Στα πλαίσια της διεθνούς εκθέσεως Documenta 14 στήθηκε μία
σκηνή πρόσφυγα, από μάρμαρο, βάρους τριών τόνων στο λόφο του Φιλοπάππου.
Όπως ανέφερε η δημιουργός, Rebecca Belmore, το έργο της τοποθετήθηκε εκεί με στόχο την «συνομιλία» του έργου με τον Παρθενώνα!
Τι έχει άραγε να πει η «σκηνή του πρόσφυγα» με τον Παρθενώνα; Τι έχει να πει μία μαρμάρινη σκηνή που σηματοδοτεί την έλευση στην Ελλάδα εκατομμυρίων εποίκων με ένα μνημείο που ταυτίζεται...
με την ακμή της πόλεως των Αθηνών και του οποίου οι μετόπες απεικονίζουν μάχες των Ελλήνων, που φτάνουν μέχρι την πολιορκία της Τροίας; Προφανώς, το νέο «μνημείο» της Rebecca Belmore, τοποθετήθηκε στου Φιλοπάππου, για να δείξει στον Παρθενώνα ότι μία νέα τάξη πραγμάτων ήλθε και ότι η εποχή του παρήλθε.
Συντεταγμένο σχέδιο αποϊεροποίησης
Δεν είναι η πρώτη φορά που ιστορικοί χώροι των Αρχαίων επιλέγονται για την τοποθέτηση σύγχρονων «καλλιτεχνικών» εκτρωμάτων. Στόχος τοιούτων «καλλιτεχνημάτων» είναι να αποτελέσουν σύμβολα επικράτησης εις βάρος του Ελληνισμού.
Μία σκηνή πρόσφυγα τοποθετείται απέναντι στο υπέρτατο μνημείο προς τιμή της πολεμικής αρετής των Ελλήνων. Καταυλισμός λαθρομεταναστών τοποθετείται, νωρίτερα, στο πεδίο του Άρεως. Το τζαμί του Βοτανικού τοποθετείται δίπλα στην Ιερά Οδό, εκεί όπου περνούσε η ιερή πομπή και πορευόταν προς την Ελευσίνα, εκεί που δοξαζότανε ο Αρχαίος Ελληνισμός.
Η επιλογή των τοποθεσιών δεν είναι τυχαία… Πρόκειται για συμβολισμούς υψίστης σημασίας που σκοπό τους έχουν την αποϊεροποίηση ολόκληρων περιοχών και την εκπομπή μηνυμάτων κατάκτησης προς τους Έλληνες. Το καθεστώς, καταστρέφοντας τις ιερές περιοχές των Ελλήνων, θέλει να τους πει ότι τελείωσαν.
Η δημιουργός
Έχει την σημασία του να δούμε, ποια είναι η δημιουργός της περί ης ο λόγος σκηνής. Η συγκεκριμένη έγινε γνωστή το 1991, όταν φιλοτέχνησε ένα τεράστιο μεγάφωνο από µαρκετερί µε καπλαµά και διακοσμητικές λεπτομέρειες, καθώς και από δέρµα άλκης και δερμάτινους ιµάντες, το οποίο συμβόλιζε «τον βαθµό κώφωσης για τα απειλητικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι αυτόχθονες κοινότητες».
Το πώς έφτασε από την καλλιτεχνική δημιουργία υπέρ των αυτοχθόνων, στην στυγνή καθεστωτική προπαγάνδα εναντίον των αυτοχθόνων, δηλαδή των Ελλήνων, είναι ένα ζήτημα που οφείλει να αναλάβει κάποιος ψυχολόγος – αναλυτής. Ιδιαιτέρως από την στιγμή που, όντας η ίδια αυτόχθων, αντιλαμβάνεται τον ρατσισμό που υφίστανται οι αυτόχθονες πληθυσμοί από τους εποίκους.
Η έκθεση Documenta
Η συγκεκριμένη έκθεση κανονικά διεξάγεται κάθε 5 χρόνια στην Γερμανία προκειμένου να δείξει το «ξεπέρασμα του φασισμού από το γερμανικό κράτος». Για πρώτη φορά φέτος, η δέκατη τέταρτη συνέχειά της θα διεξαχθεί εν μέρει στην Ελλάδα, δείγμα του πόσο σημαντική είναι για τους θολοκουλτουριάρηδες του αντεθνισμού η Ελλάδα.
Στην πλημμυρίδα των λαθρομεταναστών που πλήττει την Πατρίδα μας αυτοί βλέπουν μία ευκαιρία. Βλέπουν την ευκαιρία να ξεμπερδεύουν μια και καλή με τους Έλληνες. Καθόλου τυχαίο πως η «σκηνή του πρόσφυγα» τοποθετήθηκε πλησίον της λεγόμενης «φυλακής του Σωκράτη», δείγμα ότι η κατάκτηση ξεκινά από το σημείο που διώκεται η Ελληνική Σκέψη.
Κώστας Αλεξανδράκης
Τι έχει άραγε να πει η «σκηνή του πρόσφυγα» με τον Παρθενώνα; Τι έχει να πει μία μαρμάρινη σκηνή που σηματοδοτεί την έλευση στην Ελλάδα εκατομμυρίων εποίκων με ένα μνημείο που ταυτίζεται...
με την ακμή της πόλεως των Αθηνών και του οποίου οι μετόπες απεικονίζουν μάχες των Ελλήνων, που φτάνουν μέχρι την πολιορκία της Τροίας; Προφανώς, το νέο «μνημείο» της Rebecca Belmore, τοποθετήθηκε στου Φιλοπάππου, για να δείξει στον Παρθενώνα ότι μία νέα τάξη πραγμάτων ήλθε και ότι η εποχή του παρήλθε.
Συντεταγμένο σχέδιο αποϊεροποίησης
Δεν είναι η πρώτη φορά που ιστορικοί χώροι των Αρχαίων επιλέγονται για την τοποθέτηση σύγχρονων «καλλιτεχνικών» εκτρωμάτων. Στόχος τοιούτων «καλλιτεχνημάτων» είναι να αποτελέσουν σύμβολα επικράτησης εις βάρος του Ελληνισμού.
Μία σκηνή πρόσφυγα τοποθετείται απέναντι στο υπέρτατο μνημείο προς τιμή της πολεμικής αρετής των Ελλήνων. Καταυλισμός λαθρομεταναστών τοποθετείται, νωρίτερα, στο πεδίο του Άρεως. Το τζαμί του Βοτανικού τοποθετείται δίπλα στην Ιερά Οδό, εκεί όπου περνούσε η ιερή πομπή και πορευόταν προς την Ελευσίνα, εκεί που δοξαζότανε ο Αρχαίος Ελληνισμός.
Η επιλογή των τοποθεσιών δεν είναι τυχαία… Πρόκειται για συμβολισμούς υψίστης σημασίας που σκοπό τους έχουν την αποϊεροποίηση ολόκληρων περιοχών και την εκπομπή μηνυμάτων κατάκτησης προς τους Έλληνες. Το καθεστώς, καταστρέφοντας τις ιερές περιοχές των Ελλήνων, θέλει να τους πει ότι τελείωσαν.
Η δημιουργός
Έχει την σημασία του να δούμε, ποια είναι η δημιουργός της περί ης ο λόγος σκηνής. Η συγκεκριμένη έγινε γνωστή το 1991, όταν φιλοτέχνησε ένα τεράστιο μεγάφωνο από µαρκετερί µε καπλαµά και διακοσμητικές λεπτομέρειες, καθώς και από δέρµα άλκης και δερμάτινους ιµάντες, το οποίο συμβόλιζε «τον βαθµό κώφωσης για τα απειλητικά ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι αυτόχθονες κοινότητες».
Το πώς έφτασε από την καλλιτεχνική δημιουργία υπέρ των αυτοχθόνων, στην στυγνή καθεστωτική προπαγάνδα εναντίον των αυτοχθόνων, δηλαδή των Ελλήνων, είναι ένα ζήτημα που οφείλει να αναλάβει κάποιος ψυχολόγος – αναλυτής. Ιδιαιτέρως από την στιγμή που, όντας η ίδια αυτόχθων, αντιλαμβάνεται τον ρατσισμό που υφίστανται οι αυτόχθονες πληθυσμοί από τους εποίκους.
Η έκθεση Documenta
Η συγκεκριμένη έκθεση κανονικά διεξάγεται κάθε 5 χρόνια στην Γερμανία προκειμένου να δείξει το «ξεπέρασμα του φασισμού από το γερμανικό κράτος». Για πρώτη φορά φέτος, η δέκατη τέταρτη συνέχειά της θα διεξαχθεί εν μέρει στην Ελλάδα, δείγμα του πόσο σημαντική είναι για τους θολοκουλτουριάρηδες του αντεθνισμού η Ελλάδα.
Στην πλημμυρίδα των λαθρομεταναστών που πλήττει την Πατρίδα μας αυτοί βλέπουν μία ευκαιρία. Βλέπουν την ευκαιρία να ξεμπερδεύουν μια και καλή με τους Έλληνες. Καθόλου τυχαίο πως η «σκηνή του πρόσφυγα» τοποθετήθηκε πλησίον της λεγόμενης «φυλακής του Σωκράτη», δείγμα ότι η κατάκτηση ξεκινά από το σημείο που διώκεται η Ελληνική Σκέψη.
Κώστας Αλεξανδράκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών