Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Κυριακή, Ιουλίου 10, 2011

Έλληνες: Τα διαχρονικά βλήτα που τους κατευθύνουν οι φυλλάδες...

Γιατί, λίγες μέρες πριν τις εκλογές…


“προανήγγειλε 2ετή σκληρή λιτότητα”
Κι εγώ δεν ήθελα λιτότητα. Ηθελα παροχές.Κι έτσι ψήφισα τον αντίπαλο του, τον κύριο “λεφτά υπάρχουν” και από τότε ευτυχώς γλιτώσαμε τη λιτότητα !
Όχι, θα άφηνα τον Καραμανλή να φέρει λιτότητα! Είμαι ξύπνιος εγώ ρε !
ψήφισα Γιώργο, που τιμά το συμβόλαιό του με το λαό, προστατεύει το εισόδημά μου, κατήργησε τις ρυθμίσεις για τους ημιυπαίθριους, ενώ επιμένει στην άποψή του “αδιανόητη η συνεργασία με τη ΝΔ” (την απέρριπτε τότε που ο Καραμανλής τη ζητούσε για να βγει ο τόπος από το αδιέξοδο).
Σας το ΄πα, είμαι ξύπνιος εγώ, ψηφίζω πολιτικούς που τιμούν το συμβόλαιο με το λαό. Τι με περάσατε; Για κανένα μαλάκα, να ψήφιζα Καραμανλή, που η γυναίκα του φορούσε κόσμημα 47.000 ευρώ; Καλά που υπήρχαν αυτοί οι Άγιοι άνθρωποι, οι δημοσιογράφοι, που μου άνοιξαν τα μάτια κι έκανα σωστή επιλογή ! Ας είναι καλά οι άνθρωποι κι ας περάσουν από την πλατεία Συντάγματος, να τους κεράσω καφεδάκι (κι επειδή δεν έχω πολλά λεφτά, να έρθουν μόνοι τους, όχι με 40 αστυνομικούς συνοδεία, δεν φτάνουν να κεράσω κι αυτούς)
http://taxalia.blogspot.com

1 σχόλιο:

  1. ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ...
    ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ (ας προσεχε τους υπουργους του), ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ (2572-1998)...

    ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΕΙΣ..

    ΦΙΛΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών