Με διόδια από το πρώτο ως το τελευταίο χιλιόμετρο,
συμπεριλαμβανομένων και των τριών κάθετων αξόνων και για όλες τις
κατηγορίες οχημάτων θα γεμίσει η Εγνατία Οδός από το νέο έτος,
σύμφωνα με νομοσχέδιο που φέρνει εκτάκτως προς ψήφιση τον Ιανουάριο ο
υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Μιχάλης Χρυσοχοίδης. Είναι δε, τέτοια η
βιασύνη του υπουργού, που...
η ρύθμιση για τα διόδια περιλαμβάνεται σε νομοσχέδιο που αφορά αεροπορικά θέματα.
Φυσικά, η βιασύνη του κ. Χρυσοχοίδη δεν είναι για το όποιο συμφέρον του Δημοσίου, αλλά για τα υπερκέρδη των μεγαλοεργολάβων που διαχειρίζονται τους σταθμούς διοδίων πανελλαδικά. Η Εγνατία Οδός, παρ’ ότι κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου ως δημόσιο έργο, αναμένεται να πωληθεί σε ιδιώτες μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, με τους 20 συνολικά σταθμούς διοδίων που θα κατασκευαστούν ως “προίκα” για να αισχροκερδούν με ακόμα έναν τρόπο οι γνωστοί μεγαλοεργολάβοι σε βάρος των Ελλήνων. Οι δε βουλευτές της κλεπτοκρατίας ήδη φρόντισαν να βολευτούν, αφού πρόσφατα απαίτησαν και κέρδισαν να μην πληρώνουν οι ίδιοι διόδια, αλλά να χρεώνονται στον προϋπολογισμό της Βουλής. Κατά αξιοπερίεργο τρόπο, λίγες μέρες αργότερα αποφασίστηκε αύξηση μέχρι και 6 στους υπάρχοντες σταθμούς διοδίων.
Ο Μιχάλης Χρυσοχοίδης δήλωνε τις προάλλες “υπερήφανός” που θα κατασκευαστεί τέμενος στην Αθήνα επί υπουργίας του. Κρίνοντας από τα έργα του, πρέπει νιώθει ακόμα πιο υπερήφανος που από υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, έχει μετατραπεί σε “Υπουργό Μπόμπολα και λοιπόν μεγαλοεργολάβων”. Για την αντιμετώπιση όλων αυτών των προβλημάτων πρέπει να έρθει, επιτέλους, στα πράγματα, μία εθνική κυβέρνηση, που.πρωταρχικός της στόχος θα είναι να πολεμήσει την αισχροκέρδεια αυτών που λυμαίνονται την πατρίδα μας. Πρέπει επιτέλους να υπάρξει μία κυβέρνηση εθνική που θα φροντίζει τα χρήματα του ελληνικοί να πηγαίνουν στον ελληνικό λαό και όχι σε καταθέσεις παντός είδους «λαμόγιων» σε τράπεζες του εξωτερικού.
η ρύθμιση για τα διόδια περιλαμβάνεται σε νομοσχέδιο που αφορά αεροπορικά θέματα.
Φυσικά, η βιασύνη του κ. Χρυσοχοίδη δεν είναι για το όποιο συμφέρον του Δημοσίου, αλλά για τα υπερκέρδη των μεγαλοεργολάβων που διαχειρίζονται τους σταθμούς διοδίων πανελλαδικά. Η Εγνατία Οδός, παρ’ ότι κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου ως δημόσιο έργο, αναμένεται να πωληθεί σε ιδιώτες μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, με τους 20 συνολικά σταθμούς διοδίων που θα κατασκευαστούν ως “προίκα” για να αισχροκερδούν με ακόμα έναν τρόπο οι γνωστοί μεγαλοεργολάβοι σε βάρος των Ελλήνων. Οι δε βουλευτές της κλεπτοκρατίας ήδη φρόντισαν να βολευτούν, αφού πρόσφατα απαίτησαν και κέρδισαν να μην πληρώνουν οι ίδιοι διόδια, αλλά να χρεώνονται στον προϋπολογισμό της Βουλής. Κατά αξιοπερίεργο τρόπο, λίγες μέρες αργότερα αποφασίστηκε αύξηση μέχρι και 6 στους υπάρχοντες σταθμούς διοδίων.
Ο Μιχάλης Χρυσοχοίδης δήλωνε τις προάλλες “υπερήφανός” που θα κατασκευαστεί τέμενος στην Αθήνα επί υπουργίας του. Κρίνοντας από τα έργα του, πρέπει νιώθει ακόμα πιο υπερήφανος που από υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, έχει μετατραπεί σε “Υπουργό Μπόμπολα και λοιπόν μεγαλοεργολάβων”. Για την αντιμετώπιση όλων αυτών των προβλημάτων πρέπει να έρθει, επιτέλους, στα πράγματα, μία εθνική κυβέρνηση, που.πρωταρχικός της στόχος θα είναι να πολεμήσει την αισχροκέρδεια αυτών που λυμαίνονται την πατρίδα μας. Πρέπει επιτέλους να υπάρξει μία κυβέρνηση εθνική που θα φροντίζει τα χρήματα του ελληνικοί να πηγαίνουν στον ελληνικό λαό και όχι σε καταθέσεις παντός είδους «λαμόγιων» σε τράπεζες του εξωτερικού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών