Ο υποψήφιος Ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Χριστόπουλος, άνδρας της σφοδρής πολέμιας της Χρυσής Αυγής και κρατικοδίαιτης δημοσιογράφου Κατσίμη, προκύπτει ότι είναι το τέλειο δείγμα ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ και ΑΘΕΟΥ που θα μπορούσε να βρει ο ΣΥΡΙΖΑ για το Ευρωψηφοδέλτιό του.
Είναι το πρότυπο του σημερινού μέσου συριζαίου με τρομακτικές, κυριολεκτικά και μεταφορικά, θέσεις και δράσεις που ξεκινούν από την υπεράσπιση και την αναγνώριση "μακεδονικής μειονότητας", μέχρι την διατύπωση θεμάτων εξετάσεων (μιας και είναι πανεπιστημιακός) που βεβηλώνουν το θρησκευτικό συναίσθημα και υβρίζουν χυδαία το πρόσωπο του Ιησού Χριστού.
Φυσικά και είναι πρόεδρος ΜΚΟ - κάθε......
ερπετό της Αριστεράς έχει έναν τέτοιο τίτλο - και δεν είναι καθόλου φειδωλός στις διαπιστώσεις όσο αφορά τη Χρυσή Αυγή που υβρίζει συνεχώς.
Πάρτε μια γεύση από το ρεσιτάλ ανθελληνισμού του εν λόγω κυρίου που "κοσμεί" το ψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ:
|
|
Το Δ.Σ. της Ελληνικής Ένωσης για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου σε
συνεδρίαση της 13ης Φεβρουαρίου 2004 εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση : Ένα ακόμη «δικαστικό λάθος»: η μη αναγνώριση της Στέγης Μακεδονικού Πολιτισμού Πρόσφατα, το Μονομελές Πρωτοδικείο Φλώρινας (απόφαση 243/19.12.2003) απέρριψε για δεύτερη φορά αίτηση εγγραφής του σωματείου με την επωνυμία «Στέγη Μακεδονικού Πολιτισμού» εξαιτίας της «σύγχυσης που προκαλείται αναφορικά με τη σωματειακή δράση του». Η σύγχυση που προκάλεσε στο δικαστήριο το όνομα του σωματείου οφείλεται στη μειονοτική ταυτότητα των ιδρυτικών του μελών και των καταστατικών του στόχων. Η σύγχυση αυτή, μάλιστα, παρέσυρε το δικαστήριο σε δικανικές εκτιμήσεις αναγόμενες σε εξωνομικά στοιχεία, τα οποία εμπίπτουν στο πεδίο έρευνας της ιστορικής γλωσσολογίας. Δύναται όμως η “σύγχυση” αυτή να οδηγεί ένα δικαστήριο στην απόρριψη της αίτησης εγγραφής ενός σωματείου, όταν μάλιστα αυτό, ύστερα από μακροχρόνιους δικαστικούς αγώνες κατέληξε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου και δικαιώθηκε; Στην απόφαση αυτή (Σιδηρόπουλος και λοιποί, 10.7.1998), τo Ευρωπαϊκό Δικαστήριο έκρινε ότι η συνεταιριστική ελευθερία δεν μπορεί να περιοριστεί και μάλιστα προληπτικά με την αιτιολογία ότι μια μειονοτική ταυτότητα δεν υφίσταται ή ότι ενδέχεται να αποτελέσει κίνδυνο για την εθνική ασφάλεια και τάξη. Η ελληνική κυβέρνηση είχε τότε διαβεβαιώσει το Συμβούλιο της Ευρώπης ότι η προηγούμενη περιπέτεια του σωματείου αυτού οφειλόταν σε «δικαστικό λάθος». Η Ελληνική Ένωση για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου θεωρεί ότι η απόφαση του Πρωτοδικείου Φλώρινας είναι πρωτοφανής στα ελληνικά νομικά χρονικά: όχι διότι, για ακόμη μια φορά, προληπτικά καταστέλλει την ελευθερία συνεταιρισμού ελλήνων μειονοτικών με την επίκληση «άμεσου κινδύνου για τη δημόσια τάξη», αλλά διότι επανεξετάζει επί της ουσίας την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου του Στρασβούργου, καταστρατηγώντας έτσι την αρχή της αποτελεσματικής δικαστικής προστασίας που η δικαιοδοσία του παρέχει, και επομένως το ελληνικό Σύνταγμα. Η Ελλάδα σύρεται σε νέες πολιτικο-νομικές περιπέτειες, επειδή ένα τμήμα της ελληνικής δικαιοσύνης ζει ακόμη στο μακεδονικό του μεσαίωνα. (Πληροφορίες 693 6916957 Δ. Χριστόπουλος, 6944452761 Γιάννης Κτιστάκις) Για το Διοικητικό Συμβούλιο, Ο πρόεδρος Ο γενικός γραμματέας Δημήτρης Χριστόπουλος Γιάννης Κτιστάκις Μάθημα «Τέχνη, ελευθερία και λογοκρισία» «1ο ΘΕΜΑ: Ένα έργο του εικαστικού καλλιτέχνη φίλου σας John Φιστίκη αποκαθηλώνεται από την έκθεση σε μια μικρή ελληνική πόλη διότι ο δήμαρχος της πόλης αυτής θεωρεί ότι το έργο αυτό “θίγει τα ιερά και τα όσια του λαού του”. Ο πίνακας αυτός αναπαριστά τον Ιησού σε στιγμή σεξουαλικής συνεύρεσης και ηδονής με μια λαϊκή τραγουδίστρια ντυμένη καλόγρια. Ο φίλος σας, ανερχόμενος ζωγράφος -πλην όμως ακόμη πτωχός και άρα μη δυνάμενος να προσλάβει κάποιο γνωστό ποινικολόγο- έμαθε ότι φέτος παρακολουθήσατε στο Πάντειο το μάθημα “Τέχνη, ελευθερία και λογοκρισία” και ζητά να πάτε στη δίκη του ως μάρτυρας υπεράσπισης. Ο John διώκεται, ανάμεσα στα άλλα, για παραβίαση του άρθρου 198 του Ποινικού Κώδικα, το οποίο προβλέπει… πως με φυλάκιση μέχρι δύο ετών τιμωρείται όποιος δημόσια και κακόβουλα βρίζει με οποιονδήποτε τρόπο τον Θεό, και του επόμενου άρθρου 199 που προβλέπει πως “όποιος δημόσια και κακόβουλα καθυβρίζει με οποιονδήποτε τρόπο την Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία του Χριστού ή άλλη θρησκεία ανεκτή στην Ελλάδα τιμωρείται με φυλάκιση δύο ετών”. Ο John, όπως κάθε άνθρωπος, φοβάται να περάσει δύο χρόνια φυλακή. Α. Αποφασίζετε ότι θα πάτε και ετοιμάζετε, την προηγούμενη της δικάσιμου, αυτά που πρόκειται να πείτε περιορίζοντάς τα στις 700-800 λέξεις το μέγιστο, καθώς ξέρετε ότι δεν θα σας δοθεί παραπάνω χρόνος. Β. Αποφασίζετε ότι δεν θα πάτε επειδή δεν συμφωνείτε να υπερασπίσετε τον φίλο σας και του εξηγείται τους λόγους πάλι σε 700-800 λέξεις το μέγιστο. Να αναπτύξετε ή το Α ή το Β». Αλλά και στο τρίτο θέμα, την ίδια μέρα, γινόταν αναφορά σ’ ένα κόμικς που είχε προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων αφού παρουσίαζε τον Ιησού Χριστό και ως χρήστη ναρκωτικών. Ο καθηγητής Δημήτρης Χριστόπουλος έθετε τους κάτωθι προβληματισμούς προς τους φοιτητές: «3ο ΘΕΜΑ: Το βιβλίο “Η ζωή του Ιησού” του Αυστριακού Χάντερερ. Α. Κατάσχεται σύμφωνα με απόφαση του Τριμελούς Πλημμελειοδικείου Αθηνών, διότι παρουσιάζει τον Χριστό να κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών. Β. Στη συνέχεια το Εφετείο αθωώνει τον συγγραφέα και τον εκδότη του βιβλίου επαναφέροντάς το στην κυκλοφορία. Γ. Μετά την αθωωτική απόφαση ο εκδότης, για να διαφημίσει το έργο του, στήνει γιγαντοαφίσες έξω από τη Μητρόπολη Αθηνών, στις οποίες παρουσιάζεται ο Ιησούς στις επίμαχες σκηνές. Σχολιάστε τα Α, Β και Γ». Υ.γ. Κάτι που παραλείπουν να τονίσουν διάφοροι αρθρογράφοι - σχολιαστές είναι ότι ο 'κύριος' είναι και προσωπικός φίλος του Καμίνη και μάλιστα στις προηγούμενες εκλογές βρισκόταν στο επικοινωνιακού του επιτελείο.. Υ.γ.2 Εδώ βλέπουμε την οικογένεια των προλετάριων να χαίρονται ανέμελες στιγμές στη Μέκκα του..... μπολσεβικισμού, Λονδίνο |
Το μόνο που μένει είναι να πάει να τον ευλογήσει κι αυτόν ο Αρχιεπίσκοπος!! ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΑΛΗΣΜΟΝΗΤΕ ΜΑΚΑΡΙΣΤΕ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΕ!! Τα έλεγες.. Τα ακούσαμε.. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΖΟΥΜΕ.. ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχουμε τα φίδια μπροστά μας. Σέρνονται ακόμα ώσπου να ανέβουν στο σβέρκο μας. ΝΑ ΞΕΒΡΟΜΊΣΕΙ Ο ΤΌΠΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφή