Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Τετάρτη, Οκτωβρίου 05, 2016

Αποστομωτική απάντηση Στηβ Γιατζόγλου για Μιχαλολιάκο: "Ναζί; Λάθος φίλε. Πατριώτης είναι. Τον Τσίπρα δεν θα τον αγκαλιάσω" HXHTIKO

"Κατηγορούν εμένα, επειδή πήγα να παρακολουθήσω μια πολιτική συγκέντρωση. Αν ήμουν κομμουνιστής δεν θα υπήρχε πρόβλημα;"

Ηχηρή απάντηση σε όλα τα συστημικά παπαγαλάκια έδωσε ο αναγνωρισμένος παλαίμαχος διεθνής καλαθοσφαιριστής, Στηβ Γιατζόγλου που δέχθηκε οργανωμένη συστημική επίθεση για την πρόσφατη παρουσία του σε εκδήλωση της Χρυσής Αυγής.

Αρχικά, στην δόξα του Ελληνικού Αθλητισμού επιτέθηκαν τα γνωστά "τρολ" του διαδικτύου, επαναλαμβάνοντας τις γνωστές μπούρδες για "φασίστες και ναζί" με τον Στηβ Γιατζόγλου να δίνει απολαυστικές απαντήσεις:
  • (Για τον εναγκαλισμό με τον Αρχηγό της Χρυσής Αυγής) Κρίμα μου; ναζί; Λάθος φίλε. Πατριώτης είναι. Τον Τσίπρα δεν θα τον αγκαλιάσω. Κάντο εσύ!
  • Ευτυχώς που υπάρχουν άνθρωποι που μπορούν ακόμη να λένε τα πράγματα όπως είναι. Wake up!
  • Δεν γεννήθηκαν να είμαι αρεστός. Είμαι αυτός που είμαι.
Επιπλέον, έδωσε συνέντευξη στην ιστοσελίδα sentragoal, όπου υπεραμύνθηκε την Χρυσή Αυγή και την απόφασή του να παρευρεθεί σε εκδήλωση του Λαϊκού Εθνικιστικού Κινήματος.

Συγκεκριμένα δήλωσε: «Η πραγματικότητα είναι ότι χαρακτηρίζουν αυτούς τους ανθρώπους. Δεν ξέρω τι ήτανε, εγώ ξέρω τι είναι σήμερα. Το τι ήταν πριν από 25 χρόνια δεν το γνωρίζω. Εγώ ξέρω ότι αυτοί οι άνθρωποι είναι Πατριώτες και πασχίζουν για τον Έλληνα. Αυτά περί φασισμού και διάφορων άλλων εμένα δεν με ακουμπάνε και δεν συμμετέχω ούτε σε φασισμό ούτε σε ναζισμό.

Και ρωτάω εγώ, φασισμός δεν είναι να πετάξεις χημικά σε ηλικιωμένους; Δεν είναι φασισμός να σου κόψουν τη σύνταξη, ενώ έχεις δουλέψει όλη τη ζωή σου; Να ξεκαθαρίσουμε τι σημαίνει φασισμός και τι ναζισμός στην Ελλάδα. Και κάθονται και κατηγορούν εμένα, επειδή πήγα να παρακολουθήσω μια πολιτική συγκέντρωση. Αν ήμουν κομμουνιστής δεν θα υπήρχε πρόβλημα; Δηλαδή, το πρόβλημα είναι πως δεν είμαι κομμουνιστής; Προφανώς αυτό είναι το πρόβλημα.

Εγώ προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι πως ο κόσμος δεν έχει καταλάβει Δεν μπορεί να δει την πραγματικότητα. Η πραγματικότητα είναι πως η χώρα βουλιάζει και τριγυρνάνε σαν τους χαζοχαρούμενους. Και... πιπιλίζουν την καραμέλα της Δημοκρατίας. Εγώ είμαι Έλληνας Πατριώτης!».

Στην συνέχεια ο Στηβ Γιατζόγλου έδωσε συνέντευξη στον Sport FM, όπου κατακεραύνωσε τους συστημικούς δημοσιογράφους για την κριτική εναντίον του. Ο εμβληματικός παλαίμαχος διεθνής καλαθοσφαιριστής δήλωσε ξεκάθαρα πως είναι Εθνικιστής και έδωσε απαντήσεις για την "εγκληματική οργάνωση", για το ποιοι καταδυναστεύουν την Πατρίδα μας, για τον Τραμπ και για τους λαθρομετανάστες.


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών