Σάββατο, Μαΐου 16, 2015

O ΜΑΡΞΙΣΜΟΣ ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ

Άρθρο της Κορίνας Πενέση στην εφημερίδα «ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ»

Μετά την αποτυχία της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ σε όλους τους δημόσιους τομείς, ήρθε η σειρά της (πολύπαθης) Παιδείας. Ενώ τα προβλήματα στην εκπαίδευση είναι ήδη μεγάλα, ο υπουργός Παιδείας επιθυμεί να αλλάξει τον τρόπο εκλογής των πρυτανικών αρχών. Γυρίζουμε πίσω, στην εποχή Α. Παπανδρέου λοιπόν, καταργώντας τα Συμβούλια Διοίκησης των Πανεπιστημίων και επαναφέροντας την εκλογή των οργάνων της Συγκλήτου από τους φοιτητές.

Με τον νόμο αυτό του ΠΑΣΟΚ οι φοιτητές έχοντας τις απαραίτητες πλειοψηφίες εξέλεγαν πάντα τους πρυτάνεις που εξυπηρετούσαν τα κομματικά τους συμφέροντα. Έτσι, έκαναν κουμάντο στα Πανεπιστήμια οι φοιτητές αριστερών κυρίως παρατάξεων με αποτέλεσμα να υποβαθμίσουν τα Πανεπιστήμια και να μειωθεί η αποδοτικότητα. Η διεθνής προβολή των Πανεπιστημίων μας...
μειώθηκε σημαντικά με αποτέλεσμα σε διεθνείς κατατάξεις, να καταλαμβάνουν τις τελευταίες θέσεις.

Το 2011 ψηφίστηκε νόμος ο οποίος θέσπισε το Συμβούλιο Ιδρύματος σε κάθε Πανεπιστήμιο, στο οποίο θα μετείχαν πανεπιστημιακοί από την Ελλάδα αλλά και από το εξωτερικό. Παράλληλα θα εκτοπίζονταν οι φοιτητικές παρατάξεις οι οποίες εξέλεγαν στην ουσία τις Πρυτανικές αρχές. Έτσι με βάση αυτόν τον νόμο, εξελέγησαν για πρώτη φορά Πρυτάνεις από καθηγητές των Πανεπιστημίων και χωρίς συμμετοχή των φοιτητών.

Τα Συμβούλια Ιδρυμάτων, απαρτίζονταν από διακεκριμένες προσωπικότητες αναγνωρισμένες στο εξωτερικό και με μεγάλες επιτυχίες στις τέχνες και τα γράμματα. Είχαν εποπτικό κυρίως ρόλο και πολλές φορές είχαν επισημάνει πολλά από τα κακώς κείμενα στα Ελληνικά πανεπιστήμια. Έκαναν προτάσεις εποικοδομητικές και προσπαθούσαν να φέρουν μια νέα πνοή στην πανεπιστημιακή ζωή της χώρας.

Όλα αυτά φυσικά δεν άρεσαν καθόλου στις πάσης φύσεως αριστερές φοιτητικές οργανώσεις, καθώς δεν ήταν εύκολο να χωνέψουν ότι χάθηκε η δύναμη που είχαν για μια τριακονταετία. Για τον λόγο αυτόν έρχεται τώρα η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ και θέλει να επαναφέρει με νόμο το παλαιό καθεστώς, ώστε τα ελληνικά πανεπιστήμια να διαλυθούν εντελώς.

Ο υπουργός Παιδείας αναφέρει ότι επιστρέφει το Πανεπιστημιακό άσυλο, οι αιώνιοι φοιτητές, καταργείται η αξιολόγηση και άλλα. Οι πρυτάνεις των Πανεπιστημίων, οι οποίοι δεν εγνώριζαν τίποτε για όλα αυτά φυσικά αντέδρασαν.

Στο πολυνομοσχέδιο αναφέρεται επίσης η κατάργηση των Αρχαίων Ελληνικών από τα μαθήματα Γενικής Παιδείας στην Τρίτη τάξη του Γενικού Λυκείου, καθώς, εκτός από δυσνόητα, δεν έχουν και κάποια ιδιαίτερη χρησιμότητα – σύμφωνα πάντα με τις αριστερές αντιλήψεις. Ενώ λοιπόν σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες τα Αρχαία Ελληνικά αποτελούν υποχρεωτικό μάθημα, στην Ελλάδα, την κοιτίδα του πολιτισμού, όπου η διδασκαλία τους έπρεπε να είναι αυτονόητη, τείνουν να καταργηθούν, έτσι ώστε οι ελληνόπαιδες – και μετέπειτα πολίτες αυτής της χώρας- να βυθιστούν ακόμη περισσότερο στην άγνοια και την σκλαβιά στην οποία βρίσκονται ήδη.

Συζητούνται επίσης η κατάργηση των αριστείων προόδου, η κατάργηση της αξιολόγησης,  η κατάργηση της ηλεκτρονικής ψηφοφορίας, αλλά και η επιστροφή των αιωνίων φοιτητών. Ακόμη, υπάρχει πρόθεση για αναβάθμιση των διευθυντών των σχολείων, βασιζόμενη σε κομματικά κριτήρια. Οι διευθυντές εκπαίδευσης αντέδρασαν άμεσα δηλώνοντας: «επιχειρείται κομματικός έλεγχος με μεθόδους τύπου σοβιέτ!».

Βαδίζουμε μπροστά (και) στην Παιδεία… μαρξιστικά οπισθοχωρώντας, λοιπόν, ελπίζοντας ειλικρινά στο μέλλον να αποφύγουμε τέτοιες και χειρότερες αποφάσεις. Κάτι που μπορεί να επιτευχθεί μόνο με μια εθνική ηγεσία στα πρότυπα των Ελλήνων Εθνικιστών. Όπως πολύ εύστοχα τόνισε ο Βουλευτής Επικρατείας κ. Χρήστος Παππάς από το βήμα της Βουλής, εμείς βλέπουμε το θέμα της Παιδείας στο πλαίσιο του εθνικού και κοινωνικού κράτους. Μια Παιδεία που δεν θα παράγει τον ανελεύθερο δούλο της νέας εποχής, αλλά τον ελεύθερο Έλληνα πολίτη. Θέλουμε Εθνικό προσανατολισμό στην Παιδεία, μακριά από κάθε φύσεως διεθνιστικά δόγματα που της έχουν επιβληθεί. Γι αυτά αγωνιζόμαστε και γι αυτά θα αγωνιστούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών