Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Δευτέρα, Μαρτίου 26, 2012

Ο Ίων Δραγούμης απαντά στο ερώτημά σου: "Εγώ θα σώσω την Ελλάδα;"

"Ο καθένας πρέπει να φαντάζεται οτι αυτός πρέπει να σώσει το Έθνος του .Ο καθένας γεννήθηκε σωτήρας του Έθνους του, λίγοι όμως ξέρουν οτι γεννήθηκαν τέτοιοι, δηλαδή πως αυτοί θα το σώσουν ,αν θέλουν .Πρέπει να φαντάζομαι πως απο μένα μόνο εξαρτάται η σωτηρία του Έθνους μου και πώς ,αν δεν ήμουν εγώ ,δεν θα υπήρχε κανένας άλλος που να το σώσει ,ή να μην κοιτάζω τι κάνουν οι άλλοι, αλλά να φαντάζομαι ,μόνο πώς εγώ ,έχω το μεγάλο χρέος της σωτηρίας."

Ιών Δραγούμης


1 σχόλιο:

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών