Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Κυριακή, Μαρτίου 18, 2012

Όρκο υποταγής και υπακοής στο Σιωνισμό έδωσε ο "εθνικιστής" Βορίδης..Περαστικά σας "πατριώτες"

“Αγαπητέ Ζαν, Με έκπληξη διάβασα στην ιστοσελίδα σου το κείμενο που αναδημοσίευσες απο την HAARETZ, συντάκτης του οποίου είναι ο κ. Sabby Mionis. Έμεινα άναυδος απο τα ψεύδη που περιέχονται σε αυτο: ότι δήθεν υπήρξα ηγετική φυσιογνωμία της “Χρυσής Αυγής” ενώ είναι γνωστό και στους πλέον ασχέτους ότι δεν είχα οποιαδήποτε σχέση με την συγκεκριμένη οργάνωση, ότι δήθεν είμαι αρνητής του ολοκαυτώματος ενώ έχω δημόσια δράση σχεδόν τριάντα ετών και δεν υφίσταται η παραμικρή σχετική δήλωση μου, ενώ εξιστορεί και διάφορες απίθανες και φανταστικές ιστορίες από το σχολείο αν και εγώ δεν τον θυμάμαι (έμαθα όμως ότι ήταν τέσσερα ή πέντε χρόνια μικρότερός μου).
Δέν ξέρω τον άνθρωπο, δεν ξέρω γιατι γράφει τα ψεύδη αυτά, δεν ξέρω τι σκοπό εξυπηρετεί.
Όντας στον δημόσιο βίο πολλά χρόνια έχω δεχτεί πολλές επιθέσεις, πολλές ύβρεις, πολλές συκοφαντίες. Δεν παραπονιέμαι, δυστυχώς είναι.....
μέρος της δραστηριότητας αυτής. Ουδέποτε κατέφυγα στα Δικαστήρια για να προστατευθώ. Απαντώ πάντα με την στάση μου και την δράση μου. Αυτήν σε παρακαλώ και εσένα να αξιολογήσεις νηφάλια και αντικειμενικά.
Θεωρώ περιττό να διευκρινήσω οτι ουδέποτε υπήρξα αντισημίτης ή αρνητής του ολοκαυτώματος και θα ήλπιζα να μην χρεώνομαι κάθε τι που κάποιοι με τους οποίους συνυπήρξα πολιτικά στο παρελθόν έχουν πει. Ως γνωστόν, στα κόμματα όλοι δεν συμφωνούμε σε όλα.”
Με εκτίμηση,
Μάκης Βορίδης,
Υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

1 σχόλιο:

  1. Σἀμπυ( Σαμπετἀι) Μιωνἠς, απὀφοιτος του αμερικανικοὐ κολεγἰου το 1988, φανατικὀς σιωνιστἠς εγκαταστἀθηκε μονἰμως στο Ισραἠλ και εντἀχθηκε στο ισραηλινὀ στρατὀ με αρμοδιὀτητα δρἀση στον ελληνικὀ χὠρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών