Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 30, 2013

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ "Ανθρακες ο θησαυρός" του "κοριού" της ΕΥΠ - Αθωώνει αντί να ενοχοποιεί!

Άνθρακες ο θησαυρός από το περιεχόμενο των δήθεν "αποκαλυπτικών" συνομιλιών μεταξύ των στελεχών της ΧΑ στη Νίκαια μετά την δολοφονία του Π.Φύσσα.

Μάλιστα όχι απλώς δεν προκύπτει κάτι ενοχοποιητικό, αλλά είναι και τρομαγμένοι από την εξέλιξη αφού έχει ξεκινήσει η πολιτική καταιγίδα και διώξεις σε βάρος του κόμματος.

Υπενθυμίζεται ότι η καταγραφή ξεκίνησε μετά από το έγκλημα (πρέπει να είναι το σαββατοκύριακο μετά την δολοφονία όταν στον Τύπο είχε ξεκινήσει "μαύρη θύελλα" κατά του κόμματος με αποκαλύψεις των ονομάτων των συνομιλούντων και η συζήτηση για να βγει το κόμμα εκτός Βουλής).

Διαβάστε ολόκληρους τους "σοκαριστικούς" διαλόγους και βγάλτε μόνοι σας τα συμπεράσματα που πρέπει:...

Α: Ναι, τώρα έχουν σε ένα βίντεο τον Μπαρμπαρούση που χορεύει
Β: Ναι, και ρίχνει πιστολιές
Α: Όχι, όχι και τον σχολιάζει ο Φύσσας, ο συγχωρεμένος
Β: Ο Φύσσας; Πως τον σχολιάζει; Από τον Ουρανό;
Α:Ε από, ε σε μια εκπομπή που κάνανε και καλά σατιρική όπως είναι το Ράδιο Αρβύλα
Β: Ο Φύσσας έκανε εκπομπή;
Α: Ε, έτσι δείχνει. Στην τηλεόραση, στο ίντερνετ δεν ξέρω.
Β:Ε τώρα θα κάνει από τον παράδεισο εκπομπή
Α: Ε τώρα ναι, αυτό θα έλεγα και 'γω Του βάλανε κάτι τραγούδια να πουμε στη φόρα που έλεγε φασίστες σας γ@μώ, σφαχτ' τους, κατούρα τους στα μούτρα και θαψτους και κάτι τέτοια.
Β; Ε, εντάξει τον θάψαν αυτόν
Α: ΧαΧα το ξέρω, αυτό είπα και γω
Β: Ε βέβαια βρε μ...κα, σε ξύλο ήτανε πάνω. Σε συμπλοκή ήταν το μ...νί. Σε συμπλοκή βρέθηκε.
Α: Ρε π...στη μου εντάξει, τα έχουν... Τα παρουσιάζουν όπως θέλουν τα α...δια οι δημοσιογράφοι είναι τα μεγαλύτερα μ...νόπανα.
Β: Μ....κα, μακάρι άμα υπάρχει Θεός να μας βοηθήσει και να μας δώσει δύναμη να αντέξουμε και να έρθει μια ώρα ρε φίλε που θα λογαριαστούμε με όλους όπως πρέπει.
Σε άλλο σημείο λένε:
Α: Ο μπάτσος ήταν ωραίος στην αρχή που με συλλάβανε. Μ....κα τον έκανα πουτ....
Β: Τι έγινε ρε; Για πες.
Α: Μπαίνουμε μπροστά με τις μηχανές και βγάζουνε τα πιστόλια και με σημαδεύουνε κι εγώ κάθομαι, βάζω τα χέρια στο ταμπλό όπως μου λένε, και του λέω, ρε φίλε, τι βγάζεις πιστόλι και με σημαδεύεις, από τη στιγμή που είμαι άοπλος ας πούμε; Με πολιτικά.
Β: Ναι
Α: Του λέω, αν ήμουνα, άμα οπλοφορούσα, του λέω και με σημάδευες με πολιτικά, χωρίς να μου πεις τι είσαι και έριχνα θα έφταιγα εγώ; Τέλος πάντων, μου λέει, δεν πειράζει φίλε, μου λέει, η κατάχρηση κάνει κακό, όχι η χρήση. Με βγάζει, τέλος πάντων, μου περνάνε χειροπέδες , του λέω και μου κάνει να ξέρεις λέει, ότι είμαι μαζί σας λέει και είμαι πολύ στεναχωρημένος λέει γι' αυτό που κάνω, λέει και αλλά να ξέρεις ότι είμαι αναγκασμένος. Του λέω, σε καταλαβαίνω απολύτως, του λέω. Κι εγώ όταν θα έρθει η δική μας ώρα, να ξέρεις ότι κι εγώ θα το κάνω και εγώ θα στεναχωρεθώ αλλά να ξέρεις μετά ότι θα σου πω συγγνώμη.
Β: Α πολύ καλά τα είπες.
Α: Ναι, ναι. Του λέω κι εγώ όταν θα έρθει η δική μας ώρα του λέω, θα στενεχωρεθώ του λέω, αλλά θα το κάνω. Και μένει κόκαλο ο μπάτσος και γυρνάει και με κοιτάει στα μάτια και μου λέει ελπίζω να υπάρχουν άνδρες, λέει σαν κι εσένα οι οποίοι θα με διατάσσουνε τότε, ε, του λέω άμα σε διατάσσω θα είναι καλό. Μπορεί να έχουμε χειρότερη σχέση.

Ένας ακόμα από τους αποκαλυπτικούς διαλόγους μεταξύ δύο μελών της ΧΑ, στον οποίο φαίνεται η αγωνία τους για όσα συνέβησαν μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα.

Α: Ελα Φίλιππα καλημέρα.

Β: Πού είσαι ρε απεργέ;

Α: Εδώ φορτώνω.

Β: Απεργοσπάστη!

Α: Τοπικά κάνουμε εδώ πέρα, τοπικά, φορτώνουμε

Β: Και εμείς τοπικά κάνουμε, και τώρα φορτώσαμε και έχω αράξει στο πάρκο και μ.........ε

Α: Α,ναι;

Β: Τι νακάνουμε πρέπει να περάσει η ώρα. Είναι και αύριο κλειστά; Είναι και αύριο, ε;

Α: Ναι και αύριο κλειστά, ναι.

Β: Είναι και αύριο μάλιστα.

Α: Τώρα θα δούμε αν θα ανοίξουν τώρα ή επειδή είναι το πρόβλημα αυτό τώρα Φ. Ακυρώθηκε η διαμονή του Σαββάτου. Εγιναν θέματα χοντρά τώρα να πούμε. Χθες να φυλάει η αστυνομία, η ΔΙΑΣ πάνω εκεί πέρα τα ΜΑΤ.

Β: Δεν μου λες; Εχεις θέμα εσύ;

Α:Ε;

Β: Εχεις θέμα εσύ; Θα έχεις πρόβλημα με όλα αυτά;

Α: Ξέρω γω; Αυτό δεν ξέρω τώρα έχω πάει σε δικηγόρο γιατί είχαμε. Τώρα δεν μπορώ να σου πω και από το τηλέφωνο βέβαια, πρέπει να βρεθούμε. Και ο αδερφός μου τα ίδια. Οσοι γιατί είδες και αρχίζουν και λένε και ονόματα τώρα.

Β: Από τα ....

Α:Ε, για Λαγό δεν έχω, εντάξει, δεν έχω και εντάξει

Β: Από τις καρτούλες, Από τις καρτούλες;

Α:Ε, όχι από τις κάρτες όχι.

Β: Βρήκανε τις καταστάσεις πάνω, τις βρήκανε;

Α: Ε βρήκαν κάποια πράγματα,τώρα δεν ξέρω, δεν έχουν πει τι έχουν βρει. Πάνω στα .....Ε, πήγαν σε όλες τις τοπικές.

Β:Γιατί είμαστε και μεις;

Α: Ναι το ξέρω το ξέρω γι αυτό σου λέω. Αλλά οι κάρτες αν έχεις παρατηρήσει, δεν έχει ονόματα Φ. Εχουν κωδικούς.

Β:Ναι.

Α: Το έχεις παρατηρήσει;

Β: Οι κάρτες έχει κωδικούς δε γράφει όνομα

Α: Ναι έχεις δίκιο.

Β: Α μπράβο

Α:Ναι αλλά τα ονόματα τα έχουν εκεί στα γραφεία

Β:Ναι τα χουν αλλά είναι εντάξει. Απ' ότι ξέρω λέει δε βρήκαν τίποτε εκεί πέρα

Σε άλλους διαλόγους που έρχονται στο φως της δημοσιότητας αποκαλύπτεται ότι υπάρχουν ορισμένοι διατεθειμένοι να πεσουν για την ιδέα...

Β: Θα γυρίζει μπούμεραγκ.
Α:Ε, θα έρθει φίλε, εγώ ειλικρινά πιστεύω στο Θεό πραγματικά και πιστεύω ότι θα έρθει μια ώρα που θα μας τα ξεπληρώσει όλα αυτά και δεν θα τελειώνει να πουμε να πέφτει πριονίδι, δεν θα τελειώνει.
Β: Θα έρθει, θα έρθει η ευλογημένη ώρα
Α:Το πριονίδι δεν θα τελειώνει
Β: Θα έρθει, θα έρθει φίλε
Α: Και μετά ας μας καθαρίσουνε. Και να σου πω και κάτι;
Β: Γιατί να μας καθαρίσουνε;
Α: Επειδή είχα μια κουβέντα με κάποιονα, να που με σοβαρό, εμείς άμα θέλουνε να μας βγάλουνε και εκτός νόμου κι ας ακούνε τα μ@@@@@@να να το ξέρουν, έχουμε και πενήντα με εκατό άτομα τα οποία είναι άτομα αποφασισμένα να πέσουνε. Αυτά τα μο@@@@ ποιους έχουν έτοιμους να πέσουνε;
Β: Εκτός νόμου δεν μπορούνε.
Λέμε, λέμε , λέμε να θέλουνε να το παίξουμε τόσο αντρίκια το παιχνίδι, εμείς έχουμε κι εκατό τρελούς που είναι αποφασισμένοι. Αυτοί έχουνε δέκα;
Β: Άλλοι τόσοι, άλλους τόσους τρελούς. Περίμενε. Άλλους τόσους τρελους.
Α: Ε, εκτός αν πάνε στα Καρακουρού. Εκτός αν πάνε για Κομοτηνή που... τσάμπα το @@@@@.
Β: Να βγούν τα λειόκαννα
Α: Να βγουν τα λειόκαννα, άλλοι τόσοι τρελοί

Ποιους ακριβώς από τους παραπάνω διαλόγους είναι ενοχοποιητικοί και για ποια ακριβώς θέματα, σίγουρα θα το αποφασίσει το δικαστήριο. Πάντως ένα λογικό συμπέρασμα είναι ότι πουθενά δεν ομολογείται κάποια ανάμιξη με το έγκλημα. Εμείς να επιμείνουμε στην ευκολία με την οποια διαρρέουν κρίσιμα στοιχεία της δικογραφίας.

Μπορεί ακόμα και να ευνοούν τους συλληφθέντες βουλευτές και στελέχη του Λαϊκού Συνδέσμου, αλλά σε επίπεδο διαδικασίας είναι λογικό να συμβαίνει κάτι τέτοιο;


πηγή

2 σχόλια:

  1. Είναι πέρα ως πέρα αφύσικο να βγάζουν στη φόρα οι παλιοδημοσιογράφοι "στοιχεία" τα οποία κατά την άποψή τους και μόνο είναι ενοχοποιητικά. Γελάει και ο κάθε πικραμένος. Όπως είπε και ο συναγωνιστής στη συνομιλία " Θα έρθει η ώρα................."
    Κουράγιο στον αρχηγό και στους υπόλοιπους Ήρωες.
    Ζήτω το Έθνος , Ζήτω η Ορθοδοξία , Ζήτω η Χρυσή Αυγή.
    Υ.Γ. Τα παπαγαλάκια να σταματήσουν να λένε για συλλήψεις βουλευτών της Χρυσής Αυγής γιατί σχεδόν όλοι παραδόθηκαν......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτοί είναι οι περίφημοι "διάλογοι-φωτιά" που υποτίθεται ότι έδειχναν ξεκάθαρα ότι η δολοφονία Φύσσα ήταν προσχεδιασμένη με εντολή άνωθεν; Εδώ διαβάζουμε γενικότητες και συζητήσεις επιπέδου παρέας που βρίσκεται σε μία καφετέρια...

    Αντιγνώμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών