Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Παρασκευή, Οκτωβρίου 18, 2013

Ν.Γ. Μιχαλολιάκος: Είμαι έτοιμος να πληρώσω με τη ζωή μου την Πίστη στην Ελλάδα και τον Εθνικισμό!

Ν.Γ. Μιχαλολιάκος: Είμαι έτοιμος να πληρώσω με τη ζωή μου την Πίστη στην Ελλάδα και τον Εθνικισμό!
Η ιστορική εφημερίδα "Ακρόπολις" φιλοξενεί σήμερα μια συγκλονιστική και αποκαλυπτική συνέντευξη του Αρχηγού της Χρυσής Αυγής, Νικολάου Γ. Μιχαλολιάκου στον δημοσιογράφο Άρη Σπίνο.

Ο Γενικός Γραμματέας του Κινήματος στέλνει το μήνυμα της αντίστασης και του απροσκύνητου Αγώνα μέσα από τις φυλακές Κορυδαλλού: "Είμαι έτοιμος να πληρώσω μέχρι και με την ζωή μου την Πίστη μου στην Ελλάδα και τον Εθνικισμό.  Το τι κρύβει το μέλλον το γνωρίζει μόνον ο Θεός και γι΄ αυτό ας μη χαίρονται οι εχθροί της Χρυσής Αυγής".
Στην ημερήσια πανελλήνια εφημερίδα "Ακρόπολις" που....
κυκλοφορεί σήμερα Παρασκευή 18 Οκτωβρίου.

3 σχόλια:

  1. Εθνικιστής μέχρι το κόκκαλο...18 Οκτωβρίου 2013 στις 5:26 μ.μ.

    Μπράβο Αρχηγέ είμαστε περήφανοι για σένα εμείς οι νέοι εθνικιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και ο Λεωνίδας με τους 300 από την Ιερή γη της Λακωνίας ήταν και αυτό που λέει ο Γενικός Γραμματέας της Χρυσής Αυγής το νιώθει πραγματκά και το εννοεί.Ζήτω ο Αρχηγός.Πρέπει να είμαστε περήφανοι που έχουμε τέτοιους Έλληνες που είναι έτοιμοι να φυλάξουν πάλι Θερμοπύλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν είσαι μόνος σου αρχηγε , χιλιάδες ελληνες που ζουν και ακμαζουν στο εξωτερικό είναι έτοιμοι . Εδώ στην σερβία άλλοι τόσοι φιλοθρησκοι σέρβοι είναι ανυπόμονοι για ένα χέρι βοήθειας . Ελληνες μην φοβάστε έχετε πίστη στον θεό δεν θα αφήσει τον λαό του να χαθεί . Μετανοιται γυρίστε στα ήθη και στα έθιμα μασ η ιστορία μας ας καε διδάξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών