Σάββατο, Νοεμβρίου 22, 2014

Ελεεινό παραλήρημα Μπουτάρη: "Η Θεσσαλονίκη είναι πολη εβραϊκή"

σ.σ.ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ: Αυτό το ξεφτυλισμένο απολίθωμα που παριστάνει τον άνθρωπο ψήφισαν τα... καρντάσια.. Καλά να πάθετε μ@λ@κες...(ακόμη μια φορά).

Απύθμενη εβραϊκή αλαζονεία με σφραγίδα Μπουτάρη: «Θεσσαλονίκη, μια εβραϊκή πόλη»!
Ο εκλεκτός του αντισυνταγματικού τόξου δήμαρχος της Θεσσαλονίκης, Γ. Μπουτάρης, είναι εκείνος ο οποίος αναζωπύρωσε την φλόγα της εβραϊκής αποθράσυνσης, η οποία εξεφράσθη μέσω αφιερώματος σε ισραηλινή εφημερίδα, στην οποία ούτε λίγο ούτε πολύ η Θεσσαλονίκη χαρακτηρίζεται ως «εβραϊκή πόλη».
Με ένα κατάπτυστο αφιέρωμα στην εφημερίδα Haaretz, το οποίο χαρακτηρίζεται από βαθύτατο μίσος κατά του Ελληνικού Λαού, επιχειρούν οι εβραίοι να επωφεληθούν των συνθηκών που διαμορφώνει στη Νύμφη του Θερμαϊκού ο ανεκδιήγητος δήμαρχός της. Υπό το πρόσχημα λοιπόν της απόδοσης ευσήμων στον Μπουτάρη, οι εβραίοι στοχεύουν εκεί που.....
πραγματικά επιθυμούν: στην ίδια την πόλη την οποία θεωρούν δική τους!
Στο αφιέρωμα μάλιστα, αποφεύγουν να κρατήσουν και τα προσχήματα έστω ενός δήθεν φιλελληνισμού. Η  διευθύντρια του Εβραϊκού Μουσείου Θεσσαλονίκης, Έρρικα Περαχιά Ζεμούρ, έκανε δηλώσεις στην εφημερίδα, ενδεικτικές των σιωνιστικών προθέσεων: «Είναι χαρακτηριστικό πως ταξιδιωτικοί οδηγοί της πόλης, ακόμα και πρόσφατοι που έχουν δημοσιευτεί το 2005, παρουσιάζουν την έναρξη της ιστορίας της Θεσσαλονίκης με τον βασιλιά Φίλιππο τον Β' της Μακεδονίας και τον Μέγα Αλέξανδρο, συνεχίζουν στη βυζαντινή εποχή, μετά παραλείπουν σχεδόν 400 χρόνια και αναφέρουν κατευθείαν την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης».
Θράσος οι γκόιμ! Να μην αναφέρουν πουθενά τα ανύπαρκτα επιτεύγματα των εβραίων που πλημμύρισαν την Θεσσαλονίκη μετά την εκδίωξή τους το 1492 από την Ισπανία…
Το συγκεκριμένο αφιέρωμα της εφημερίδος, φέρει τον τίτλο «Η Θεσσαλονίκη προσπαθεί να αναβιώσει το εβραϊκό παρελθόν της, αλλά συναντά μία νέα μορφή αντισημιτισμού», υπονοώντας σαφώς την άνοδο του Λαϊκού Εθνικιστικού Κινήματος και την εκλογή εκπροσώπων του στο δημοτικό συμβούλιο, η οποία λειτουργεί αποτρεπτικά στην απόπειρα εβραιοποίησης της πόλης. Ως είθισται, οι εβραίοι δεν παραλείπουν να ενσπείρουν στον Ελληνικό Λαό αισθήματα ενοχής για το παρελθόν. Με θράσος χιλίων ραβίνων, γίνεται ξεχωριστή μνεία στο άρθρο επί της στάσης των Ελλήνων απέναντι στους Εβραίους, αλλά και στο ρόλο τους, ο οποίος δεν ήταν απαραίτητα εχθρικός, στον αφανισμό τους, καθώς μετά την ένωση με την Ελλάδα, ήταν αρκετά τα γεγονότα που συνέβαλαν σε αυτό»!
Τούτη φυσικά, είναι μια ευθεία παραδοχή του ρόλου των εβραίων της Θεσσαλονίκης οι οποίοι επιδίωξαν με κάθε τρόπο να αποτρέψουν την απελευθέρωση της πόλης από τον Ελληνικό Στρατό. Αξίζει επιπλέον να επισημάνουμε πως η αποτυχία αποτροπής της απελευθέρωσης της Θεσσαλονίκης από τον Ελληνικό Στρατό, οδήγησε σε νέες προσπάθειες δημιουργίας αποσχιστικών τάσεων από τον ελληνικό κορμό, με κυρίαρχη έκφραση το κομμουνιστικό κόμμα, το οποίο ιδρύθηκε από εβραίους της πόλης (Αβραάμ Μπεναρόγια). Εντούτοις, το πλέον σημαντικό στοιχείο είναι πως αποδεικνύεται ότι ουδέποτε αποχώρησαν οι εβραίοι από την ονείρωξή τους για μια Θεσσαλονίκη εκτός ορίων ελληνικού κράτους.
Ιδού λοιπόν ο λόγος για τον οποίο οι σιωνιστές αποθεώνουν τον Μπουτάρη και εκφράζουν την ανησυχία τους για την εκλογική άνοδο της Χρυσής Αυγής. Ιδού και η αιτία πίσω από τις φαιδρότητες Μπουτάρη με στόχο την Χρυσή Αυγή και τους εκλεγμένους εκπροσώπους της, οι οποίες στοχεύουν στον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης από την εφαρμογή των ανθελληνικών σχεδίων και την αποκάλυψη της πραγματικότητας: του γεγονότος δηλαδή πως ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης εξυπηρετεί τα συμφέροντα των σιωνιστών, που θέλουν μια Θεσσαλονίκη εβραϊκή.

1 σχόλιο:

  1. Αυτή η ονείρωξη θα εκλείψει, όταν εκδιωχθούν οι εβραίοι στην κοινωνική έκρηξη. Η Θεσσαλονίκη είναι Ελληνική, γιατί έχει όνομα Αρχαιοελληνικό και προέρχεται από το όνομα της αδελφής του Μεγαλέξανδρου, και στα Αρχαία Ελληνικά σημαίνει «Νίκη των Θεσσαλών!» Άρα η πόλη αυτή ΔΕΝ ήταν, ΔΕΝ είναι και ΔΕΝ πρόκειται να είναι εβραϊκή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών