Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Πέμπτη, Ιουνίου 27, 2013

Η χθεσινή παρουσία της Χρυσής Αυγής στο Κοινοβούλιο...

Πρωταγωνιστές οι Ηλίας Παναγιώταρος και Γιώργος Γερμενής που με τις ομιλίες τους ξεσκέπασαν την αντεθνική και πλήρως αντιλαϊκή πολιτική της Κυβέρνησης.

Δείτε τα βίντεο που ακολουθούν

9 σχόλια:

  1. πολυ μπλα μπλα και απο ουσια τιποτα , βαρεθηκαμε κυριοι θελουμε πραξεις οχι λογια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27 Ιουνίου 2013 - 1:09 μ.μ. Αναρχοπουστα, ουστ!!

      Διαγραφή
    2. ΠΕΡΙΠΤΕΡΑΣ ΒΕΡΟΙΑ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ27 Ιουνίου 2013 στις 2:59 μ.μ.

      Ανώνυμος27 Ιουνίου 2013 - 1:09 μ.μ. : Ουστ ρε που θα μιλήσεις εσύ για πράξεις. Τις είδαμε τις πράξει σου εδώ και 60 χρόνια βρε ουστ !!!!!

      Διαγραφή
    3. τι 60 χρονια ρε βλακα 20 χρονων ειμαι δε προλαβα να κανω τιποτα ακομα , μαλλον με εχεις μπερδεψει με καποιον αλλον

      Διαγραφή
    4. ΕΛΛΗΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ27 Ιουνίου 2013 στις 9:48 μ.μ.

      ...Δηλαδή ρε 20χρονε , τα μαζικά συσσίτια της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ στους απόρους ΕΛΛΗΝΕΣ, οι εθελοντικές αιμοδοσίες για ΕΛΛΗΝΕΣ, οι πορείες, οι εκδηλώσεις για τα Εθνικά θέματα, τα μαθήματα Ελληνικής Ιστορίας στα Ελληνόπουλα κλπ κλπ είναι "μπλα μπλα" ;;

      Ποιο άλλο κόμμα τα έχει κάνει αυτά στην Ελλάδα ;; Και σε τόσο λίγο χρόνο ;;

      Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ είναι το μόνο κόμμα που κάνει ΠΡΑΞΕΙΣ αγαπητέ μου.

      Και θα υπάρξει και συνέχεια.

      ΠΑΤΡΙΔΑ - ΤΙΜΗ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ !!

      Διαγραφή
  2. Θα ήθελα να βγει ένα videogame που να δέρνω αναρχοαριστερούς και μπολσεβίκους. Κάτι που να ξεσπάω όλοι αυτήν την οργή μου για τις ιδέες τους και την αντι-εθνική τους συμπεριφορά. Στην καθημερινότητα μου αρέσει να τσακίζω τους ιδίους με τον νου και το λόγο, και να υπερβαίνω κάθε τους ψέμα με την αλήθεια.
    (Είμαι 18 χρόνων και αγωνίζομαι καθημερινά για την πατρίδα μου, που την λένε Ελλάδα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και που βρηκες εσυ αναρχικους και αριστερους εξω ? εγω δεν εχω συναντησει ποτε μου κανεναν , ειναι ποιο σπανιοι κι απο τη λευκη τιγρη , παλι ψεματα μας λες 5.42

      Διαγραφή
  3. ΕΛΛΗΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ27 Ιουνίου 2013 στις 9:43 μ.μ.

    ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ !!!

    ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΙΜΗ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φιλες και φιλοι ΘΗΛΕΙΕΣ υπαρχουν...... Αιμα,τιμη,ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών