Η αιτιολογία του περιοδικού είναι το γεγονός ότι κατάφερε να 'ενώσει' παραπάνω από 500.000 εκ. χρήστες μέσω διαδικτύου και ουσιαστικά να αλλάξει για πάντα τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε τα social media.
Είναι ο άνθρωπος, κατά τους TIMES, που αναμόρφωσε την διαδικτυακή κοινότητα και μέσω του FACEBOOK, έδωσε άλλη έννοια και παρεμβατικότητα στα social media.
Βέβαια καλό θα είναι να γνωρίζει ο κόσμος, ότι η επιλογή του, δεν αποτέλεσε προϊόν λαϊκής ετοιμιγορίας των χρηστών του διαδικτύου.
Αφού στην διαδικτυακή ψηφοφορία του περιοδικού ο Ζούμπεργκ έρχεται ...