Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Κυριακή, Οκτωβρίου 05, 2014

ΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ… ΕΧΕΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ «ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΑΜΑΡΑ»!

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑΣ:

Είμαι μια 40χρονη μητέρα ενός κοριτσιού 14 ετών και τακτική αναγνώστριά σας. Την Παρασκευή το μεσημέρι ήρθε το παιδί μου από το σχολείο και μου ανήγγειλε ότι τη Δευτέρα 6 Οκτωβρίου τα παιδιά θα πάνε κανονικά στα σχολεία, αλλά δε θα γίνουν μαθήματα. Τη ρώτησα για ποιο λόγο και δε μπορούσε να μου εξηγήσει, μάλλον τους τα είπαν κάπως μπερδεμένα.

Έσπασα το κεφάλι μου να βρω ποια γιορτή είναι στις 6 Οκτωβρίου και δεν κάνουν μαθήματα τα σχολεία, αλλά δεν κατάφερα να βρω κάποια. Αναζήτησα, λοιπόν, μια άκρη στο ίντερνετ και να τι ανακάλυψα: 

«Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού την Δευτέρα 6 Οκτωβρίου και τα μαθήματα σε όλα τα σχολεία της χώρας δεν θα πραγματοποιηθούν. Ο θεματικός άξονας της ημέρας είναι «Ρατσισμός και Διαφορετικότητα, όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι».
Η 1η «Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού» πρέπει να είναι ανοικτή στην ευρύτερη κοινωνία, συνεπώς προτείνεται η πρόσκληση των τοπικών αρχών, του τοπικού τύπου, των γονέων κλπ., προκειμένου να παρακολουθήσουν τις εκδηλώσεις του κάθε σχολείου.
    Επεξεργασία και συζήτηση για τις έννοιες της βίας, του ρατσισμού, του κοινωνικού αποκλεισμού κ.ά. μέσα από μικρά κείμενα, τίτλους αθλητικών εφημερίδων, βιογραφίες αθλητών κλπ.».
Όπως καταλαβαίνετε, θα υπάρξει γερή δόση κομμουνιστικής προπαγάνδας σε συνδυασμό με...
συκοφαντικές αναφορές στο τρίτο κόμμα της χώρας, με θύματα τα παιδάκια μας. Αυτά γίνονται επί ψοφοδεξιάς σαμαροκρατίας και αναρωτιέμαι τι χειρότερο θα συμβεί αν βγει ο ΣΥΡΙΖΑ;

(ΥΓ) 1: Φυσικά δε θα στείλω το παιδί μου στο σχολείο και προτρέπω και τους υπόλοιπους γονείς να πράξουν το ίδιο!
(ΥΓ) 2: Αλήθεια, τι σχέση έχει ο σχολικός αθλητισμός με τον ρατσισμό; Προφανώς, όση έχει η ψοφοδεξιά με την έννοια της Πατρίδας!
(ΥΓ) 3: Ούτε Τσίπρα ούτε Σαμαρά. Γιατί και οι δύο είναι τα ίδια σκ…!
(ΥΓ) 4: Χρυσή Αυγή, για να ξεβρωμίσει ο τόπος!

Γιώτα Δημητριάδη

(Ντρέπομαι ειλικρινά που το γράφω, αλλά ψηφοφόρος για πολλά χρόνια αυτής της σάπιας ψοφοδεξιάς. Ευτυχώς πρώην…).

2 σχόλια:

  1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο της. Μία άξια μητέρα για μία άξια θυγατέρα. Κατά μητήρ, κατά θυγατέρα.

    Και μη ντραπείς που το γράφεις. Όλοι μας, ακόμη κι εγώ, είμαστε πρώην ψοφοδεξιοί, και τώρα είμαστε στην Χρυσή Αυγή. Εγώ παλιά ήμουν στην ψοφοδεξιά, και μετά που τα μελετούσα σιγά-σιγά ήμουν τότε Αν.Ελ.. Αλλά, μετά τη γκάφα του Καμμένου που μας ήθελε να υιοθετήσουμε το εβραϊκό δολάριο, αμέσως πήγα στην Χρυσή Αυγή, και δεν προτίθεμαι να γυρίσω πίσω. Το ίδιο νιώθουν και πολλοί Αφυπνισμένοι Έλληνες. Οπότε, δεν είσαι μοναχή σου. Είμαστε όλοι στο πλευρό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών