Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Τετάρτη, Οκτωβρίου 13, 2010

Ταφόπλακα στην υποψηφιότητα Μίχα βάζει ο Φασούλας

Στέλνει τους δικούς του στο Μαντούβαλο
Ο "ψηλός" είναι στα πρόθυρα νευρικής κρίσης.
Δεν μπορεί να πιστέψει ότι τον 'έκοψαν' από αντιπεριφερειάρχη και έχει αποφασίσει να μην το αφήσει να περάσει έτσι.
Ενδεικτικές οι δηλώσεις του σήμερα στο "ΒΗΜΑ":
«Το ΠαΣοΚ με διαγράφει σιωπηρά και δεν μου λέει ούτε τον λόγο»
«Εγώ δεν ζήτησα να είμαι υποψήφιος. Μου πρότειναν να είμαι αντιπεριφερειάρχης, δέχτηκα, και έπειτα άρχισαν οι υπαναχωρήσεις."
«Άκουσα από την τηλεόραση ότι... υποψήφιος δήμαρχος στον Πειραιά θα είναι ο κ. Μίχας. Παρ΄ ότι πικράθηκα, δεν αντέδρασα."
Ο Φασούλας επίσης σε δηλώσεις του στο ΒΗΜΑ μας επιβεβαιώνει πλήρως από τη χθεσινή μας αποκάλυψη ότι ο πρώτος που του μίλησε ήταν ο Γραμματέας του κόμματος, Καρχιμάκης.
Διαβάστε εδώ τι λέγαμε



Εντούτις από το Πα.Σο.Κ. του αποδίδουν ήδη την πρώτη αποχώρηση  περιφερειακού συμβούλου από το συνδυασμό του Σγουρού. Μιλάμε για τον κ. Αρώνη, με τον οποίο είχαν συνεργαστεί στο Δήμο Πειραιά.
Μάλιστα ο κος Αρώνης δε δίστασε να δηλώσει με επιστολή του ότι "Με το που έμαθα ότι δεν θα είναι υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης ο Φασούλας, δήλωσα πως ανακαλώ την υποψηφιότητα μου"

Ο Φασούλας μετά τις εισηγήσεις για να κατέβει στις δημοτικές εκλογές ως ανεξάρτητος, κάτι το οποίο όμως απέκλεισε, αλλάζει στρατηγική και στρέφεται ευθέως κατά του Μίχα.
Έδωσε μάλιστα την συγκατάθεσή του στους συνεργάτες του να συνομιλούν 'ελεύθερα' με τον Μαντούβαλο.


Μάλλον ένας ακόμα Δήμος 'χάνεται' για το Πα.Σο.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών