Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Παρασκευή, Απριλίου 03, 2015

Πόσο κοστίζει η λάσπη των ΜΜΕ κατά της Χρυσής Αυγής; 2 δισεκατομμύρια ευρώ, όσα είναι τα χρέη τους!


Πόσο κοστίζει η λάσπη των ΜΜΕ κατά της Χρυσής Αυγής; 2 δισεκατομμύρια ευρώ, όσα είναι τα χρέη τους!

Μεγάλο τμήμα του Ελληνικού Λαού, άνθρωποι που ψήφισαν Χρυσή Αυγή αλλά και πάρα πολλοί οι οποίοι δεν την ψήφισαν, απορούν για ποιο λόγο τα μέσα μαζικής ενημέρωσης όχι μόνο δεν προβάλλουν εκπροσώπους της Χρυσής Αυγής αλλά επιπλέον συκοφαντούν και λασπολογούν καθημερινά το Λαϊκό Εθνικιστικό Κίνημα.
Η Χρυσή Αυγή πριν ακόμη τις εθνικές εκλογές του 2012, κατήγγειλε την στάση των μέσων μαζικής ενημέρωσης τα οποία εργολαβικά είχαν αναλάβει για λογαριασμό του Καθεστώτος των διεφθαρμένων την κατασυκοφάντησή τους. Τα στοιχεία όμως τα οποία έδωσε στη δημοσιότητα η....
εταιρεία Direction Business Reports κατόπιν μελέτης και καταγραφής πλήθους εταιρειών του χώρου των media στην Ελλάδα, είναι υπεραρκετά για να καταδειχθεί ο λόγος για τον οποίο το σύνολο των μέσων ενημέρωσης διάκεινται υπέρμετρα εχθρικά απέναντι στην τρίτη πολιτική δύναμη της χώρας.
Σύμφωνα λοιπόν με όσα προκύπτουν από την καταγραφή και αφορούν το έτος 2013, οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των ραδιοτηλεοπτικών σταθμών εμφανίζουν ετήσιο τζίρο ύψους 421,88 εκατ. ευρώ, μειωμένο περίπου 5% σε σχέση με το 2012. Την ίδια περίοδο, το σύνολο των υποχρεώσεων των συγκεκριμένων εταιρειών ανήλθε σε 1,29 δισ. ευρώ!
Για τις εταιρείες εκδόσεων εφημερίδων και περιοδικών το σύνολο των υποχρεώσεων ανήλθε το 2013 σε 800,39 εκατ. ευρώ. Αξίζει στο σημείο αυτό να επισημανθούν ορισμένα ενδεικτικά στοιχεία, αναφορικά με τις πωλήσεις των εφημερίδων. Οι Εκδόσεις Έθνος παρουσίασαν πωλήσεις ύψους 33,69 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 10,51% σε σχέση με το 2012. Οι καθημερινές εκδόσεις (όμιλος της Καθημερινής) παρουσίασαν μείωση πωλήσεων 13,63% συγκριτικά με το 2012, ενώ ο ΔΟΛ είχε αύξηση κατά 1,22% σε σχέση με το 2012, με πωλήσεις ύψους 58,94 εκατ. ευρώ.
Πόσο τυχαία ήταν ως εκ τούτου, τα «τρομερά» εκείνα δημοσιεύματα τα οποία συνόδευσαν την εξαπόλυση της πολιτικής σκευωρίας εις βάρος της Χρυσής Αυγής τον Σεπτέμβριο του 2013; Ποιος δεν θυμάται τα πομπώδη πρωτοσέλιδα με τα «συγκλονιστικά» ντοκουμέντα φωτογραφιών που διέρρεαν από την Αντιτρομοκρατική στους δημοσιογράφους, πάντοτε υπό τον τίτλο «στοιχεία που καίνε τη Χρυσή Αυγή»;
Συμπερασματικά, η λυσσαλέα προπαγάνδα εις βάρος ενός νομίμου πολιτικού κόμματος κοστίζει ακριβά. Όχι βεβαίως στο Καθεστώς των διεφθαρμένων το οποίο υμνούν τσοντοκάναλα και ρυπαροφυλλάδες, αλλά στον Ελληνικό Λαό, ο οποίος και υφίσταται την βρώμικη προπαγάνδα αλλά επιπρόσθετα, καλείται και να πληρώσει ακριβά την συνέχιση της λειτουργίας των καταχρεωμένων οργανισμών παραγωγής μίσους κατά των Εθνικιστών!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών