Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Τετάρτη, Μαΐου 11, 2011

Απάντηση του Γεροντόπουλου για την παρουσία του σε μουσουλμανική γιορτή στο Μέγα Δέρειο

«Σε δημοσιεύματα που είδαν το φώς με αφορμή την ιδιωτική μου παρουσία σε γιορτή «ΧΑΤΙΜ» στο μέγα Δέρειο του νομού Έβρου καταθέτω τα εξής:

Η πρόσκληση ήταν από φίλο μου Έλληνα Μουσουλμάνο και σε προσωπικό επίπεδο και σε καμία περίπτωση δεν ήμουν εκεί ως Αναπληρωτής Εκπρόσωπος τύπου της Νέας Δημοκρατίας.

Ο ψευτομουφτής της Κομοτηνής ήρθε αρκετή ώρα μετά τη δική μου παρουσία στο χώρο και με την έλευσή του αποχώρησα διότι δεν αναγνωρίζω την θέση την οποία οικειοποιείται καθώς η Κομοτηνή έχει νόμιμο Μουφτή.

Οι πολίτες του νομού Έβρου γνωρίζουν από την μακρόχρονη παρουσία μου τις αρχές μου, ότι δεν είχα ποτέ καμία σχέση με το προξενείο και δεν θα δεχθώ την προπαγάνδα που προσπαθεί να λασπώσει το πρόσωπό μου με συκοφαντικά δημοσιεύματα.

Τίτλοι του τύπου «Ο Άκης Γεροντόπουλος σε τουρκογιορτή στο Δέρειο δίπλα στον ψευτομουφτή Κομοτηνής και παρέα με Σκοπιανούς» και ανυπόγραφα άρθρα είναι πάνω και πέρα από κάθε φαντασία και οπωσδήποτε ψεύτικα. Άλλωστε το «ΧΑΤΙΜ» είναι Μουσουλμανική τελετή και όχι Τουρκική.

Η επίθεση προς το όνομά μου έχει βαθύτερους σκοπούς για να βλάψει όχι μόνο εμένα αλλά και τους Μουσουλμάνους που είναι και αισθάνονται Έλληνες και οι οποίοι είναι αντίθετοι σε εγκάθετες πρακτικές που παραπληροφορούν και εγείρουν την κοινή γνώμη.

Και επειδή οφείλουμε να έχουμε μνήμη, ας μη ξεχνάμε την διαχρονικά ξεκάθαρη θέση μου στο όνομα των Σκοπίων.»
 
Δεκτές οι εξηγήσεις σας κύριε Γεροντόπουλε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών