς που έγραφες την άλλη φορά ή γράψτο μου εδώ...

      Διαγραφή
    2. Joachimpeiper, αν εισαι Εθνικος και σεβεσαι την θρησκεια του αλλου εισαι ενταξει!
      Το να χρησιμοποιεις ομως την θρησκευτικη σου ταυτοτητα ως Εθνικος για να μειωσεις τους Χριστιανους ειναι φως φαναρι πως εισαι επηρεασμενος (αν δεν εισαι μελος) απο τις Εβραιοσιωνιστικες κατευθυνομενες οργανωσεις των "Εθνικων" που στοχο εχουν μονο την διασπαση των Ελληνων πατριωτων.
      Για να μην παρεξηγηθω δεν αναφερομαι σε εσενα, αλλα στο ποιοι "Εθνικοι" θεωρουνται εβραιοσιωνιστες."
      Και με λυπη διαπιστωνω πως και στους "Χριστιανικους κυκλους" επισης, ο εβραιοσιωνισμος εχει κανει αρκετη δουλεια.
      Ο καλος Χριστιανος και ο καλος Εθνικος λοιπον,ειναι Ελληνες αδερφια και δεν εχουν να χωρισουν τιποτα παρα μοναχα να παλεψουν μαζι για τη σωτηρια της πατριδας.
      Για το πως θα σωσουν τις ψυχες τους ειναι προσωπικη υποθεση, και πανω απο ολα απαιτειται σεβασμος και απο τις δυο πλευρες.

      Διαγραφή
    3. Κατα τον ιδιο τροπο λοιπον θα πρεπει και οι Χριστιανοι να σεβονται τους εθνικους λοιπον.

      Διαγραφή
    4. Αγαπητε διαχειριστή, απλα ειχα μπει στην σελίδα της συγκεκριμένης στ FB που ειχε προτείνει ο χρήστης Chloridis , και ανακάλυψα οτι στο λογαριασμό της ειχε ως "αγαπημένα" βιβλία το The power of kabbalah και εναν συνδεσμο που παρέπεμπε στο Kabbalah centre greece.
      Φυσικά δεν ειναι και καμιά έκπληξη αυτό

      Διαγραφή
    5. Σε ευχαριστώ αγαπητέ συναγωνιστή Πάιπερ
      Το τσέκαρα ήδη

      Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ

      Διαγραφή
  11. ΔΙΕΞΑΓΕΤΑΙ ΠΟΛΥΕΠΙΠΕΔΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ,ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Ο Μ Ο Ν Ο Ι Α ΚΑΙ Ο Μ Ο Φ Ρ Ο Σ Υ Ν Η ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στις τάξεις των Ελλήνων Εθνικιστών, υπάρχουν χριστιανοί,
    άθεοι και λάτρες του 12θεου και αυτό είναι θετικό!
    Αλλα αλίμονο αν είναι ταμπού ένας διάλογος μεταξύ μας!
    Δεν έχω πρόβλημα με τους χριστιανούς που είναι οι γονείς και φίλοι μου!
    Κρίνω την επίσημη εκκλησία και τους πρωτοχριστιανούς που με απέραντο
    μισος κατέστρεψαν την χώρα μας και τον πολιτισμό μας!
    Το να κατηγορείς έναν επικριτή των δυναστών μας ως "εβραιοσιωνιστή",
    είναι αστείο για σένα που προσκυνάς avraam, jacob, javhve kai jushua!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις και παραεχεις προβλημα γιατι δεν ξεκινησες εναν διαλογο βασισμενο στον σεβασμο ,
      και ο τροπος που κλεινεις το σχολιο σου δειχνει ολοφανερα τον τροπο που κινεισαι.
      Δεν εισαι συνελληνας, γιατι οι συνελληνες θελουμε να παραμεινουμε ενωμενοι.
      Μονο οι σιωνιστες εχουν τετοιο μισος για καθετι Χριστιανικο και δη Ελληνικο.
      Αρχη της Χριστιανικης πιστης ειναι η απολυτη ελευθερια "οστις θελει" ειπε ο Κυριος, με το ζορι δεν σε κανει κανει κανεις να αγαπησεις τον Χριστιανισμο.
      Ουτε θα με κανει κανεις να αγαπησω με το ζορι το δωδεκαθεο.
      Ομως ειναι απολυτη υποχρεωση μου να υπερασπιστω τα αδελφια μου τους Ελληνες, και οτι παραλαβαμε απο τους προγονους της φυλης μας.
      Μεσα σε αυτους τους προγονους ειναι και εκατομμυρια Χριστιανων χαρις στους οποιους εχει συνεχεια η Ελλαδα.
      Αν δεν μπορεις να δεχθεις και να σεβαστεις την φυσικη συνεχεια της πλειοψηφιας των Ελληνων και να νοιωσεις αδερφος μαζι τους εισαι ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟΣ!
      Κανεις δεν κατηγορει ολους τους Εθνικους ως "εβραιοσιωνιστες."
      Ο τροπος ομως, που κινουνται καποιοι απο αυτους με αλλοιωσεις, παραποιησεις και απαξιωση των Χριστιανικων αρχων των Ελληνων ειναι εβραιουποκινουμενος.

      Διαγραφή
    2. Ρε σεις Χριστιανοι, μην μιαλτε για "εβραιουποκινησεις" δηλαδη ειναι πραγματικα πολυ αστειο
      Στο σπιτι του κρεμασμενου που λεμε, δεν μιλαμε για σκοινί

      Διαγραφή
  13. Ο τρόπος που εκφράζεσαι πράγματι πολύ αστείος και δεν αξίζεις να σε απαντήσω γιατί
    πάνω από όλα είσαι και υβριστής! Αλλα θα σου κάνω την χάρη να απαντήσω εν συντομία.

    Συμφωνώ ότι οι σιωνιστές έχουν απύθμενο μίσος για τον Ελληνισμό, αλλα,
    σιωνιστές είναι οι εβραίοι και οι πρώτοι διδάξαντες τα εβραϊκά δόγματα με αιχμή
    του δόρατος τον χριστιανισμό διά μέσω των Ελληνόφωνων ευαγγελιστών και πρώτοσιωνιστών.

    Οι πρόγονοι μας που έδωσαν πολιτισμό, επιστήμες, τέχνες, ήθος κλπ,
    είχαν μια θρησκεία με Έλληνες θεούς δεκάδες χιλ χρόνια, με αυτούς
    τους θεούς έπλασαν ότι ομορφότερο έχει δώσει ο άνθρωπος στον άνθρωπο.

    Με την επικράτηση του χριστιανισμού μέσα στην κατοχή των Ρωμαίων, τα πάντα γκρεμίζονται!
    Ναοί, Ακαδημίες, Ολυμπιάδα, Γλυπτά, Βιβλιοθήκες, εκτ Έλληνες διώκονται και σφάζονται,
    ακόμη και η λέξη Έλλην απαγορεύθηκε διά της ποινής του θανάτου!

    Τι να πρωτοαναφέρει κανείς? Ελληνισμός και χριστιανισμός δυο έννοιες εκ διαμέτρου αντίθετες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν ο τροπος που εκφραζομαι ειναι αστειος, υποθετω πως ο δικος σου ειναι απολυτως σοβαρος...!
    Συμφωνοι...! Συνεχισε και ξαναδιαβασε το σχολιο σου... αυτο των 11:09!
    Σ αυτο που βλεπεις θετικα την συνυπαρξη των Χριστιανων, των αθεων και των 12θειστων στις ταξεις των Εθνικιστων!
    Μαλιστα δεν εχεις και προβλημα, κατα τα λεγομενα σου μιας και οι γονεις και οι φιλοι σου ειναι και αυτοι Χριστιανοι!
    Μονος σου δειχνεις τον σκοπο για τον οποιον γραφεις...
    Σιγουρα δεν ειναι ενας διαλογος μεταξυ Ελληνων Εθνικιστων διαφορων θρησκευτικων πεποιθησεων που εχει ως στοχο να ξεπεραστουν οι διαφορες μας για το καλο της φυλης μας...
    Μαλλον να οξυνει τα πνευματα με ειρωνιες, ανακριβειες και παραποιημενες δοξασιες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το σχόλιο μου αγαπητέ παραπλανημένε συνέλληνα των 11:09 αναφέρεται σε στοιχεία και δεν βρίζω,
    εσύ με κάνεις προσωπική επίθεση με ύβρεις όπως “εβραιουποκινουμενος” “Δεν εισαι συνελληνας”
    “Μονο οι σιωνιστες εχουν τετοιο μισος για καθετι Χριστιανικο και δη Ελληνικο” κλπ.

    Oπως αναφέρθηκα πριν, δεν κατηγορώ κανέναν, το να ξεριζώσει κανείς αυτό το ασιατικό καρκίνωμα,
    θέλει ένα μίγμα από τόλμη, πάθος για την αλήθεια και μεγάλη αγάπη για την Ελλάδα!

    Οι άνθρωποι σαν και σένα (δεν σε κατηγορώ) δεν έχουν την τόλμη, από φόβο διαβάζουν
    μονο για να πεισθούν αυτό που ήδη πιστεύουν και όχι για να μάθουν την αλήθεια
    ότι ο χριστιανισμός είναι η ταφόπλακα της Ελλάδας!

    Κάνε το πρώτο βήμα, δέξου να ανταλλάσσεις γνώμες χωρίς παροξυσμούς και προσωπικές επιθέσεις,
    κανείς δεν τα ξέρει όλα, ούτε εσύ ούτε εγώ! Τόλμησε την ερευνα, μη φοβάσαι, δεν υπάρχει
    διάβολος ούτε κόλαση, αυτό είναι εβραϊκή εφεύρεση για να τρομάζει τα ποίμνια!
    Εμείς οι Έλληνες από την φύση μας είμαστε/σταν θεριά, ο φόβος μας έκανε πρόβατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Zaglos, διαβασε στα προηγουμενα σου σχολια ποσα απαξιωτικα ειπες για τον Χριστιανισμο και για μενα προσωπικα...
      Ειναι εκπληκτικο! Οτι κανεις ο ιδιος το χρησιμοποιεις εναντιων του συνομιλητου σου!
      Χρειαζεσαι ψυχογραφημα!

      Διαγραφή
    2. Τώρα δεν ξέρω ποιος ανώνυμος είσαι εσύ, ε βάλτε και κανένα όνομα ντε!
      Και για πες μου ρε φίλε για να δω και γω ο ψυχάκιας, που έβρισα?
      Το μόνο που είπα ήταν "κοπρίτη" σε κάποιον που αναπαράγει
      αθλιότητες μιας πατσαβούρας!
      Χαλάρωσε!

      Διαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών