Το 2009 ήταν το δίλημμα "Αλλάζουμε ή Βουλιάζουμε".
Η επικοινωνιακή προπαγάνδα ήταν σωστά στημένη, με όλους τους αβανταδόρους της (ΜΜΕ, Επιχειρηματίες κτλ), να την 'σπρώχνουν' έντεχνα στη ζωή των πολιτών.Τα κατάφεραν και το μήνυμα τους πέρασε.
Οι συνέπειες τραγικές για την Ελλάδα αλλά έμεινε βαθιά χαραγμένη στη μνήμη των πολιτών η εξαπάτηση και ο εμπαιγμός με στόχο την αφαίμαξη της ψήφου του.
Κατά τους πρώτους μήνες της διακυβέρνησης του ΓΑΠ λίγο πριν προσυπογράψει την παράδοση της χώρας στα νύχια του ΔΝΤ είχαμε την παράφραση του πρώτου διλήμματος.
"Μνημόνιο ή Πτώχευση"
Και τότε η επικοινωνιακή προπαγάνδα στήθηκε εκ νέου σωστά.Τα ΜΜΕ και οι μεγαλοεπιχειρηματίες, χαιρέτισαν την 'εισβολή' των τροϊκανών στην Αθήνα και καθημερινά οι 'πένες' των ναυλωμένων ουκρανών νταβατζήδων του τύπου,