Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Κυριακή, Δεκεμβρίου 19, 2010

Έλληνα πόσο χαμηλά θα πέσεις;...Ζητάς ρουσφέτι από τους ανθρώπους(βουλευτές) που σε έφτασαν στην μιζέρια και τον εξευτελισμό

Με την οικονομική κρίση, το μνημόνιο και τα σκληρά μέτρα λιτότητας πέρασε, όπως φαίνεται ανεπιστρεπτί, η εποχή που οι ψηφοφόροι συνωστίζονταν στα πολιτικά γραφεία των βουλευτών κρατώντας ανά χείρας τα λεγόμενα «πεσκέσια» μέσα σε ψάθινα καλάθια για να τα προσφέρουν υπερηφάνως στον βουλευτή της εκλογικής τους περιφέρειας προκειμένου να τους κάνουν κανένα ρουσφέτι. Ούτε ζωντανά, ούτε λάδι, ούτε κρασί, ούτε ελιές προσφέρουν πλέον στους βουλευτές. Αντιθέτως, τους ζητούν πλέον... δανεικά για να τους ψηφίσουν. Ζητούν λεφτά, ζητούν να μεσολαβήσουν για να πάρουν δάνειο, για να μην πληρώσουν τη ΔΕΗ ή για να πάρουν... παράταση στην εξόφληση κάποιου λογαριασμού, τους αποστέλλουν ταχυδρομικώς τον λογαριασμό κινητής τηλεφωνίας για να τους τον εξοφλήσουν. Παίρνουν και επιταγές!

Και όταν οι βουλευτές, με... μειωμένες και αυτοί αποδοχές, όπως λένε, αδυνατούν να αντεπεξέλθουν στις δανειακές απαιτήσεις των ψηφοφόρων τους, τότε οι τελευταίοι δέχονται και... επιταγές, έστω και μεταχρονολογημένες. Οπως συνέβη τις προάλλες με έναν βουλευτή πρώην υπουργό σε νησιωτική περιοχή, που δεν είχε ο άνθρωπος μετρητά πάνω του για να δώσει στον ψηφοφόρο του και αναγκάστηκε να του δώσει μια επιταγή 500 ευρώ, με την προϋπόθεση όμως να την εξαργυρώσει μετά τα Χριστούγεννα.

Μοιάζει απίστευτο και όμως συμβαίνει. Οι περισσότεροι βουλευτές δηλώνουν ότι βρίσκονται σε απόγνωση με τους ψηφοφόρους τους επειδή τους ζητούν συχνά δανεικά, με την απειλή (καμιά φορά) ότι αν δεν τους χορηγήσουν δάνειο ( «δανεικά και αγύριστα», εννοείται), τότε θα απευθυνθούν στον αντίπαλο υποψήφιο. Οχι όμως κατ΄ ανάγκη στον υποψήφιο του αντίπαλου κόμματος, αλλά στον συνυποψήφιό του στο ίδιο κόμμα: «Αυτό τούς καίει περισσότερο» λένε.

«Δεν μπορώ πλέον να κυκλοφορήσω στην πόλη» λέει ο πρώην βουλευτής Δωδεκανήσου της ΝΔ κ. Αν. Καραμάριος «αφού κάθε πέντε μέτρα κάποιος θα με σταματήσει και θα μου ζητήσει κανένα πενηντάρικο ή εκατοστάρικο δανεικά». Ο πρώην βουλευτής άλλοτε δίνει, άλλοτε όμως όχι. Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο με τον βουλευτή του ΠαΣοΚ κ. Δ. Καρύδη: «Ερχονται στο γραφείο μου ψηφοφόροι και μου ζητούν να τους δανείσω 50 ή 100 ευρώ. Φτωχός κόσμος. Οταν έχω τη δυνατότητα να τα δώσω,τους εξυπηρετώ.Οταν δεν έχω,τι να κάνω και εγώ;Δεν είναι και λίγοι, τώρα τελευταίως αυτοί που ζητούν δάνεια από τους πολιτικούςσυνεχώς αυξάνονται».

Οι ψηφοφόροι ζητούν, οι βουλευτές όμως δίνουν; «Δεν είμαστε όλοι κορόιδανα δίνουμε λεφτά σε όποιον μας ζητήσει. Ξέρουμε ότι δεν πρόκειται ποτέ να τα πάρουμε πίσω και από την άλλη πλευρά, όταν διαρρεύσει ότι δίνεις δάνεια,θα έρθουν οι πάντες να σου ζητήσουν. Γιατί έδωσες στον άλλον και δεν δίνεις και σε μένα,κύριε βουλευτά;» λένε πολλοί.

Ολοι αυτοί οι βουλευτές, βεβαίως, γνωρίζουν πολύ καλά ότι πέρασε επίσης ανεπιστρεπτί και η περίοδος που σε κάθε προεκλογικό αγώνα διοργάνωναν χοροεσπερίδες και τραπεζώματα με εισιτήριο και καλούσαν τους ψηφοφόρους τους να ενισχύσουν τον προεκλογικό αγώνα τους. Ακόμη και μέχρι τις προηγούμενες βουλευτικές εκλογές δεν ήσαν λίγοι οι βουλευτές που είχαν το σύνθημα: «Εχω φανερούς οικονομικούς πόρους, εσάς». Τώρα πάει, τελείωσε και αυτή η ιστορία. «Ηρθε προχθές στο πολιτικό γραφείο μου ένας ψηφοφόρος μου από το υπόλοιπο Αττικής και μου ζήτησε να μεσολαβήσω στον διευθυντή συγκεκριμένης τράπεζας για να πάρει ένα δάνειο 3.000 ευρώ» λέει ο βουλευτής του ΠαΣοΚ κ. Κ. Βρεττός, ο οποίος αποκαλύπτει ότι συνεχώς τού ζητούν δάνειο σε μετρητά. Το 95%, κατά τον κ. Βρεττό, που τον επισκέπτεται στο γραφείο του ζητεί εργασία σε κάποια ιδιωτική εταιρεία ( «όποια και να είναι αυτή, φτάνει να βγάζει το μεροκάματο» ) και το υπόλοιπο για να μεσολαβήσει να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ ή για να του δώσει δανεικά. Η κατάσταση, όπως λέει, γίνεται μέρα με την ημέρα πιο ασφυκτική.

Πτυχιούχοι ζητούν θέση σε σουπερμάρκετ!

«Δεν έχω τη φήμη του πλουσίου στην εκλογική μου περιφέρεια. Παρά ταύτα, μου ζητούν συνεχώς δανεικά» λέει ο βουλευτής της ΝΔ κ. Σ. Κεδίκογλου, που τελευταίως έμεινε έκπληκτος όταν τον επισκέφθηκαν στο πολιτικό γραφείο του στη Χαλκίδα μηχανολόγοι μηχανικοί, απόφοιτοι του ΕΜΠ, και του ζήτησαν να μεσολαβήσει είτε για να εισπράξουν κάποιο δάνειο (και αυτό καταναλωτικό) είτε για να διορισθούν οπουδήποτε.

«Απειρες φορές μού έχουν ζητήσει τους τελευταίους μήνες δάνειο οι ψηφοφόροι μου ή ακόμη και να πληρώσω εγώ τους λογαριασμούς τους» λέει η βουλευτής του ΠαΣοΚ κυρία Σοφία Γιαννακά , αλλά, όπως εξηγεί, ποτέ δεν δίνει χρήματα σε κανέναν. Επειδή, όπως εξηγεί, θεωρεί ότι το σύστημα αυτό δημιουργεί κακή σχέση ανάμεσα στον πολιτικό και στον ψηφοφόρο. Οι περισσότεροι πάντως, σημειώνει, έρχονται στο γραφείο μου ζητώντας «να τους βάλω σε καμιά δουλειά, κυρίως οι πτυχιούχοι των ΑΕΙ που είναι άνεργοι...» . Κάτι παρόμοιο λέει και η βουλευτής του ΠαΣοΚ κυρία Βάσω Τσόνογλου, που σημειώνει ότι κάθε ημέρα μεγαλώνει η δυστυχία και τη βλέπεις παντού, κυρίως στην επαρχία.

Ψηφοφόροι έχουν ζητήσει δανεικά ακόμη και από τον Πρόεδρο της Βουλής κ. Φ. Πετσάλνικο , όπως ο ίδιος παραδέχεται. Την ώρα που ο ίδιος είχε δημιουργήσει το ειδικό ταμείο για τη μείωση του δημόσιου χρέους (τα χρήματα τα έχει καταθέσει ήδη στην Τράπεζα της Ελλάδος) και παρότρυνε τους βουλευτές και τους αρχηγούς των κομμάτων να συνεισφέρουν σε αυτό, οι ψηφοφόροι του στην Καστοριά τού ζητούσαν δανεικά για να εξοφλήσουν τα δικά τους τα χρέη.

«Συνήθως οι ψηφοφόροι μου που έρχονται στο πολιτικό μου γραφείο ζητούν να μεσολαβήσω να πάρουν κάποιο δάνειο από την τράπεζα» λέει ο βουλευτής της ΝΔ κ. Ν. Νικολόπουλος, ο οποίος με τη σειρά του πιέζει το υπουργείο Οικονομικών για να δώσει περί τα 25 εκατ. ευρώ στους σεισμοπαθείς της Αχαΐας.

«Μου έχουν ζητήσει ψηφοφόροι να τους δώσω δάνειο ακόμη και 2.000 ευρώ. Ελεγαν ότι τα είχαν άμεσα ανάγκη για να πληρώσουν μια επιταγή» βεβαιώνει ο βουλευτής του ΠαΣοΚ κ. Ευ. Παπαχρήστος, ενώ ο βουλευτής του ΛΑΟΣ κ. Αδ. Γεωργιάδης λέει με νόημα: «Εχω δώσει τόσα λεφτά, όλα αγύριστα, σε ψηφοφόρους μου που έχω χάσει τον λογαριασμό. Το μνημόνιο έκανε πολλούς ζητιάνους. Να σκεφτείτε ότι τις τελευταίες ημέρες όπου και αν πάω δεν παίρνω ποτέ το πορτοφόλι μου μαζί μου. Ετσι δεν μπορώ να τους δώσω. Και όταν τους λέω ότι δεν έχω λεφτά, αμέσως μετά μου ζητάνε να διορίσω το παιδί τους στο Λιμενικό ή στην Αστυνομία»

To BHMA 
Διβάστε και το σχολιασμό του Hellas-Orthodoxy για το θέμα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών