Το όνομα της Ελλάδας δεν αναφέρεται μόνο «επί κακώ». Στη νέα κατάταξη με τους 20 κορυφαίους παραθαλάσσιους προορισμούς στην Ευρώπη του www. tripadvisor. com για το 2011 η Ελλάδα δίνει δυναμικό «παρών» με πέντε δημοφιλείς προορισμούς και μάλιστα στις πρώτες θέσεις της λίστας. «Αργυρή» πρωταθλήτρια η Σαντορίνη, που καταλαμβάνει τη 2η θέση μετά τη Νίκαια της γαλλικής Ριβιέρας. Στην 3η θέση ακολουθεί η Κέρκυρα και στην 4η η Κρήτη. Η κοσμοπολίτικη Μύκονος...
φιγουράρει στην 7η θέση και η Ρόδος στη 19η. Οι περιγραφές ηχούν ιδιαίτερα ελκυστικές. «Η πρωτεύουσα του νησιού (σ. σ.: Σαντορίνης) είναι από τους πιο σαγηνευτικούς παραδοσιακούς οικισμούς του πλανήτη», οι διακοπές στην Κέρκυρα χαρακτηρίζονται «εμπειρία ζωής», η Ρόδος σκιαγραφείται ως ευλογημένος τόπος χάρη στην ηλιοφάνεια «300 μέρες τον χρόνο»... Οι ελληνικές πρωτιές αποκτούν ιδιαίτερη βαρύτητα, αν αναλογιστούμε ότι προήλθαν από τις αξιολογήσεις των εκατομμυρίων χρηστών της ιστοσελίδας, που παράλληλα αποτελεί «μπούσουλα» για όσους προγραμματίζουν τώρα τις καλοκαιρινές τους διακοπές. «Τα ελληνικά νησιά κερδίζουν τις εντυπώσεις των επισκεπτών, οι οποίοι ανέκαθεν ψήφιζαν τη χώρα μας ως κορυφαίο ταξιδιωτικό προορισμό» παρατηρεί ο κ. Θέμης Παπαδημόπουλος από το Open Tourism. «Φέτος οι εν λόγω πρωτιές έρχονται να μας υπενθυμίσουν κάτι που λόγω αρνητικής ψυχολογίας ξεχνάμε: ότι το αρχικό μας προϊόν είναι πολύ καλό και είναι στο χέρι μας η προβολή και προώθησή του».
Αν πέρυσι τέτοια εποχή όλα στρέφονταν εναντίον μας, φέτος φαίνεται ότι «κάτι» αλλάζει. Σε πρόσφατο δημοσίευμα της εφημερίδας «USA Today» ο αρθρογράφος προτρέπει τους Αμερικανούς να ταξιδέψουν στην Ελλάδα, όπως και στην Ιρλανδία και την Πορτογαλία, όπου οι τιμές λόγω κρίσης έγιναν προσιτές σε όλους. Πριν από λίγες εβδομάδες στο γαλλικό διαδικτυακό περιοδικό www. pros-du-tourisme. com δημοσιοποίησε αποτελέσματα δημοσκόπησης σε δείγμα 1.250 Γάλλων, που κατατάσσουν τη χώρα μας μέσα στους τρεις πρώτες ταξιδιωτικές επιλογές τους μετά την Ισπανία και την Ιταλία, «αντικαθιστώντας» την Τυνησία, που μοιραία «πέφτει» στην κατάταξη. «Οι γαλλόφωνοι τουρίστες μάς επιλέγουν και φέτος» σχολιάζει η κ. Πέγκυ Μπαλιτσάρη από το Guest Inn, το δίκτυο ελληνικών παραδοσιακών και αγροτουριστικών καταλυμάτων. «Πέρυσι στον κλάδο μας είχαμε άριστα αποτελέσματα και ελπίζουμε αυτό να συνεχιστεί και το 2011».
Οι πρώτες ενδείξεις, λοιπόν, για το φετινό καλοκαίρι είναι μάλλον ενθαρρυντικές. «Διαπιστώνουμε σημαντικές προκρατήσεις και σε λιγότερο γνωστά θέρετρα, Επτάνησα, Δ. Πελοπόννησο, Χαλκιδική» αναφέρει ο πρόεδρος των ελληνικών ταξιδιωτικών γραφείων, κ. Γ. Τελώνης. Η προέλευση των τουριστών διαφοροποιείται. «Υπάρχει αύξηση ενδιαφέροντος από την Ιταλία, τη Μ. Βρετανία και τη Ρωσία, το Ισραήλ και την Τουρκία», προσθέτει ο κ. Τελώνης. «Τα πρώτα χειροπιαστά οφέλη από την κρίση στη Β. Αφρική τα είδαμε στην κρουαζιέρα» επισημαίνει. Ωστόσο, οι αφίξεις από το εξωτερικό την περίοδο του Πάσχα είναι περιορισμένες. «Δεν πρέπει να υποτιμάμε την παγκόσμια οικονομική κρίση: οι περισσότεροι δεν είναι σε θέση να πληρώσουν διακοπές στο εξωτερικό και το Πάσχα και το καλοκαίρι»
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100012_21/04/2011_439750
φιγουράρει στην 7η θέση και η Ρόδος στη 19η. Οι περιγραφές ηχούν ιδιαίτερα ελκυστικές. «Η πρωτεύουσα του νησιού (σ. σ.: Σαντορίνης) είναι από τους πιο σαγηνευτικούς παραδοσιακούς οικισμούς του πλανήτη», οι διακοπές στην Κέρκυρα χαρακτηρίζονται «εμπειρία ζωής», η Ρόδος σκιαγραφείται ως ευλογημένος τόπος χάρη στην ηλιοφάνεια «300 μέρες τον χρόνο»... Οι ελληνικές πρωτιές αποκτούν ιδιαίτερη βαρύτητα, αν αναλογιστούμε ότι προήλθαν από τις αξιολογήσεις των εκατομμυρίων χρηστών της ιστοσελίδας, που παράλληλα αποτελεί «μπούσουλα» για όσους προγραμματίζουν τώρα τις καλοκαιρινές τους διακοπές. «Τα ελληνικά νησιά κερδίζουν τις εντυπώσεις των επισκεπτών, οι οποίοι ανέκαθεν ψήφιζαν τη χώρα μας ως κορυφαίο ταξιδιωτικό προορισμό» παρατηρεί ο κ. Θέμης Παπαδημόπουλος από το Open Tourism. «Φέτος οι εν λόγω πρωτιές έρχονται να μας υπενθυμίσουν κάτι που λόγω αρνητικής ψυχολογίας ξεχνάμε: ότι το αρχικό μας προϊόν είναι πολύ καλό και είναι στο χέρι μας η προβολή και προώθησή του».
Αν πέρυσι τέτοια εποχή όλα στρέφονταν εναντίον μας, φέτος φαίνεται ότι «κάτι» αλλάζει. Σε πρόσφατο δημοσίευμα της εφημερίδας «USA Today» ο αρθρογράφος προτρέπει τους Αμερικανούς να ταξιδέψουν στην Ελλάδα, όπως και στην Ιρλανδία και την Πορτογαλία, όπου οι τιμές λόγω κρίσης έγιναν προσιτές σε όλους. Πριν από λίγες εβδομάδες στο γαλλικό διαδικτυακό περιοδικό www. pros-du-tourisme. com δημοσιοποίησε αποτελέσματα δημοσκόπησης σε δείγμα 1.250 Γάλλων, που κατατάσσουν τη χώρα μας μέσα στους τρεις πρώτες ταξιδιωτικές επιλογές τους μετά την Ισπανία και την Ιταλία, «αντικαθιστώντας» την Τυνησία, που μοιραία «πέφτει» στην κατάταξη. «Οι γαλλόφωνοι τουρίστες μάς επιλέγουν και φέτος» σχολιάζει η κ. Πέγκυ Μπαλιτσάρη από το Guest Inn, το δίκτυο ελληνικών παραδοσιακών και αγροτουριστικών καταλυμάτων. «Πέρυσι στον κλάδο μας είχαμε άριστα αποτελέσματα και ελπίζουμε αυτό να συνεχιστεί και το 2011».
Οι πρώτες ενδείξεις, λοιπόν, για το φετινό καλοκαίρι είναι μάλλον ενθαρρυντικές. «Διαπιστώνουμε σημαντικές προκρατήσεις και σε λιγότερο γνωστά θέρετρα, Επτάνησα, Δ. Πελοπόννησο, Χαλκιδική» αναφέρει ο πρόεδρος των ελληνικών ταξιδιωτικών γραφείων, κ. Γ. Τελώνης. Η προέλευση των τουριστών διαφοροποιείται. «Υπάρχει αύξηση ενδιαφέροντος από την Ιταλία, τη Μ. Βρετανία και τη Ρωσία, το Ισραήλ και την Τουρκία», προσθέτει ο κ. Τελώνης. «Τα πρώτα χειροπιαστά οφέλη από την κρίση στη Β. Αφρική τα είδαμε στην κρουαζιέρα» επισημαίνει. Ωστόσο, οι αφίξεις από το εξωτερικό την περίοδο του Πάσχα είναι περιορισμένες. «Δεν πρέπει να υποτιμάμε την παγκόσμια οικονομική κρίση: οι περισσότεροι δεν είναι σε θέση να πληρώσουν διακοπές στο εξωτερικό και το Πάσχα και το καλοκαίρι»
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_100012_21/04/2011_439750
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών