Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Κυριακή, Ιουνίου 22, 2014

H εγκληματική οργάνωση της Νέας Δημοκρατίας


Νικόλαος Μιχαλολιάκος: H εγκληματική οργάνωση της Νέας Δημοκρατίας

Απόσπασμα της ιστορικής ομιλίας του Αρχηγού της Χρυσής Αυγής στην Βουλή την Τετάρτη 4 Ιουνίου

Εγκλήματα κομμάτων, εγκλήματα οπαδών κομμάτων, για τα οποία ποτέ, βεβαίως, δεν φυλακίσατε βουλευτές του κόμματος.
Όσον αφορά την υπόθεση Τεμπονέρα, μέλη της Νέας Δημοκρατία δολοφόνησαν έναν άνθρωπο και όχι μόνο δεν εδιώχθη η ηγεσία του κόμματος και στέλεχος, αλλά και βουλευτές σας υπερασπίστηκαν τους κατηγορούμενους στο δικαστήριο. Εκεί δεν υπήρχαν ηθικές αυτουργίες; Μόνο για μας υπάρχουν;
Στην Καλαμάτα, την δεκαετία του '80, είχαν αναφερθεί τουφεκιές από....
μέρους οπαδών του ΠΑΣΟΚ, ροπαλιές από μέρους οπαδών της Νέας Δημοκρατίας. Δεν έγινε τίποτα!
Ένας συνοδός του Κεφαλογιάννη στο Ηράκλειο πυροβολεί οπαδό του ΠΑΣΟΚ και τον δολοφονεί σε προεκλογική περίοδο. Δεν έγινε τίποτα!
Και έρχομαι σε κάποιο άλλο έγκλημα που σας είναι άγνωστο και ίσως να είναι και επίκαιρο λόγω του ανασχηματισμού. Το 1985 σε προεκλογική περίοδο ένα μέλος της νεολαίας της ΕΠΕΝ δολοφονεί στο χωριό Τραπεζαντή, έξω από την Σπάρτη, κατόπιν πολιτικής διαμάχης έναν συγχωριανό του. Δεν θέλω να πω το όνομά του, καταδικάστηκε, τέλειωσε την φυλακή, είναι ελεύθερος. Έχω, όμως, να πω το όνομα εκείνου που ήταν αρχηγός της Νεολαίας της ΕΠΕΝ.
Είναι ο κοινοβουλευτικός σας εκπρόσωπος, ο Μάκης Βορίδης! Εκεί δεν υπήρχαν ενοχές, δεν υπήρχε συλλογική ευθύνη!
Η Χρυσή Αυγή είναι θύμα μιας πολιτικής σκευωρίας. Ψάχνατε σαν γκάνγκστερ για οπλοστάσια, ψάχνατε για μαύρο χρήμα, δεν βρήκατε τίποτε. Κάποια όργανά σας έκαναν έρευνες σε σπίτια, ακόμα και σε μοναστήρια και αυτές οι έρευνες δεν υπάρχουν καν στην δικογραφία, τις έχουν εξαφανίσει.
Και έρχεστε μετά από έξι μήνες και λέτε ότι το οπλοστάσιο της Χρυσής Αυγής ήταν ένα κυνηγετικό όπλο και δύο πιστόλια που είχα εγώ στο σπίτι για την προσωπική μου ασφάλεια - ναι, γιατί ήμουν θύμα, ήμουν στόχος τρομοκρατών και αυτό αποδείχθηκε δυστυχώς με θλιβερό τρόπο, λίγο καιρό μετά, με την δολοφονία του Μάνου Καπελώνη και του Γιώργου Φουντούλη και δεν έχετε κάνει τίποτε ακόμα για να βρείτε τους ενόχους της στυγερής δολοφονίας τους. Πού είναι το μαύρο χρήμα; Πού είναι τα οπλοστάσιά σας; Πουθενά!
Υπάρχει, όμως, το βίντεο Μπαλτάκου. Γιατί δεν το συζητάτε; Λέγατε ότι θα το συζητήσετε μετά το Πάσχα. Σήμερα κλείνετε την Βουλή. Θα το συζητήσετε τον Σεπτέμβριο; Τι φοβάστε; Γιατί δεν ανοίγετε το θέμα; Εγώ γνωρίζω προσωπικά ότι αυτά που είπε ο Μπαλτάκος στον Συναγωνιστή μου Κασιδιάρη είναι αληθινά, γιατί μου τα είχε πει και εμένα διά ζώσης. Τον Μπαλτάκο δεν τον ξέρει κανείς σας νωρίτερα απ’ ό,τι τον ξέρω εγώ. Εγώ γνώρισα τον Μπαλτάκο ως μαθητής σε εθνικιστικούς αγώνες το 1973 -το 1973!- στο γραφείο της ΕΟΚΑ Β΄ που αντιπροσώπευε τον Στρατηγό Γρίβα Διγενή και μετά το Εθνικιστικό Κίνημα. Άλλωστε, τα γεγονότα που σας έχουν αναλυθεί αποδεικνύουν, χαρακτηριστικό μάλιστα είναι το ότι όποτε ήθελε να μου πει κάτι ο Τάκης Μπαλτάκος, για λόγους ασφαλείας, μου έλεγε να βγούμε στο μπαλκόνι γιατί φοβόταν κοριούς και κάμερες. Αυτό για να δούμε ποιανού τελικά είναι αυτό το βίντεο.
Όμως, δεν είναι μόνο ο Μπαλτάκος. Μέσα στα δύο κινητά τηλέφωνα που μου κατέσχεσε η Αντιτρομοκρατική, όπου έχετε βγάλει του κόσμου τις λεπτομέρειες, υπήρχε ένα όνομα και κάποιες κλήσεις. Να σας το πω; Γεώργιος Μουρούτης! Ήταν και αυτός σε επαφές, καθώς και δύο υπουργοί της Νέας Δημοκρατίας σε μυστικές επαφές εκτός των γραφείων της Βουλής. Ήθελαν να μας προσεταιριστούν όπως έκαναν, και μην μου πείτε ότι είναι πρωτόγνωρο, το έχουν κάνει πολλές φορές, το έκαναν το 1977 με την Εθνική Παράταξη.
Το έκαναν με την ΕΠΕΝ στις εκλογές του 1989-1990, όταν υπόσχοντο την αποφυλάκιση Παπαδοπούλου. Το έκαναν διαλύοντας τον Καρατζαφέρη. Το κάνουν και τώρα.
Ν. Γ. ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ
4/6/2014


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών