Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Πέμπτη, Ιανουαρίου 15, 2015

Ο... Μαραντώνης

Σ' ένα διαδικτυακό σχόλιο του προεκλογικού σποτ της ΝΔ και υπό τον τίτλο: “Μάθε μπαλίτσα από τον άρχοντα”, διάβασα τα παρακάτω:
(διάλογος μεταξύ του παιδιού της διαφήμισης και του τραγελαφικού διοπτροφόρου….. “Μαραντώνη” του πολιτικού στίβου της Ελλάδος, που του έχει πάρει την μπάλα και την κρατάει)
Παιδί: Θείο δώσε τη μπάλα
Μαραντώνης: Αν ο πατέρας σου ψηφίσει Χρυσή Αυγή θα στη σκάσω, ενώ αν ψηφίσει εμένα θα....
έχεις δωρεάν Wi-Fi. Και πες του μπαμπά σου ότι η ΝΔ έχει φοβερή ομάδα-στελέχη: Νίκας, Μανίκας, Λιάς, Καλαμπαλίκας, Δένδιας, Αθανασίου, Παναθηναϊκάκιας, Βουρλιώτης, Μπουμπούκος, Γκουτζαμάνη και μπροστά μόνος μου εγώ, ο Μαραντώνης.
Παιδί: Μα!
Μαραντώνης: Και πες του ακόμη, ότι την κατάσχω την μπάλα γιατί δεν πλήρωσε τον ΕΝΦΙΑ και θα την επιστρέψω όταν θα έρθει η ανάπτυξη. Α! Και κάτι άλλο, πως σε λένε;
Παιδί: Μεχμέτ
Μαραντώνης: Και πως πέρασες το φράχτη;.... Εντάξει κανένα πρόβλημα, πες το σόϊ σου να με ψηφίσει και θα σε βάλω 10άρι στη Εθνική.
Άλλο παιδί της παρέας: Ξέρεις θείο ο πατέρας μου δεν έχει δουλειά
Μαραντώνης: Πες τον πατέρα σου ότι δυστυχώς έκλεισαν οι 700.000 θέσεις εργασίας και πρέπει να περιμένει το 2021.
Παιδί: Μα εσύ θείο δεν είσαι της Νέας Δημοκρατίας;
Μαραντώνης: Όχι, από τη ΝΔ έφυγα και δεν ξαναγυρίζω ακόμη κι αν με καλέσουν για να αναλάβω αρχηγός της.
Παιδί: Καλά ό,τι πεις, θα μου δώσεις τώρα τη μπάλα;
Μαραντώνης: Μεγάλωσες πια Μεχμέτ, άσε τη μπάλα. Είναι καιρός να σου μιλήσω για τη Νόνη Δούνια και την Άντζελα.
Παιδί: Μα εγώ δεν...
Μαραντώνης (σε αυστηρό τόνο): Άκου δω μικρέ, δεν ξέρω τι σκέφτεσαι, αλλά θα πρέπει να γνωρίζεις από τώρα, ότι στα “γήπεδα” που παίζω μπάλα εγώ, ισχύουν οι δικοί μου κανόνες. “Διαιτητές”, “παράγοντες”, “Ομοσπονδία” και δημοσιογράφοι είναι όλοι δικοί μου. Ό,τι είναι off-side εκτελείται δημοκρατικά. Κατάλαβες;
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΡΑΪΣΚΟΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών