Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Παρασκευή, Αυγούστου 17, 2012

Για διαβάστε αριστεροθολοκουλτουριάρηδες και λοιποί μπολσεβίκοι τι λέει ο "στοχαστής" Μάρξ για τους λαθρομετανάστες...

σ.σ.ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ: Περιττό να πούμε πως σε καμία περίπτωση δεν υιοθετούμε την ιδεολογία του εβραίου μπολσεβίκου...Απλά κάποια πράγματα ας τα διαβάσουν  οι κομμουνιστοσυμμορίτες μπας και καταλάβουν τι δούλεμα τρώνε τόσα χρόνια

Διαβάστε λοιπόν:

• Σκοπός της εισαγωγής ξένων εργατών είναι η διατήρηση της δουλείας και η ακύρωση όλων των διεκδικήσεων των ντόπιων εργατών για μισθούς και συνθήκες εργασίας.

• Ο μετανάστης ανταγωνίζεται τον ντόπιο εργάτη και σιγά σιγά αναγάγει το μεροκάματο στο δικό του επίπεδο. Είναι το πιο αποτελεσματικό όπλο του κεφαλαίου.

• Η μετανάστευση διαιρεί την εργατική τάξη της χώρας υποδοχής σε τόσα εχθρικά στρατόπεδα όσες και οι εθνοφυλετικές ομάδες (σ.σ.ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ: αϊ στο καλό..Δέχεται ο Μάρξ ότι υπάρχουν ΕΘΝΗ και ΦΥΛΕΣ;)διότι η κάθε μία καταλαβαίνει μόνο τον εαυτό της(σ.σ. και μάλιστα τις διαφοροποιεί τελείως...και τις καθιστά μη βιώσιμες όλες μαζί;). Έτσι αναστέλλεται η εργατική επανάσταση και διαιωνίζεται η καπιταλιστική κυριαρχία

• Η λαθρομετανάστευση χρησιμοποιείται αφ’ ενός ως..... απεργοσπαστικός μηχανισμός αφ’ ετέρου με τον εργατικό υπερπληθυσμό – πλεόνασμα που δημιουργεί ρίχνει το επίπεδο ζωής σε κατάσταση δουλοπάροικου.

• Η Α’ Διεθνής Ένωση Εργατών έβαλε πρακτικά τέλος στις μεθοδεύσεις των βιομηχάνων και υποχρέωνε τα συνδικάτα να διώχνουν τους ξένους εργάτες πίσω στις χώρες τους με το πρώτο καράβι.

• Οι μεταναστευτικοί νόμοι είναι τα μανιφέστα των εργοστασιαρχών. 

Ερώτημα λοιπόν αποτελεί το για ποιό λόγο το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδος (ΚΚΕ) και ο ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζουν τη συλλήβδην νομιμοποίηση των μεταναστών, αντίθετα στις “διδαχές” του Μαρξ.

11 σχόλια:

  1. Είμαι μπολσεβίκος Έλληνας. Ναι.... Ναι... ναι... Είναι κακό αυτό; μπολσεβίκος...
    Η αλήθεια είναι ότι όλοι θα πρέπει να γίνουμε μπολσεβίκοι... Ζήτω ο μπολσεβικισμός...Ζήτω οι μπολσεβίκοι όλου του κόσμου...
    Άλλη μια φορά να γράψεις ρε πασπαρτου τη φράση "εβραίος μπολσεβίκος" και από την αναγούλα που μου προκαλεί το κόλλημά σου με το θέμα, θα ξεράσω πάνω στο πληκτρολόγιο... Έλεος πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρε ανώνυμε 11:40, εδώ βρήκες να κάνεις τον εξυπνάκια ;;

    ΟΧΙ ΡΕ, δεν γίνεται να είσαι μπολσεβίκος και Έλληνας.

    Ο μπολσεβικισμός δέχεται μόνο τάξεις. Δεν αναγνωρίζει Έθνη, Φυλές και Πατρίδες.

    Οι προλετάριοι ΔΕΝ έχουν Πατρίδα. Έτσι λέει το κομμουνιστικό μανιφέστο. Ή μήπως δεν το έχεις διαβάσει ;;

    Ο συνειδητός μπολσεβίκος λοιπόν ΔΕΝ είναι Έλληνας.

    Είναι απλά ελληνόφωνος.

    Απλά τα πράγματα !

    Η προδοτική ιστορία του ΚΚΕ και η αλληλεγγύη της αριστεράς στους λαθρομετανάστες αποδεικνύουν άλλωστε ότι δεν αισθάνεστε Έλληνες.

    Το ΚΚΕ ιδρύθηκε το 1918 με την ονομασία ΣΕΚΕ στην Θεσσαλονίκη από τους Εβραίους Βεντούρα και Μπεναρόγια.

    Μήπως κι αυτό δεν το ήξερες κύριε μπολσεβίκε ;;

    Δεν είσαι Έλληνας ρε ! Απλά ελληνόφωνος είσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έλληνα εθνικιστή, ξεκόλλα... φυσικά και δεν είμαι μπολσεβίκος. Αναφερόμουν στην εμμονή του πασπαρτού, καθότι η αλήθεια είναι ότι το 2012 το να ξεθάψεις τη λέξη "μπολσεβίκος" δεν είναι και λίγο πράγμα.
    Δηλώνω Έλληνας και μόνο. Δεν είμαι σοβιετικός κωλομπολσεβίκος, όπως και δεν είμαι γερμανικό ναζιστικό σκουλήκι.

    Αν εσύ γουστάρεις να βάζεις ταμπέλες σε ανθρώπους όπως στον εαυτό σου, με γεια σου με χαρά σου. Εγώ θα είμαι με τους απέναντι, με αυτούς που θα προσπαθήσουν να διακρίνουν τους πατριώτες, τους ιδεολόγους και ανιδιοτελείς Έλληνες ανεξάρτητα από το αν δηλώνουν αριστεροί ή δεξιοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμε 2:20, τέτοιες απολίτικες τρίχες λέει και ο Κανάκης στο ΡΑΔΙΟ-ΑΡΒΥΛΑ.

    Μάλλον από εκεί παίρνεις καθοδήγηση.

    Μάθε λοιπόν, ότι ΚΑΘΕ άνθρωπος έχει "ταμπέλα", είτε σου αρέσει είτε όχι.

    Η ταμπέλα σου είναι η ΦΥΛΗ σου, η ΚΑΤΑΓΩΓΗ σου, η ΘΡΗΣΚΕΙΑ σου, η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ σου και ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβάνεσαι τον κόσμο.

    Εγώ είμαι ΕΛΛΗΝ στην καταγωγή και στην συνείδηση, και ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ στην Ιδεολογία.

    Αυτή είναι η "ταμπέλα" μου.

    Εσύ που λες ότι δεν έχεις "ταμπέλες", είσαι προφανώς άχρωμος, άοσμος και άγευστος.

    Τουτέστιν ΑΧΡΗΣΤΟΣ.

    Ποιος σου είπε κύριε ότι εμείς είμαστε "πατριώτες" ;;

    Χορτάσαμε "πατριώτες" σε αυτή τη χώρα !

    Εμείς είμαστε ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ και ΦΥΛΕΤΙΣΤΕΣ.

    Και ΝΑΙ, ο καθεστωτικός μπολσεβικισμός είναι ΥΠΑΡΚΤΟΣ στην Ελλάδα, και καλά κάνει ο ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ και τον επισημαίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ρε μεγάλε... ποιος σε ρώτησε τι είσαι εσύ; Και τι με νοιάζει ποιος είσαι τέλοσπάντων; Για να καταλάβω δηλαδή...
    Ρε δεν μπας να βάλεις και κουδούνα και να κουβαλάς και μια ταμπέλα. Από σούργελα αυτός ο τόπος γεμάτος. Κάνε ό,τι θες. Μου είναι αδιάφορο τι σκέφτεσαι και τι κάνεις.
    Έλληνας είμαι, άνθρωπος είμαι και το ένα δεν αναιρεί το άλλο. (κατά το πνέυμα της Ασκητικής του μέγιστου Καζαντζάκη).
    Δε με ενοχλεί η ιδεολογία σου (είμαι περήφανος που είμαι Έλληνας), αλλά με ενοχλεί η ιδεοληψία σου.(κυριώς αισθητικά, γιατί με ενδιαφέρει θεματικά το blog του πασπαρτου, αλλά οι μπούρδες εσου και κάποιων άλλων είναι ανυπόφορες...). Δε μπορώ ρε φίλε τους ανθρώπους που νομίζουν ότι έχουν όλες τις απαντήσεις γιατί αυτοί συνήθως είναι οι πιο ανόητοι... και εσύ, ρε φίλε, έχεις πολλές, μα πάρα πολλές απάντησεις, σε ερωτήσεις που δε σου τέθηκαν...
    Εγώ μπορεί να είμαι άχρηστος... μπορεί και όχι. Εσύ έβγαλες το συμπέρασμα από πέντε αράδες που έγραψα ότι είμαι. Και μόνο από αυτό, μήπως, να καταλήξουμε στο ότι είσαι ολίγον στόκος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άκου να δεις βλακάκο, εσύ ξεκίνησες γράφοντας ότι είσαι μπολσεβίκος, ότι όλοι πρέπει να γίνουμε μπολσεβίκοι κλπ, για να πικάρεις τον διαχειριστή του ιστολογίου.

    Όταν προκαλείς, θα μάθεις να δέχεσαι απαντήσεις.

    Το "απολίτικο" στυλάκι ατόμων σαν κι εσένα το ξέρουμε πολύ καλά.

    Όπως και τις φτηνιάρικες ατάκες του τύπου "δεν με ενοχλεί η ιδεολογία αλλά η ιδεοληψία", "εγώ δεν βάζω ταμπέλες" κλπ.

    Θα πρέπει να έχεις καταλάβει ότι εδώ δεν είναι ένα "πολιτικώς ορθό" ιστολόγιο, και κατά συνέπεια εάν οι απόψεις μου είναι ανυπόφορες για σένα, τα κουβαδάκια σου και σ' άλλη παραλία.

    Αν μάλιστα μου δώσεις το όνομα και την διεύθυνσή σου, μπορεί να έρθω για να μου εξηγήσεις από κοντά ποιος είναι ο "στόκος".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τσούζει και σβήνουμε μηνυματα φιλαράκο; άστο ρε μεγάλε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακολουθώ τη συζήτησή σας με εξαιρετικό ενδιαφέρον...Ωστόσο ξέφυγες..Και το σχόλιό σου ήταν προς συναγωνιστή και φίλο με προσβλητικό τρόπο και θα το δοέγραφα όπως θα έκανα και σε κάθε άλλη περίπτωση...
      Άσε όμως τα δεικτικά και προκλητικά ρήματα και φρόντισε να είσαι πιο κόσμιος

      Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ

      Υ.Γ.
      Αν θέλεις κάτι πιο προσωπικό..Στο mail

      Διαγραφή
  8. μπολσεβίκε, απολίτικε... έχω ακούσει πως τον κρυφοπέρνετε απο τα πακιστάνια είναι αλήθεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών