Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Κυριακή, Μαρτίου 30, 2014

Παραδέχονται μαϊμού δημοσκοπήσεις στο Μέγαρο Μαξίμου: Δημοσκόποι στο επικοινωνιακό επιτελείο της ΝΔ


Παραδέχονται μαϊμού δημοσκοπήσεις στο Μέγαρο Μαξίμου: Δημοσκόποι στο επικοινωνιακό επιτελείο της ΝΔ

σ.σ.ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ: Η εταιρεία Spot Thomson ανήκει στον Όμιλο εταιρειών wpp που είναι ιδιοκτησία των εβραίων Martin Sorrell και Philip Lader. Μαι μικρή επισήμανση για να καταλάβετε ποιοί είναι αυτοί που μας.... κυβερνούν και μας χειραγωγούν. Για όσους αναφωνήσουν "σύμπτωση",καλύτερα να ανοίξουν το MEGA ή το SKAI να προλάβουν "αντικειμενικές ειδήσεις".

Σε ευθείες παραδοχές προέβη η συντασσόμενη στα υπόγεια του Μεγάρου Μαξίμου, εφημερίδα «Παραπολιτικά», σχετικά με τις «μαϊμού» δημοσκοπήσεις και την επικοινωνιακή στρατηγική που χαράσσεται μέσα από ψέματα, με σκοπό να στηριχθεί η συγκυβέρνηση του Μνημονίου. Έχουμε δει αυτές τις μέρες σωρείες «μαϊμούδων» που προσπαθούν να μας πείσουν με κάθε τρόπο ότι την ίδια στιγμή που ψηφίζεται ένα πολυνομοσχέδιο που θα σαρώσει την Ελληνική Κοινωνία, οι Έλληνες είναι χαρούμενοι που θα σαρωθούν και ανεβάζουν στα ύψη τα ποσοστά της ΝΔ.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η εφημερίδα «Η διαφημιστική εταιρεία Spot Thomson του Δημήτρη Μαύρου ανέλαβε σύμφωνα με......
από αξιόπιστες πηγές των Παραπολιτικών τη χάραξη της προεκλογικής στρατηγικής για λογαριασμό της Ν.Δ.». Ποιος είναι όμως ο εν λόγω κύριος που όπως λέει η εφημερίδα ανέλαβε την «προεκλογική στρατηγική για λογαριασμό της ΝΔ»; Είναι ξάδερφος του ομώνυμου διευθύνοντα συμβούλου της MRB, της γνωστής εταιρίας δημοσκοπήσεων, ο οποίος επίσης «συμμετέχει στον εβδομαδιαίο επικοινωνιακό καφέ στο Μέγαρο Μαξίμου», όπως γράφει η εφημερίδα.
Μπορούμε να αντιληφθούμε, λοιπόν, ότι η εν λόγω εταιρία έχει κάθε λόγο να λέει ψέματα, στηρίζοντας τις επιλογές του Μεγάρου Μαξίμου. Και εδώ είναι που δημιουργείται το πρώτο ερώτημα. Σε δημοσκόπηση για τον Δήμο Αθηναίων, προ καιρού, η εν λόγω εταιρία είχε ανοίξει τον κύκλο «μαϊμού» δημοσκοπήσεων που εμφάνιζαν τον Καμίνη να προηγείται, παρά το γεγονός ότι σύσσωμη η Αθήνα τον έχει απορρίψει.
Πως ερμηνεύεται η συγκεκριμένη κίνηση της εταιρίας που έχει αναλάβει την «προεκλογική στρατηγική για λογαριασμό της ΝΔ»; Το μεγάλο στοίχημα για την ΝΔ στις εκλογές που έρχονται δεν είναι μόνο η καταγραφή όσο το δυνατόν μεγαλύτερων ποσοστών για αυτή. Μεγάλη ανησυχία υπάρχει στους κύκλους του Μεγάρου Μαξίμου για τον «εταίρο» τους, το ΠΑΣΟΚ, το οποίο έχει καταποντιστεί ευρισκόμενο σε ποσοστά που θυμίζουν πολικές θερμοκρασίες. Η κυβέρνηση έχει κάθε λόγο να προσπαθεί να τονώσει το ΠΑΣΟΚ και ποιος καλύτερος τρόπο από το να του δωρίσει την Περιφέρεια Αττικής μέσω του Σγουρού και τον Δήμο Αθηναίων μέσω του Καμίνη;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών