Τρίτη, Δεκεμβρίου 06, 2016

ΚΕΣΑΤΙΑ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟ… ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ Η BLACK FRIDAY!

Τελικά, τα κέρδη που περίμεναν τα συντρόφια των Public (ΚΚΕ, το κόμμα σου… λαέ) από την αμερικανιά της Black Friday –την οποία έφεραν στην Ελλάδα- δεν ήταν τα αναμενόμενα.
 
Σύμφωνα, λοιπόν, με έρευνα, του Εργαστηρίου Μάρκετινγκ MARLAB του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, οι καταναλωτές δεν ανταποκρίθηκαν όπως περίμεναν...
τα συντρόφια, παρά την καταιγιστική διαφήμιση που έπεσε.

Έτσι, μόνο 32% του δείγματος πραγματοποίησαν αγορές κατά την Black Friday, ενώ κι αυτοί που ψώνισαν δεν ξόδεψαν μεγάλα ποσά. Οι περισσότερες αγορές έγιναν από καταστήματα καλλυντικών, νέων τεχνολογιών και ένδυσης/υπόδησης. Συγκεκριμένα οι καταναλωτές/τριες του δείγματος δήλωσαν ότι αγόρασαν προϊόντα από τα καταστήματα Hondos (20,9%), Public (13,8%), Plaisio (13,4%), H&M (13,7%), Zara (12,5%), Media Markt (5,6%), Sephora (4,9%). Το απογοητευτικό από αυτά τα αποτελέσματα, είναι ότι τα καταστήματα Zara δεν συμμετείχαν στο Black Friday και συνεπώς επωφελήθηκαν της περίστασης χωρίς να καταβάλουν κάποια προσπάθεια (π.χ. πραγματοποίηση μεγάλων εκπτώσεων και έξοδα επικοινωνίας/διαφήμισης) και κατετάγησαν σχεδόν μαζί με τα συντρόφια, τα οποία όμως είχαν ξοδέψει πολύ χρήμα, γιομίζοντας τα ΜΜΕ με τη φίρμα τους.

Εις ότι αφορά τους λόγους που οι καταναλωτές δεν ψώνισαν μαζικά, εκτός από τους… γνωστούς (έλλειψη χρημάτων λόγω Μνημονίων), η έρευνα έδειξε ότι δεν θεωρούν πολύ μεγάλες τις εκπτώσεις που ανακοίνωσαν τα καταστήματα.

Συγκεκριμένα, 57,6% των καταναλωτών που έκαναν αγορές υποστήριξαν ότι από τα προϊόντα που αγόρασαν κέρδισαν έκπτωση της τάξης των 20%-30% και μόνο 7,6% δήλωσαν ότι αγόρασαν με έκπτωση μεγαλύτερη του 50% της αρχικής τιμής των προϊόντων – όπως γίνεται στην Αμέρικα. Κοινώς, η ελληνική εκδοχή της Black Friday ήταν… μαϊμού! 

(ΥΓ) 1: Ωχ!, Λέτε να’ χουμε πάλι τίποτα απολύσεις από τον Ριζοσπάστη;

(ΥΓ) 2: Δεν πειράζει συντρόφια. Μην απογοητεύεστε. Μαζεύετε, κι ας είναι… ρώγες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών