Ξεπέρασε κάθε όριο ο εμπαιγμός και η κοροϊδία του Σαμαρά και της ΝΔ.
Στην αρχή με τα δήθεν έργα στην εθνικό οδό Κορίνθου - Πατρών, που το
εργοτάξιο στήθηκε και ξεστήθηκε μέσα σε 24 ώρες μόνο για τηλεοπτική
κάλυψη. Και τώρα με το ταξίδι στην Κίνα, που αντί να φέρει χρήμα στην
Ελλάδα και δουλειά στους Έλληνες, εξασφάλισε παραγγελίες για τα κινέζικα
ναυπηγεία και κέρδη για την εγχώρια πλουτοκρατία.
Δε χρειάστηκαν παρά δύο μόλις ημέρες, για να έρθουν στα φως λεπτομέρειες για το πολυδιαφημισμένο ταξιδάκι του Σαμαρά και της κουστωδίας του. Είχε πράγματι οικονομικό περιεχόμενο από επενδυτικής άποψης το ταξιδάκι αυτό και μάλιστα μεγάλο. Με μία διαφορά: Οι επενδύσεις θα...
γίνουν στην Κίνα και τα κεφάλαια θα εισρεύσουν στην κινεζική οικονομία και όχι στην ελληνική!
Συγκεκριμένα υπεγράφησαν δάνεια άνω των 263,4 εκατομμυρίων δολαρίων μεταξύ Ελλήνων εφοπλιστών και των κινεζικών τραπεζών Εxim και China Development, με τα οποία διασφαλίζεται η συνέχεια εννέα ναυπηγικών συμβολαίων, εξασφάλισαν και 14 νέες παραγγελίες πλοίων για τις εγχώριες εφοπλιστικές εταιρείες!
Υπολογίζεται ότι σήμερα στην Κίνα εκτελούνται 184 παραγγελίες ελληνικών πλοίων, ενώ η XRTC -που ενεργεί ως σύμβουλος της China Development στην Ελλάδα- εκτιμά ότι τα τελευταία επτά χρόνια τα κινεζικά ναυπηγεία δέχθηκαν συμβόλαια ύψους 17 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την εγχώρια ναυτιλιακή κοινότητα. Οι νέες παραγγελίες αφορούν τους ομίλους Λασκαρίδη, Μαρινάκη και Γκιόχα.
Υπενθυμίζεται ότι τα κυβερνητικά "παπαγαλάκια" ήθελαν τους Κινέζους να ενδιαφέρονται να επενδύσουν στα ... ελληνικά ναυπηγεία! Εδώ ακόμα και οι Έλληνες εφοπλιστές κάνουν παραγγελίες μόνο στους Κινέζους, κι εμείς φαντασιωνόμαστε κινεζικό ενδιαφέρον για τα ναυπηγεία, το Ελληνικό κλπ. Στην πραγματικότητα ούτε ένα (1) ευρώ όφελος για την Ελλάδα δεν περιέχουν οι "μεγάλες συμφωνίες" που έκλεισε η κυβέρνηση με τους Κινέζους... Αυτά για να ξυπνάει ο λαός και να το βουλώσουν επιτέλους τα παπαγαλάκια της ΝΔ, που έχει ξεπουλήσει τη χώρα.
Διαβάστε επίσης: ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ... ΑΕΡΟΣ-ΑΕΡΟΣ! Η κινέζικη "φούσκα" των αόρατων επενδύσεων - Πολλά λόγια, πολύ μελάνι, μηδέν αποτέλεσμα
ΥΓ: Στη φώτο στιγμιότυπο από τις πολυδιαφημισμένες επαφές Σαμαρά με κινέζους... "επιχειρηματίες και τραπεζίτες"
πηγή
Δε χρειάστηκαν παρά δύο μόλις ημέρες, για να έρθουν στα φως λεπτομέρειες για το πολυδιαφημισμένο ταξιδάκι του Σαμαρά και της κουστωδίας του. Είχε πράγματι οικονομικό περιεχόμενο από επενδυτικής άποψης το ταξιδάκι αυτό και μάλιστα μεγάλο. Με μία διαφορά: Οι επενδύσεις θα...
γίνουν στην Κίνα και τα κεφάλαια θα εισρεύσουν στην κινεζική οικονομία και όχι στην ελληνική!
Συγκεκριμένα υπεγράφησαν δάνεια άνω των 263,4 εκατομμυρίων δολαρίων μεταξύ Ελλήνων εφοπλιστών και των κινεζικών τραπεζών Εxim και China Development, με τα οποία διασφαλίζεται η συνέχεια εννέα ναυπηγικών συμβολαίων, εξασφάλισαν και 14 νέες παραγγελίες πλοίων για τις εγχώριες εφοπλιστικές εταιρείες!
Υπολογίζεται ότι σήμερα στην Κίνα εκτελούνται 184 παραγγελίες ελληνικών πλοίων, ενώ η XRTC -που ενεργεί ως σύμβουλος της China Development στην Ελλάδα- εκτιμά ότι τα τελευταία επτά χρόνια τα κινεζικά ναυπηγεία δέχθηκαν συμβόλαια ύψους 17 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την εγχώρια ναυτιλιακή κοινότητα. Οι νέες παραγγελίες αφορούν τους ομίλους Λασκαρίδη, Μαρινάκη και Γκιόχα.
Υπενθυμίζεται ότι τα κυβερνητικά "παπαγαλάκια" ήθελαν τους Κινέζους να ενδιαφέρονται να επενδύσουν στα ... ελληνικά ναυπηγεία! Εδώ ακόμα και οι Έλληνες εφοπλιστές κάνουν παραγγελίες μόνο στους Κινέζους, κι εμείς φαντασιωνόμαστε κινεζικό ενδιαφέρον για τα ναυπηγεία, το Ελληνικό κλπ. Στην πραγματικότητα ούτε ένα (1) ευρώ όφελος για την Ελλάδα δεν περιέχουν οι "μεγάλες συμφωνίες" που έκλεισε η κυβέρνηση με τους Κινέζους... Αυτά για να ξυπνάει ο λαός και να το βουλώσουν επιτέλους τα παπαγαλάκια της ΝΔ, που έχει ξεπουλήσει τη χώρα.
Διαβάστε επίσης: ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ... ΑΕΡΟΣ-ΑΕΡΟΣ! Η κινέζικη "φούσκα" των αόρατων επενδύσεων - Πολλά λόγια, πολύ μελάνι, μηδέν αποτέλεσμα
ΥΓ: Στη φώτο στιγμιότυπο από τις πολυδιαφημισμένες επαφές Σαμαρά με κινέζους... "επιχειρηματίες και τραπεζίτες"
πηγή
Δεν κατάλαβα γιατί πανηγυρίζεις Αντώνη. Είναι παγκοσμίως γνωστό ότι εμείς και μόνο εμείς κρατάμε ανοιχτά τα κινέζικα ναυπηγεία. Δώσε τα νούμερα αν τολμάς για τα καράβια που φτιάχνονται αυτή τη στιγμή στα κινέζικα ναυπηγεία. Γιατι έκλεισες συμφωνία με τους κινέζους από τη στιγμή που ξέρεις ότι και η ποιότητα εργασίας είναι πολύ κακή και τα χρονοδιαγράμματα δεν τηρούνται και ότι τα σχέδια τροποποιούν όποτε βρίσκουν την ευκαιρία και πρέπει νάχεις ένα πολύ καλό και ευσυνειδητο ΕΛΛΗΝΑ επιθεωρητή πάνω από τα κεφάλια των κινέζων για να μη σου κάνουν εγκληματικες αλλαγές; Και το σημαντικότερο, γιατί δεν έκλεισες με την Κορέα που είναι ότι καλύτερο υπάρχει σήμερα στην κατασκευή πλοίων και σου έδωσαν καλύτερες τιμές από αυτές των κινέζων; Τι κρύβεται κάτω από το τραπέζι; Μήπως τα έδωσες σε εκείνα τα κινέζικα ναυπηγεία που είναι Γερμανικών συμφερόντων; Σύντομα θα βγούν όλα στη φόρανα είσαι σίγουρος.´Εχεις παρακολουθήσει καθόλου την κατασκευαστική πορεία της Κίνας; Όποια εταιρεία μετέφερε τη γραμμή κατασκευής της στην Κίνα την πάτησε κυρίως από ποιότητα. Ότι κινέζικο είναι και ψεύτικο. Βλέπε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι σειρές της Mercedes, Audi, Lamborghini, και κάμποσες άλλες που φτιάχνονται εκεί πέρα. Όποιος μεταφέρθηκε στη κίνα για φτηνά εργατικά εισέπραξε πολύ κακή ποιότητα. Μήπως σε διέταξαν να πας να καλύψεις την χασούρα των γερμανών Αντώνη; Ή δεν το βλέπεις ότι η κυρά Μέρκελ μας κατεβάζει καθημερινά τους μισθούς γιατί θέλει να ξαναφέρει τα εργοστάσιά της πάλι πίσω στην πεινασμένη Ευρώπη ώστε να ασκεί καλύτερο ποιοτικό έλεγχο; Με τους κινέζους βλέπεις δεν μπορεί να βγάλει ούτε η ίδια άκρη. Αυτή λοιπόν είναι η έξοδος από την κρίση που μας υπόσχεσαι Αντωνάκη; Επιστροφή στη φάμπρικα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ
Συγνώμη λάθος μου, όχι η Lamborghini, αλλά η Volkswagen, General Motors, Hyundai, Nissan, Honda, Toyota, Mitsubishi κ.α.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΡΙΣΤΟΜΑΧΟΣ