Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Παρασκευή, Νοεμβρίου 18, 2011

Σφάζονται στη ΝΔ, "αδερφές" και "παληκάρια"....

Την αρχή έκανε ο γιός του Αποστάτη, Κυριάκος Μητσοτάκης μέσω ΒΗΜΑ FM...(τι περίεργο...)
Δείτε και ένα "αμαρτωλό" τιμολόγιο της Siemens - Χριστοφοράκου προς τον υιό του Αποστάτη που αποκαλύπτει το antinews ΕΔΩ


«Μετωπική επίθεση κατά του κ. Φαήλου Κρανιδιώτη, συμβούλου του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά εξαπέλυσε ο βουλευτής Κυριάκος Μητσοτάκης χαρακτηρίζοντάς τον όψιμο αγωνιστή του κόμματος. Έχει αγωνιστεί έως τώρα για τον Οτσαλάν και για τον Αραφάτ, αλλά όχι για τη Ν.Δ.» επισήμανε.
Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα Fm ο κ. Μητσοτάκης, επισήμανε ότι δεν μπορεί ο κ. Κρανιδιώτης να κάνει υποδείξεις σε εκλεγμένους βουλευτές. Στη δε παρατήρηση ότι ο κ. Κρανιδώτης θα ενταχθεί στα ψηφοδέλτια του κόμματος στις επόμενες εκλογές, απάντησε ξερά: «Δεν το γνωρίζω».
Ακόμη είπε ότι διαφωνεί από θέση αρχής με όλες τις διαγραφές και σημείωσε ότι η Νέα Δημοκρατία κέρδισε την αυτοδυναμία όποτε συνέθετε όλες τις φωνές».

και ο Φαήλος Κρανιδιώτης απαντά στο νεοφιλελεύθερο γιό του Αποστάτη μέσω του Antinews

Το ποια είναι η πλειοψηφία της λαϊκής πατριωτικής μας βάσης το απέδειξε η 29 Νοεμβρίου 2009 και η...
συντριπτική νίκη τουν Αντώνη Σαμαρά. Τους βουλευτές έχει δικαίωμα να τους κρίνει οποιοσδήποτε, οποτεδήποτε και για οτιδήποτε. Πρωτίστως δε οι απλοί πολίτες που τους εκλέγουν ,όπως εγώ, ο τελευταίος από τους 800.000.
Όποιος διεκδικεί το αλάθητο να προσχωρήσει στον Καθολικισμό και να γίνει Πάπας. Είναι αλήθεια πως η δράση μου από τα 16-17 μου δεν ήταν και δεν είναι στενά κομματική. Ήταν και είναι για την εθνικά πολιτική, την συμπαράσταση στον Κυπριακό και Βορειοηπειρωτικό Ελληνισμό, στο Αρμενικό και Κουρδικό Κίνημα. Αγωνιστικές κινητοποιήσεις στο Κολωνάκι, την Μύκονο και την Αράχοβα δεν έχω κάνει, τα τιμολόγια μου είναι πληρωμένα στην ώρα τους, τις τιμές της αγοράς τις γνωρίζω  και δεν είμαι πορφυρογέννητος.Δεν παρέλαβα από τον πατέρα μου κανένα πολιτικό τιμάριο, μόνο το παράδειγμα του.
Εγώ πάντως στις 4 Οκτωβρίου 2009, όπως και πριν επί χρόνια, ψήφισα Νέα Δημοκρατία και Κώστα Καραμανλή, το οποίο στήριξα και με κείμενα μου προεκλογικά. Κάποι άλλοι δεν είμαι σίγουρος και τι ψήφισαν και τις εύχονται

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών