Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Πέμπτη, Μαρτίου 10, 2011

Από πότε η ΕΣΗΕΑ προβλέπει για τα μέλη της κατώτατο μισθό 2.000 ευρώ ?

Και μάλιστα για κάθε ΜΜΕ ξεχωριστά...
Η  Χριστιανή Κοραή  που βρίσκεται στη θέση 39 στη λίστα των κουρασμένων αγοροκόριτσων που απασχολούνται (λέμε τώρα) στον 9,84 FM για  την διατύπωση  "2046/μηνα.. Μία από τους 19 πολιτικούς συντάκτες . Συμμετοχή με ένα σχόλιο".. απαντά. 
  "2046/μήνα". Αληθές. Όμως το ποσόν αφορά μικτά, χωρίς δώρα Χριστουγέννων, Πάσχα και επίδομα άδειας. Κατώτερο ακόμη και της σύμβασης που προέβλεπε η ΕΣΗΕΑ.

P.s.Με για της με χαρά της τον άλλο μισθό που παίρνει στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΊΑ.
Όταν όμως η κατά δήλωσή της η Αριστερή και Χριστιανή  Κοραή θεωρεί  2 χιλιάρικα (εξτραδάκι) πενταροδεκάρες, είναι  για ...κούρεμα . Με την ψιλή. 
Και μετά  πίσσα και πούπουλα.. .
Η (απειλητική)ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΣΤΟΝ ΚΑΜΙΝΗ,) για να κλαφτεί):
Κύριε δήμαρχε,
Μ΄ έκπληξη μου είδα να ...
κυκλοφορούν "λίστες της ντροπής" του "Αθήνα 9,84" με ψευδείς και ισοπεδωτικές αναφορές επαγγελματιών δημοσιογράφων, χωρίς μέχρι αυτήν την στιγμή - πέντε μέρες μετά!- να έχετε αισθανθεί την ανάγκη να παρέμβετε...
με την ευαισθησία που θα έπρεπε να σας διακρίνει, και την οποία επικαλείστε με κάθε ευκαιρία, αυτή του πρώην "Συνηγόρου του πολίτη". Αντιθέτως παρακολούθησα συνεντεύξεις σας στις οποίες και ο ίδιος αναφερθήκατε ισοπεδωτικά και απαξιωτικά ανεξαρτήτως σε όλους τους δημοσιογράφους που σήμερα είναι εκτός του ραδιοσταθμού, υποστηρίζοντας ούτε λίγο ούτε πολύ ότι συμμετείχαν στο "πάρτυ", ότι δεν απέδιδαν, ότι έριχναν το επίπεδο του σταθμού και με τις επιλογές που κάνατε εσείς τώρα θα το ανεβάστετε. Καλή επιτυχία! Δεν επιτρέπω όμως σε κανένα -ούτε σ΄ εσάς κ.δήμαρχε- να επιχειρεί να αμαυρώσει την καριέρα των 28 χρόνων που έχω στην δημοσιογραφία. Δέχομαι την κριτική, όσο σκληρή κι αν είναι, όχι, όμως την κακοήθεια.
Σπεύδω να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω κανένα λόγο να απολογηθώ σε κανένα, πολύ περισσότερο σ΄εσάς. Αλλά για να τελειώνει το σήριαλ που σεις ξεκινήσατε και επειδή νοιώθω ότι με έχετε προσβάλει έχω να ξεκαθαρίσω τα εξής: Εχω συνεργαστεί με πολλά ΜΜΕ (ΑΝΤΕΝΝΑ, ΜΕΓΚΑ, ΣΚΑΙ, ΑΛΦΑ, ΝΕΤ κ.α), είχα πολλές προτάσεις και ενίοτε με πολύ υψηλές αμοιβές όπως είναι ευρύτερα γνωστό στη δημοσιογραφική πιάτσα, αλλά ποτέ δεν ήταν η αμοιβή το κίνητρο της όποιας επιλογής μου. Η πρώτη και βασική προτεραιότητα μου ήταν η "Ελευθεροτυπία" στην οποία και απασχολούμαι αδιάλλειπτα από το 1983 και η έντυπη δημοσιογραφία της οποίας είμαι λάτρης. Επίσης ουδέποτε υπήρξα σύμβουλος πολιτικού (υπουργού, βουλευτή) ούτε τράπεζας, οργανισμού κλπ. Από συνειδητή επιλογή. Και παρά το μύθο που υπάρχει για το πρόσωπο μου, σας βεβαιώ ότι ουδέποτε είχα περισσότερες από δύο
δουλειές και υπήρχαν μεγάλα διαστήματα που είχα μόνο μία, από καθαρά προσωπική επιλογή και όχι από αδυναμία, το ξεκαθαρίζω ξανά.
Στη λίστα του κατάπτυστου συστήματος που αναπτύχθηκε στον "Αθήνα 9,84" επί των ημερών σας, αναφέρομαι ως εξής: "Χριστίνα Κοραή, (2046/μηνα). Μία από τους 19 πολιτικούς συντάκτες. Συμμετοχή με ένα σχόλιο. Εργάζεται στην Ελευθεροτυπία κλπ). Απαντώ:
* "2046/μήνα". Αληθές. Ομως το ποσόν αφορά μικτά, χωρίς δώρα Χριστουγένων, Πάσχα και επίδομα άδειας. Κατώτερο ακόμη και της σύμβασης που προέβλεπε η ΕΣΗΕΑ.
* "Μία από τους 19 πολιτικούς συντάκτες". Δεν με αφορά.
* "Συμμετοχή με ένα σχόλιο". Πολιτική συντάκτρια είμαι, σχόλιο θα έκανα, όχι εκπομπή μόδας (αν και θα μπορούσα). Παρεπιπτόντως όμως υπάρχουν στο αρχείο του ρ/σ τουλάχιστον 50- 60 συμμετοχές μου σε ζωντανές εκπομπές με το ρόλο της συμπαρουσιάστριας στο διάστημα των 15 μηνών που απασχολήθηκα, και οι οποίες ήταν πέραν των συμβατικών μου
υποχρεώσεων όπως πολύ καλά γνωρίζει η προηγούμενη διεύθυνση του ρ/σ.
* "Εργάζεται στην Ελευθεροτυπία κλπ". Είπαμε ότι το "κλπ." δεν υπάρχει. Ποτέ δεν υπήρξα πολυθεσίτισα αν και θα μπορούσα.

Είναι σαφές, λοιπόν, ότι δεν περιμένω μαθήματα επαγγελματικής αξιοπρέπειας από τα βρώμικα συστηματάκια που αναπτύχθηκαν στον "Αθήνα 9,84" επί των ημερών σας κ.δήμαρχε και που σας προσφέρουν κακές υπηρεσίες, με παραπληροφόρηση και εφαρμόζοντας μεθόδους που θα έπρεπε να κάνουν έναν αριστερό και "Συνήγορο του Πολίτη" να ντρέπεται. Εκτός και
αν είστε "πρωην" και στα δυο.
Ναι στη διαφάνεια. Ομως όλες οι λίστες στο φως αφού πρόκειται για το χρήμα των δημοτών, με την επίσημη υπογραφή του "Αθήνα 9,84" και με όποια σκληρή κριτική θέλετε. Αλλά δίκαιη.
Και για να τελειώνουμε. Εάν δεν υπάρξει δική σας δήλωση η οποία δεν θα βάζει στο ίδιο σακκί όλους τους δημοσιογράφους και η νέα διοίκηση - διεύθυνση που σεις τοποθετήσατε στον "Αθήνα 9,84", δεν καταδικάσει τις "λίστες της ντροπής" που φεύγουν από τα φαξ κορυφαίων στελεχών του ρ/σ, δυστυχώς, εγώ θα υπερασπίσω την υπογραφή μου με κάθε όπλο που μου δίνουν νόμοι και θεσμοί. Και θα αρχίσω ζητώντας την προστασία μου από τον "Συνήγορο του Πολίτη".
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΡΑΗ
Δημοσιογράφος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών