Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 11, 2017

Εμετικές δηλώσεις Άδωνι Γεωργιάδη: «Δεν υπήρξα ποτέ μου ακροδεξιός» - Ο Παττακός μου έστειλε μόνος του το βιβλίο!

Ξεπέρασε κάθε έννοια απώλειας αξιοπρέπειας ο γνωστός και μη εξαιρετέος Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος από τις πολλές υποκλίσεις πρέπει να έχει κοψομεσιαστεί. Ύστερα από τις συγγνώμες στους Εβραίους τώρα έχουμε και τις υποκλίσεις στους κομμουνιστές, σε συνέντευξή του στην «Καθημερινή». Άξιος αντιπρόεδρος της νουδούλας ο Άδωνις δείχνει όλα τα συμπλέγματα του αντεθνικού αυτού μορφώματος.

Πάμε να δούμε κάποια αποσπάσματα:

Για την αφιέρωση Παττακού

«Δεν καταλαβαίνω γιατί κατηγορούμαι επειδή κάποιος...
(ο Στυλιανός Παττακός) αποφάσισε να μου στείλει το βιβλίο του με αφιέρωση, βιβλίο που δεν υπάρχει καν στην κατοχή μου»



Όσον αφορά το συγκεκριμένο απόσπασμα αξίζει να ειπωθεί ότι ο Άδωνις περίμενε τον θάνατο του Στυλιανού Παττακού για να το πει, γεγονός που δείχνει και την ποιότητά του ως ανθρώπου γενικότερα. Περίμενε να «φύγει» ο Παττακός γιατί αν ζούσε θα υπήρχε… απάντηση και δεν θα το άντεχε κι άλλο ξεφτίλισμα ο Άδωνις.

Καλά κάνει το ΚΚΕ και τιμά τους κατσαπλιάδες του ΔΣΕ

«Δεν έχω καταλάβει για ποιον λόγο μπορεί το ΚΚΕ να κάνει συγκεντρώσεις στον Γράμμο υπέρ της μνήμης του Δημοκρατικού Στρατού – και καλώς τις κάνει – και οποιεσδήποτε ομιλίες για τη νίκη των εθνικών δυνάμεων της αστικής κοινοβουλευτικής δημοκρατίας στην ίδια μάχη την ίδια περίοδο να θεωρούνται ακροδεξιές»

Για Σημίτη

"Τα πολιτικά πάθη του παρελθόντος δεν έχουν τελείως σβήσει, όμως επειδή πρέπει να αναγνωρίζουμε και τα θετικά κάθε περιόδου, οφείλω να πω ότι η κυβέρνηση Σημίτη έχει να επιδείξει πολλά θετικά και συνέβαλε αποφασιστικά στην ένταξη της Ελλάδας στην Ευρωζώνη"

Δεν υπήρξα ποτέ μου ακροδεξιός

«Δεν έχω υπάρξει ποτέ στη ζωή μου ακροδεξιός, δεν έχω υπάρξει μέλος ακροδεξιού κόμματος, δεν έχω εκφράσει καμιά ακροδεξιά θέση»

Εμείς χωρίς άλλα σχόλια σας παραθέτουμε το βίντεο που απολογείται για την υπερψήφιση της τροπολογίας για το τέμενος στον Βοτανικό και να πούμε στους "θαυμαστές" του να τον χαίρονται.


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών