Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 10, 2011

ΝΕΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ:"ΟΣΟ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ ΤΟΣΟ ΘΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ-ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΟΥ"!


Καλά ρε μεγάλε υπερπατριώτη,ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΛΕΓΕΣ πως "ψηφίσαμε το Μνημόνιο για να πάρουμε λεφτά";

Εσύ δεν έβγαζες τρελούς όσους μίλαγαν για υποθήκευση Εθνικής Κυριαρχίας;

Εσύ δεν περηφανευόσουν πως "έσωσες την Ελλάδα με την ψήφο" σου (κατόπιν εντολής των Μυστικών Υπηρεσιών);

ΤΩΡΑ ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΛΙΓΓΙΩΔΗ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ;

ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ,ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΑΤΕ;;;

ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ:

-"ΟΣΟ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ,ΤΟΣΟ ΘΑ ΜΕΙΩΝΕΤΑΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ"!!!

ΕΡΩΤΗΣΗ:Γιατί τότε ψήφισες "να πάρουμε λεφτά";

-"ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΟΥ"!

ΕΡΩΤΗΣΗ:Πραγματικά δεν περιμέναμε από τον Καρατζαφέρη να έχει τέτοιες ιδέες που αρμόζουν σε ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΗ,ΣΥΜΜΟΡΙΤΗ ΚΑΙ ΤΖΑΜΠΑΤΖΗ!

ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΛΕΓΕΣ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΠΩΣ ΘΑ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΙΝΑΣΟΥΜΕ "ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ";

ΤΩΡΑ ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΡΙΣΕΣ ΣΤΗΝ...ΠΕΙΝΑ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ "ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΗ";

Θα μπορούσαμε να γράψουμε πολλά ακόμα:Σταματάμε εδώ,γιατί ζαλιστήκαμε από τις συνεχόμενες κωλοτούμπες!
http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/2011/02/blog-post_1798.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών