Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Τρίτη, Δεκεμβρίου 17, 2013

Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ μέσα σε ένα χρόνο (κατά την κρίση) έβγαλε 1.000.000 ευρώ!!!!! και διαθέτει 17 ακίνητα.... Ε, ρε γλέντια...στα αριστερά!!!

Πλουσιότερος κατά ένα εκατομμύριο ευρώ έγινε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δημήτρης Τσουκαλάς την περίοδο 2011-2012, αφού όπως φαίνεται από το πόθεν έσχες που κατέθεσε ο ίδιος στη Βουλή έλαβε το εν λόγω ποσό ως αποζημίωση συνταξιοδότησης (εφάπαξ), πιθανώς από κάποια ασφαλιστική εταιρία.
Στο πόθεν έσχες του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ φαίνεται στις 10 -11 πως έλαβε 350.000 ευρώ και 650.000 ευρώ αντίστοιχα, ως εφάπαξ από την εποχή που ήταν συνδικαλιστής και πρόεδρος της ΟΤΟΕ.
Στην προσωπική δήλωση του κ. Τσουκαλά εμφανίζονται επίσης......
στην κατοχή του 17 ακίνητα σε Αττική, Αργολίδα, Φωκίδα και Βοιωτία, οι αγορές των οποίων χρονολογούνται από το 1995.
Ο ίδιος βέβαια φαίνεται πως έχει προχωρήσει και στην αγορά 70 μετοχών του ΟΛΠ, ενώ η αξία αποτίμησής τους σήμερα δεν ξεπερνά τα 857 ευρώ. Ακόμα πιο αξιοπερίεργο είναι ότι με μετρητά, αλλά και τη βοήθεια τραπεζικού δανείου, ο κ. Τσουκαλάς αγόρασε 5 πλωτά σκάφη.
Τι απαντά ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ
Με αφορμή την σημερινή δημοσίευση των δηλώσεων «πόθεν έσχες» του έτους  2012 και ύστερα από σειρά δημοσιευμάτων, όπου εμφανίζομαι να έχω λάβει εφάπαξ ενός εκατομμυρίου ευρώ και άλλες τέτοιου είδους γενικόλογες ειδήσεις, νομίζω ότι χρήζει περαιτέρω διευκρίνισης το θέμα:
Συγκεκριμένα, μετά από 35 συνεχή έτη εργασίας στην ολλανδική τράπεζα «ABN-AMRO» αποχώρησα το Δεκέμβριο του 2010 (πολύ πριν εκλεγώ βουλευτής), έχοντας θεμελιώσει συνταξιοδοτικό δικαίωμα. Η συγκεκριμένη τράπεζα είχε ασφαλίσει όλο της το προσωπικό με τους ίδιους όρους στην ασφαλιστική εταιρεία «GENERALLI» σε ειδικό πρόγραμμα συνταξιοδότησης, από όπου παρέλαβα την επιταγή της αποζημίωσής μου, που σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί εφάπαξ, αλλά αποζημίωση από ιδιωτικό ασφαλιστικό πρόγραμμα.
Η αποζημίωση αυτή προκύπτει από ένα συγκεκριμένο μαθηματικό τύπο που λαμβάνει υπόψη τα χρόνια υπηρεσίας, το μισθό, το συντελεστή γήρατος, καθώς και δύο ακόμη ασφαλιστικούς συντελεστές, που διαμορφώνουν το τελικό ποσό. Το υπόλοιπο δε μέρος του ποσού αυτού αντιστοιχεί στην προβλεπόμενη από πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου αποζημίωση της τράπεζας, πρόγραμμα που και αυτό λειτουργούσε το ίδιο για όλους τους εργαζόμενους στην τράπεζα με συγκεκριμένο μαθηματικό τύπο.
Επειδή σε ορισμένα δημοσιεύματα αναφέρεται ότι πήρα την αποζημίωση της «GENERALLI» όταν ήμουν πρόεδρος στην ΟΤΟΕ σας πληροφορώ ότι πρόεδρος ήμουν μέχρι τα τέλη του 2006, ενώ από την τράπεζα αποχώρησα και έλαβα την αποζημίωση τον Δεκέμβριο του 2010.
Αν κάποιοι επιθυμούν να συσχετίσουν τον μύθο περί κρατικοδίαιτων συνδικαλιστών με την περίπτωση μου, βρήκαν λάθος παράδειγμα. Δεν είχα πότε στη ζωή μου εργοδότη το Δημόσιο.
Δεν έχω ποτέ στη ζωή μισθοδοτηθεί από το Δημόσιο και είμαι από τα ελάχιστα παραδείγματα συνδικαλιστών που δεν προέρχεται από τον ευρύτερο Δημόσιο τομέα. Κατά την διάρκεια της θητείας μου , ως Προέδρου της ΟΤΟΕ, συνέχιζα να αμείβομαι από την ιδιωτική τράπεζα της οποίας ήμουν υπάλληλος.
Όσον αφορά δε τα ακίνητα, η πλειονότητα των δημοσιευμάτων παρουσιάζει όσα ανήκουν εξ ημισείας σε έμενα και τη σύζυγό μου με ποσοστό συνιδιοκτησίας 50%, ως δύο ακίνητα και όχι ως ένα, ερμηνεύοντας λανθασμένα τη δήλωση. Όλα τα ακίνητα προέρχονται από κληρονομιά. Το μόνο ακίνητο που αγόρασα στη ζωή μου εξ ημισείας με τη σύζυγό μου είναι αυτό της Βάρης με δάνειο στις αρχές του 2010.
Η ίδια λανθασμένη ερμηνεία γίνεται και στην περίπτωση των οχημάτων. Σύμφωνα με δημοσιεύματα «έχω» τρία οχήματα και δύο μοτοσυκλέτες, ενώ στην πραγματικότητα ένα αυτοκίνητο έχω στην κυριότητά μου, ένα δεύτερο εξ ημισείας με  τη σύζυγό μου, παλαιάς κυκλοφορίας και τα δύο, και μία μοτοσικλέτα.
Τέλος, ως μισθωτός του ιδιωτικού τομέα, οι φορολογικές μου δηλώσεις είναι διάφανες μιας και δεν είχα ποτέ κάτι να κρύψω, όλα τα χρόνια πλήρωνα και πληρώνω την εφορία με τα ποσά που μου αναλογούν ως ίσος προς ίσο με τον κάθε φορολογούμενο πολίτη.
μέσω news247

4 σχόλια:

  1. ου να χαθεις λεχριτη αρχιλαμογιο του κερατα που εχεις το θρασος και μιλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το να ψηφίζουν οι πλούσιοι κάτοικοι των βορείων προαστίων το κόμμα της Εκάλης και της πλουτοκρατίας είναι απολύτως φυσιολογικό...Το να ελπίζουν οι βολεμένοι πρώην ΠΑΣΟΚοι ότι ερχόμενος ο Σύριζα στην εξουσία θα τους κρατήσει στις θέσεις τους (εάν δεν τους έχει ήδη φουντάρει από τις θέσεις τους η υπάρχουσα μνημονιακή κυβέρνηση) είναι ως ένα βαθμό κατανοητό...
    Αυτοί που παραμυθιάζονται με το Σύριζα και τους ψευτοαντιμνημονιακούς "αγώνες" του "κατά του κεφαλαίου" και δεν ανήκουν σε μία από τις παραπάνω κατηγορίες ας ανοίξουν τα μάτια και το μυαλό τους και ας δουν ξεκάθαρα ότι ο Σύριζα δεν πρόκειται να νοιαστεί γι' αυτούς ουδόλως...ο πλούσιος τον φτωχό δεν τον καταλαβαίνει...
    Για το μόνο που νοιάζονται τα στελέχη του Σύριζα είναι για το "φούσκωμα" των τραπεζικών τους λογαριασμών όντας "αριστεροί" στην ιδεολογία και "δεξιοί" στην τσέπη...Κοντεύουν οι "εκπρόσωποι των ταξικών και κοινωνικών αγώνων" του Σύριζα να ξεπεράσουν σε πλούτο ακόμα και αυτές τις παραδοσιακά πλούσιες εφοπλιστικές οικογένειες που γνωρίζαμε για δεκαετίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ναι...το Καπιταλιστικό Κόμμα Ελλάδος...
    Είναι το μόνο κόμμα-επιχείρηση που εγγυάται βεβαία απόλυση των ψηφοφόρων-εργαζομένων του χωρίς καταβολή δεδουλευμένων και αποζημίωσης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών