Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Τετάρτη, Νοεμβρίου 16, 2016

ΨΗΦΙΣΤΕ ΝΟΥΔΟΥΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΟΙ «ΓΚΕΙ»!

Γράφει ο Αθανάσιος Βασιλόπουλος

Είπαμε, είναι πολύ… ανοιχτόμυαλοι στην νουδούλα (φιλελεύθεροι γαρ…), αλλά αποφεύγουν να… εκδηλώνονται, για προφανείς λόγους πολιτικής σκοπιμότητας. Όμως, ένας εκδηλώθηκε. Κι όχι ο πάσα ένας, αλλά ο γιός της Ντόρας και ανιψιός του προέδρου Κούλη.

Σχολιάζοντας, λοιπόν, την υιοθεσία από τα λεγόμενα «ομόφυλα» ζευγάρια (αυτά με τους δύο πατεράδες ή τις δύο μανάδες…), στο περιοδικό «Κ» της «Καθημερινής», ο περιφερειάρχης Κώστας Μπακογιάννης ήταν σαφής.

Ερωτηθείς αν θα ψήφιζε έναν τέτοιο νόμο, ο Μπακογιάννης απάντησε ως εξής: «Ναι! Καταλαβαίνω πως σε αρκετούς μπορεί αυτό να φανεί ξένο, ειδικά στους μεγαλύτερους, αλλά...
η ζωή προχωράει. Το έχω σκεφτεί αρκετά, δεν ήμουν σίγουρος για αρκετό καιρό.

«Αλλά ξέρετε τι; Νόμος είναι η αγάπη. Έχω την τύχη να έχω γνωρίσει αρκετά παιδιά ομόφυλων οικογενειών που μεγαλώνουν εξίσου καλά με τα δικά μου. Με την ίδια, αν όχι περισσότερη, τρυφερότητα, φροντίδα, και συνέπεια. Με το ίδιο, αν όχι περισσότερο, νοιάξιμο και ενθουσιασμό. Όπως αντίστοιχα, έχω δει παιδιά ετερόφυλών οικογενειών που δυστυχώς βιώνουν την ασυνέπεια, τη αδιαφορία και την απόρριψη. Με το να κλείνουμε τα μάτια στην πραγματικότητα δεν κερδίζουμε τίποτα». «Ναι! Καταλαβαίνω πως σε αρκετούς μπορεί αυτό να φανεί ξένο, ειδικά στους μεγαλύτερους, αλλά η ζωή προχωράει. Το έχω σκεφτεί αρκετά, δεν ήμουν σίγουρος για αρκετό καιρό.
 
Και σας υπενθυμίζω, ότι ο θείος Κούλης ήταν μεταξύ αυτών που έκαναν το πρώτο βήμα και υπερψήφισαν το «σύμφωνο συμβίωσης» για τους λεγόμενους «γκέι» και δε συμμαζεύεται… Αν κρίνουμε δε από τις παραπάνω απόψεις του ανιψιού, είναι έτοιμος να κάνει και το δεύτερο βήμα και να τους επιτρέπει και την υιοθεσία παιδιών! Πατριώτες και χριστιανοί ορθόδοξοι ψηφοφόροι, που για πολλούς και διάφορους λόγους έχετε παραμείνει σ’ αυτό το αμαρτωλό κόμμα, μήπως ήρθε η ώρα να το ξανασκεφτείτε και να κάνετε κι εσείς το πρώτο βήμα προς την… έξοδο;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών