Εμπρηστική επίθεση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη από
«αντιεξουσιαστές» σε βάρος του Ιερού Ναού του Αγίου Βασιλείου στο κέντρο
της Αθήνας, στα Εξάρχεια.
Στο κείμενο ανάληψης που δημοσιεύθηκε στον γνωστό παρακρατικό ιστότοπο παρουσιάζονται διάφορες λεκτικές ασυναρτησίες δίκην «ανάλυσης», οι οποίες προφανώς και δεν οφείλονται στις επιπτώσεις του καύσωνα. Και μόνο το απόσπασμα «Αδιαφορούμε στωικά μπροστά στην τιμωρία του ρουφιάνου των ουρανών, περισσότερο απ’ όσο αδιαφορούμε για την τιμωρία από τα ανθρώπινα σκουπίδια που τον κατασκεύασαν και τον συντηρούν. Γελάμε εικονοκλαστικά με τις χωματερές με σάρκα του κρατικού κατασταλτικού μηχανισμού», είναι χαρακτηριστικό της διανοητικής σύγχυσης και ανωμαλίας που έχει εγκατασταθεί σε μόνιμο βαθμό στο μυαλό των δραστών.
Δύο είναι τα βασικά ερωτήματα που γεννιούνται: α) Το θέμα πέρασε εντελώς απαρατήρητο απ’ όλα τα συστημικά ΜΜΕ, ενώ...
στις ελάχιστες εξαιρέσεις του κανόνα αφιερώθηκαν μόνο λίγες γραμμές με μια «ξερή» δημοσιογραφική κάλυψη. Τι θα γινόταν, όμως, αν ο στόχος ήταν κάποιο τζαμί ή συναγωγή; Να υποθέσουμε ότι η αναφορά σ’ αυτές τις περιπτώσεις θα ήταν υπερπολλαπλάσια, ακριβώς επειδή δεν θα επρόκειτο για Ορθόδοξη Εκκλησία;
β) Σε συνδυασμό με το προηγούμενο ερώτημα, πολύ «επιλεκτικοί» (και φυσικά «τζάμπα μάγκες») στην αθεΐα τους αποδεικνύονται τελικά οι «αντιεξουσιαστές», αφού ποτέ δεν επιχείρησαν να προκαλέσουν ζημιές σε τζαμί ή συναγωγή, σε μια αναμφίβολα εξίσου απαράδεκτη και προσβλητική επίθεση σε Θρησκευτικό χώρο. Είναι ολοφάνερο ότι οι «αντιεξουσιαστές» δεν είναι, γενικά και αόριστα, «άθεοι» ή «άθρησκοι», αλλά καταφέρονται συγκεκριμένα και μεμονωμένα κατά της Ορθοδοξίας, γνωρίζοντας τον ομφάλιο λώρο που την συνδέει με την Ιστορία του Ελληνικού Έθνους και τον Λαό του. Γι’ αυτό και αυτή η έμπρακτη «λύσσα» των ανθελλήνων αυτών εναντίον της, με εμπρηστικές ενέργειες όπως η συγκεκριμένη.
Όσο για εκείνους τους υποκριτές «δικαιωματάκηδες» που μιλούν, εκ του ασφαλούς, για «μισαλλοδοξία», «ρητορική μίσους» και ισλαμοφοβία, είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι θα το βουλώσουν επιδεικτικά (και) σ’ αυτή την περίπτωση βεβήλωσης του Ιερού Ναού του Αγίου Βασιλείου, καθώς η υπόθεση δεν συνάδει με τις επιλεκτικές «ευαισθησίες» τους.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ
Στο κείμενο ανάληψης που δημοσιεύθηκε στον γνωστό παρακρατικό ιστότοπο παρουσιάζονται διάφορες λεκτικές ασυναρτησίες δίκην «ανάλυσης», οι οποίες προφανώς και δεν οφείλονται στις επιπτώσεις του καύσωνα. Και μόνο το απόσπασμα «Αδιαφορούμε στωικά μπροστά στην τιμωρία του ρουφιάνου των ουρανών, περισσότερο απ’ όσο αδιαφορούμε για την τιμωρία από τα ανθρώπινα σκουπίδια που τον κατασκεύασαν και τον συντηρούν. Γελάμε εικονοκλαστικά με τις χωματερές με σάρκα του κρατικού κατασταλτικού μηχανισμού», είναι χαρακτηριστικό της διανοητικής σύγχυσης και ανωμαλίας που έχει εγκατασταθεί σε μόνιμο βαθμό στο μυαλό των δραστών.
Δύο είναι τα βασικά ερωτήματα που γεννιούνται: α) Το θέμα πέρασε εντελώς απαρατήρητο απ’ όλα τα συστημικά ΜΜΕ, ενώ...
στις ελάχιστες εξαιρέσεις του κανόνα αφιερώθηκαν μόνο λίγες γραμμές με μια «ξερή» δημοσιογραφική κάλυψη. Τι θα γινόταν, όμως, αν ο στόχος ήταν κάποιο τζαμί ή συναγωγή; Να υποθέσουμε ότι η αναφορά σ’ αυτές τις περιπτώσεις θα ήταν υπερπολλαπλάσια, ακριβώς επειδή δεν θα επρόκειτο για Ορθόδοξη Εκκλησία;
β) Σε συνδυασμό με το προηγούμενο ερώτημα, πολύ «επιλεκτικοί» (και φυσικά «τζάμπα μάγκες») στην αθεΐα τους αποδεικνύονται τελικά οι «αντιεξουσιαστές», αφού ποτέ δεν επιχείρησαν να προκαλέσουν ζημιές σε τζαμί ή συναγωγή, σε μια αναμφίβολα εξίσου απαράδεκτη και προσβλητική επίθεση σε Θρησκευτικό χώρο. Είναι ολοφάνερο ότι οι «αντιεξουσιαστές» δεν είναι, γενικά και αόριστα, «άθεοι» ή «άθρησκοι», αλλά καταφέρονται συγκεκριμένα και μεμονωμένα κατά της Ορθοδοξίας, γνωρίζοντας τον ομφάλιο λώρο που την συνδέει με την Ιστορία του Ελληνικού Έθνους και τον Λαό του. Γι’ αυτό και αυτή η έμπρακτη «λύσσα» των ανθελλήνων αυτών εναντίον της, με εμπρηστικές ενέργειες όπως η συγκεκριμένη.
Όσο για εκείνους τους υποκριτές «δικαιωματάκηδες» που μιλούν, εκ του ασφαλούς, για «μισαλλοδοξία», «ρητορική μίσους» και ισλαμοφοβία, είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι θα το βουλώσουν επιδεικτικά (και) σ’ αυτή την περίπτωση βεβήλωσης του Ιερού Ναού του Αγίου Βασιλείου, καθώς η υπόθεση δεν συνάδει με τις επιλεκτικές «ευαισθησίες» τους.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών