Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δημόσια Περιουσία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δημόσια Περιουσία. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 16, 2015

Εθνικό Έγκλημα: Ξεπουλάνε Φυσικό Αέριο, Λιμένες, Αεροδρόμια μόνο για 3 δισ. ευρώ!


Εθνικό Έγκλημα: Ξεπουλάνε Φυσικό Αέριο, Λιμένες, Αεροδρόμια μόνο για 3 δισ. ευρώ!

Αν το ξεπούλημα 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας στη γερμανική Fraport έναντι πινακίου φακής προκάλεσε σοκ, τότε το γενικό ξεπούλημα υποδομών της Ελλάδος για το «δυσθεώρητο» ποσό των 3 δισεκατομμυρίων ευρώ συνιστά σκάνδαλο μεγατόνων το οποίο υπογράφουν ανερυθρίαστα Σύριζα και ΑΝΕΛ, Τσίπρας και Καμμένος!
Συγκεκριμένα, ο επικεφαλής του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιος Πιτσιόρλας δεν άφησε κανένα περιθώριο αμφιβολιών για το πώς εννοεί η Αριστερά την πολυδιαφημισμένη ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας: προανήγγειλε την τελική φάση του γενικού ξεπουλήματος μεγάλων υποδομών της χώρας με την προσδοκία εσόδων για το Κράτος ύψους 3 δισεκατομμυρίων ευρώ!
Έχοντας το θράσος να....

Τετάρτη, Αυγούστου 19, 2015

ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ – ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ: ΟΙ ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ ΤΗΣ ΣΑΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ ΤΗΣ, ΑΠΟ ΤΟΝ… MISTER TSIPRA

aer4-thumb-large
Η παραπάνω φωτογραφία, είναι από περσινή συγκέντρωση διαμαρτυρίας συριζαίων της Σάμου, κατά του ξεπουλήματος του αεροδρομίου του νησιού, σε ξένη «επενδυτική» εταιρεία. Τελικά, έμελλε το ξεπούλημα του αεροδρομίου Σάμου (και άλλων δεκατριών ανά την Ελλάδα) να μην το κάνει ο Σαμαράς (δεν πρόλαβε…), αλλά ο εκλεκτός των τότε διαμαρτυρομένων, mister Tsipras… 

Τρίτη, Αυγούστου 18, 2015

"Πρώτη φορά Αριστερά": Ξεπούλησαν στους Γερμανούς 14 περιφερειακά για 1,5 δις οι ΣΑΝΕΛ

Γράφει ο Αινείας 

Και ενώ η Βουλή συνεδρίαζε για να υπερψηφίσει το 3ο και πιο επαίσχυντο και ανθελληνικό μνημόνιο της "αριστεράς", η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ - Καμμένου, πριν στεγνώσει το μελάνι των υπογραφών στο 3ο Μνημόνιο, υπέγραψε το ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ και την ιδιωτικοποίηση 14 περιφερειακών αεροδρομίων της Χώρας στη γερμανική εταιρεία Fraport.

Συγκεκριμένα,  το τίμημα που θα καταβάλει η Fraport ανέρχεται σε 1,23 δισ. ευρώ και αφορά παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων (Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου) για 40 + 10 χρόνια με ετήσιο μίσθωμα 22,9 εκατ. ευρώ κατ' έτος, ποσοστό 25% από τα από τα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων έσοδα και τέλη υπέρ ΥΠΑ, που φτάνουν 1,2 δισ. ευρώ για όλη την περίοδο της παραχώρησης.

Τα έσοδα της Fraport αναμένονται να....

Σάββατο, Ιουλίου 14, 2012

334 δισ. ευρώ η περιουσία της ΔΕΗ μόνο σε λιγνίτη!! Και όμως πωλείται!!

Επειδή ζούμε σε μία εποχή που οι αριθμοί είναι πάνω από όλα, κατευθύνουν τις ζωές μας και προφανώς κατευθύνουν και κυβερνήσεις, καλό είναι να κοιτάξουμε με προσοχή την επιστολή που ακολουθεί…και την οποία απέστειλε στο Ελληνικό Κοινοβούλιο και προς όλους τους βουλευτές ο κ. Ευριπίδης Μπίλλης, τ. Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ.

Τα στοιχεία που παραθέτει φυσιολογικά θα έριχναν άμεσα την οποιαδήποτε κυβέρνηση δεν θέλει να τα δει και προσπαθεί να πουλήσει την ΔΕΗ. Εμείς, να σημειώσουμε πως η ΔΕΗ στο σύνολό της είναι περιουσία του Ελληνικού λαού και κανείς δεν μπορεί να προχωρήσει στην πώλησή της χωρίς να ρωτηθεί ο φυσικός ιδιοκτήτης (δηλαδή ο λαός) μέσω δημοψηφίσματος.Κάποιοι, αν επιμείνουν στο ξεπούλημα – χάρισμα του πλούτου της χώρας, πολύ σύντομα θα βρεθούν αντιμέτωποι με την φυλακή. Και μην θυμώνετε κύριε Σαμαρά. Ο καιρός που οι πολιτικοί θα αντιμετωπίσουν τις ποινικές τους ευθύνες, είναι πολύ κοντά, αφού τα “πολιτικά κόστη” δεν σας κοστίζουν τίποτε, πέρα από την εναλλαγή σας στην εξουσία…

Η επιστολή του κ. Μπίλλη..

Δευτέρα, Φεβρουαρίου 20, 2012

Ξεπουλάνε και τα ΕΛ.ΠΕ. - Τι θα γίνει με Ε.Δ.;;;

Σε εξωχρηματιστηριακή μεταβίβαση στο «Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου ΑΕ», άλλων 82.831.553 μετοχών (ποσοστό 27,10%), που κατείχε στην εταιρεία Ελληνικά Πετρέλαια, προχώρησε το Ελληνικό Δημόσιο.

Σύμφωνα με την εταιρεία, έχει μεταβιβαστεί πλέον το σύνολο των 108.430.304 μετοχών (35,477%), που κατείχε το Ελληνικό Δημόσιο, ενώ η διοίκηση και διαχείριση των εξ αυτών δικαιωμάτων, συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων ψήφου, θα ασκούνται από το Ελληνικό Δημόσιο, για λογαριασμό του Ταμείου.
 
Η πλειοψηφία ανήκει στον όμιλο Λάτση, με ποσοστό περί το 40%.

Τι σημαίνουν όλα αυτά: Ότι...

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 21, 2011

Ο Φον Γερουλάνος έχει 7 λογαριασμούς καταθέσεων αλλά ζητά από τους ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΝΕΟ ΤΟΥ iphone

Πόσο θα αντέξεις ΡΑΓΙΑ να σκύβεις το κεφάλι....;
Πόσο θα ανεχτείς τους γραικύλους που σε διοικούν και αφού σου πίνουν το αίμα και παίρνουν τα λεφτά σου, να σου υποδεικνύουν και τι πρέπει να κάνεις;
ΠΟΣΟ ακόμα ΡΑΓΙΑ;


Έγκρισης δαπάνης για την προμήθεια iPhone 4S 16GB BLACK για υπουργό
Δείτε τη σχετική απόφαση με ημερομηνία 08/12/2011 στην ιστοσελίδα του Προγράμματος Διαύγεια.

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 16, 2011

Εκπληκτική ανάρτηση: “Πατέρα τι θα πει κατσαπλιάς;”

Αγαπητοί αγωνιστές της Χρυσής Αυγής, ίσως να έχετε και εσείς το δημοσίευμα της εφημερίδος ΒΗΜΑ της Κυριακής, για τα κόλπα που μετέρχονται οι Αλβανέζοι, προκειμένου με νομιμοφανείς και άλλους τρόπους, να κερδίζουν χρήματα εις βάρος του κοινωνικού συνόλου. Εγώ με αυτά που διάβασα στη σελίδα 20, ΒΗΜΑανάπτυξη, ΓΝΩΜΕΣ – ΥΠΟ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ……(σας παραθέτω το δημοσίευμα) δεν το πίστευα:

“…τα κόλπα… * * Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγµα µιας Αλβανίδας που λαµβάνει το επίδοµα ανεργίας από τον ΟΑΕ∆ ενώ κατοικεί στην πατρίδα της. Η κυρία λοιπόν δουλεύει κάθε καλοκαίρι ως εποχική εργαζόµενη και τον Σεπτέµβριο γράφεται στο ταµείο ανεργίας. Στη συνέχεια φεύγει για την Αλβανία, όπου ζουν ο άντρας της και τα παιδιά της. Επειδή όµως πρέπει να....

Τετάρτη, Οκτωβρίου 26, 2011

Για μ@@@@@ς μας περνάτε τους ασφαλισμένους(εργαζόμενους και συνταξιούχους) κύριοι Διοικητές των ασφαλιστικών ταμείων;

Από τον Γιώργο Δημ.

Για μ@@@@@ς μας περνάτε τους ασφαλισμένους(εργαζόμενους και συνταξιούχους) κύριοι Διοικητές των ασφαλιστικών ταμείων; 
Μπορεί να μας καταντήσετε ζητιάνους, αλλά με την νοημοσύνη και την υπόληψή μας δεν μπορείτε να παίζετε, είναι επικίνδυνο. 
Ακούμε  το διοικητή του ΙΚΑ στα κανάλια, να λέει ότι το ΙΚΑ έχει ομόλογα του Ε.Δ  αξίας 2,2 δις ευρώ μόνον.
Ο Προβόπουλος, μέσα στο 2011, έλεγε ότι συνολικά τα ταμεία έχουν ομόλογα  αξίας 25 δις.
Εξηγηθήτε κύριοι, άλλως την άποψη που έχετε για μας τους ασφαλισμένους, την πλέμπα , σας την επιστρέφουμε.
ΣΧΕΤΙΚΑ:

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 24, 2011

Το ξεπούλημα ξεκινά... Από το κτίριο του Υπουργείου Εξωτερικών μέχρι τη ΓΑΔΑ...

Δείτε τη λίστα της ντροπής...

Τρίτη, Ιουλίου 12, 2011

Η ΠΑΓΙΔΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ

Η χώρα μας βρίσκεται ακόμη μία φορά στο μάτι του κυκλώνα – επίσης, «η μάχη των μαχών» με στόχο την επικράτηση του νεοφιλελεύθερου δόγματος στην Ευρώπη, φαίνεται ότι θα διεξαχθεί εντός των συνόρων της.
Ειδικότερα, η Ελλάδα είναι ίσως η μοναδική χώρα που «αμύνεται» ακόμη σθεναρά, έχοντας αφενός μεν τη σημαντικότερη αναλογικά δημόσια περιουσία μεταξύ των χωρών της δύσης, αφετέρου τον «ιό της ελευθερίας» στο DNA της. Επομένως, τόσο τα διλήμματα που θα τοποθετηθούν στους Έλληνες, όσο και οι εκβιασμοί που θα ασκηθούν (άρθρο μας), θα κλιμακώνονται διαρκώς – ενώ εμείς δεν πρέπει να υποτιμάμε, αλλά ούτε και να υπερτιμάμε τις δυνατότητες μας.
Οφείλουμε δε σε κάθε περίπτωση να θυμόμαστε ότι, το πρόβλημα της χώρας μας δεν λύνεται με τον επί πλέον δανεισμό της - με ή χωρίς τη συμμετοχή των ιδιωτών (τράπεζες, ασφαλιστικά ταμεία κλπ.). Εάν δεν ανταλλάσσουμε, εάν δεν εξοφλούμε δηλαδή σταδιακά τα παλαιά δάνεια μας με καινούργια, χαμηλού επιτοκίου, αφού οι τόκοι είναι το βασικότερο πρόβλημα μας (σύντομα θα πλησιάσουν το 50% των εσόδων του προϋπολογισμού), δεν θα κερδίσουμε τον πόλεμο.
Εκτός αυτού,

Τρίτη, Μαΐου 24, 2011

Να γιατί πρέπει να πουληθεί ο ΟΠΑΠ... Έχει κέρδη


 Καθαρά κέρδη τριμήνου που ανέρχονται σε 166,9 εκ. ευρώ ανακοίνωσε σήμερα η ΟΠΑΠ ΑΕ, έναντι 192,2 εκ. ευρώ, την αντίστοιχη περίοδο του 2010 (μείωση 13,2%) με βελτίωση των περιθωρίων καθαρής κερδοφορίας.
Οι συνολικές πωλήσεις στο πρώτο τρίμηνο 2011, μειώθηκαν κατά 18,3% στα 1,1 δις. ευρώ, έναντι 1,3 δισ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2010, επηρεαζόμενες κυρίως από...

Το χρονοδιάγραμμα των αποκρατικοποιήσεων


Μόνο η Ακρόπολη λείπει από τη λίστα...
Οι αποκρατικοποιήσεις το 2011

Σύμφωνα με το πρόγραμμα του Γ.Παπακωνσταντίνου, για το 2011 προσδοκώνται έσοδα από αποκρατικοποιήσεις 3,5- 5,5 δισ. ευρώ. Πρώτα λοιπόν στη «λίστα» εμφανίζονται:

ΟΤΕ: διάθεση με πώληση μετοχών έως 16% (το Δημόσιο κατέχει 16%)

Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο: διάθεση με πώληση μετοχών έως 34% (το Δημόσιο κατέχει 34%)

ΟΛΠ, ΟΛΘ: διάθεση με πώληση μετοχών έως 75% (το Δημόσιο κατέχει 75%)

ΕΥΑΘ:

Κυριακή, Μαΐου 15, 2011

ΠΡΟΔΩΣΑΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΗ ΔΕΗ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ

Γράφει ο Φώτης Μελέτης
(Αναπλ. Γραμματέας ΠΑΣΥΠ-ΔΕΗ)
Σε μία δύσκολη εποχή για τον τόπο, την κοινωνία πρόδωσαν και για τα συμφέροντα των εργαζομένων στη ΔΕΗ, οι ισχυρότερες πολιτικές ηγεσίες της χώρας δηλαδή τα δύο κόμματα εξουσίας αποφάσισαν ότι το μεγαλύτερο αγαθό, το ηλεκτρικό ρεύμα πρέπει να χαριστεί σε ιδιώτες «επενδυτές».
Η ψευτοσοσιαλιστική κυβέρνηση τουΓ.Παπανδρέου προχώρησε με πρωτοφανή ανελέητο και μισητό τρόπο σε άδικες μισθολογικές περικοπές, σε...

Κυριακή, Μαΐου 01, 2011

ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ, ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ

Γράφει ο Χρήστος Λαδάς , δικηγόρος 
Η «αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας» (αν πίσω από αυτή την έννοια δεν προαλείφεται η πώληση της έναντι πινακίου φακής σε πολυεθνικά consortia) αποτελεί ένα σύνθετο ζήτημα με ποικίλες ιδεολογικό πολιτικές προεκτάσεις. Άτομα ή κοινωνίες που πρόσκεινται ιδεολογικά στο φιλελευθερισμό αντιμετωπίζουν την έννοια του δημοσίου εχθρικά ως τροχοπέδη για την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας. Στην Αμερική για παράδειγμα....

Τρίτη, Απριλίου 19, 2011

Δεν προλάβε να ανακοινώσει το Giorgo πώληση μέρος του ΟΤΕ πετάχτηκαν τα "κοράκια" της Deutsche Telekom

Ενδιαφέρον για αύξηση του ποσοστού της στον ΟΤΕ εξέφρασε η γερμανική Deutsche Telekom, σύμφωνα με σημερινές δηλώσεις στελέχους του ελληνικού υπουργείου Οικονομικών, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η κίνηση αυτή, εφόσον πραγματοποιηθεί, θα έχει ως αποτέλεσμα το ποσοστό της γερμανικής εταιρείας στον ΟΤΕ να ξεπεράσει το 30%, με τα δικαιώματα βέτο του Δημοσίου σε καίρια ζητήματα διοίκησης του οργανισμού να μειώνονται.

Δεν θα αφήσουν τίποτα όρθιο... Θα τα ξεπουλήσουν όλα..

 Πουλάνε τον ΟΠΑΠ σε "τιμή ευκαιρίας"
 
Ολοκληρώθηκε, στο υπουργείο Οικονομικών, η άτυπη συνεδρίαση της διυπουργικής επιτροπής Αποκρατικοποιήσεων, με αντικείμενο την αποτίμηση των παρεμβάσεων που περιλαμβάνονται στο Μεσοπρόθεσμο Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2012- 2015.

Σύμφωνα με πληροφορίες,

Τετάρτη, Μαρτίου 23, 2011

Ο Παπακωνσταντίνου δίνει 10 εκ ευρώ στους Εβραίους της Θεσσαλονίκης για υπόθεση που εκκρεμοδικεί... όπως το Βατοπαίδι!!


http://abravanel.files.wordpress.com/2007/05/123.jpg Σ.Σ. ΠΑΣΠΑΡΤΟΥ

Από πότε θεωρείται περιουσία του 'περιούσια' η συγκεκριμένη περιοχή και πρέπει να τους αποζημιώσουμε;
 
 
Την ώρα που οι Έλληνες πολίτες στενάζουν από το διαρκές "μαχαίρι" σε μισθούς, συντάξεις και επιδόματα, ο Παπακωνσταντίνου και μια Επιτροπή του Υπουργείου που αποφάσισε κατά πλειοψηφία (!!), δίνει ως αποζημίωση το διόλου ευκαταφρόνητο ποσό των 9.943.697 ευρώ στην Ισραηλιτική Κοινότητα Θεσσαλονίκης, για έκταση του Ισραηλιτικού Νεκροταφείου της πόλης (πρόκειται για μέρος της έκτασης που χτίστηκε το ΑΠΘ-σε πλακόστρωτα μονοπάτια γύρω από το Αστεροσκοπείο υπάρχουν ακόμα πλάκες από εβραικά μνήματα), ενώ εκκρεμεί δικαστική διαμάχη για την κυριότητά της. Κάνει δηλ. ότι κατηγορεί την Κυβέρνηση Καραμανλή με το Βατοπαίδι! Η διαφορά είναι ότι...

Έχει και blog ο επίδοξος διαχειριστής των 50δις αποκρατικοποιήσεων??

Μιλάμε για μεγάλο 'καλλιτέχνη'..
Ταλεντάρα..

Ακούστε ονομασία του blog, που διαχειριστής του είναι ο Chris Uregian
"Καλλιτεχνία Κλανιάς"
Τι ανακάλυψαν πάλι αυτοί οι Πα.Σο.Κ.οι;

Σ.Σ.

Ποιός έιναι ο νεαρός Αρμένιος με Βρετανική υπηκοότητα;! που θα διαχειριστεί τα 50 δις ευρώ των αποκρατικοποιήσεων;

 Σ.Σ. Για ψάξτε το Joachim Uregian ίσως βρείτε πιό πολλά στοιχεία..
(εμείς θα τα πούμε σύντομα..)

Μέγα θέμα με τον 31χρονο Αρμένιο,  που επέλεξε η κυβέρνηση ως σύμβουλο αποκρατικοποιήσεων.
Το όνομά του και την εταιρεία του συγκρατήστε τα! Θα ακούγονται πολύ από δω και πέρα.
Στη συνέχεια σας παραθέτουμε όλα τα στοιχεία για να καταλάβετε τι συμβαίνει, αλλά νωρίτερα, θα σας παρουσιάσουμε τον ίδιο:
Λέγεται Chris Uregian και η εταιρεία-φάντασμα CC&C ADVISORS LTD.
Ο σύμβουλος λοιπόν, που θα παίξει με 50 δισεκατομμύρια είναι αυτός:




Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε, (με μια μικρή επιφύλαξη συνωνυμίας), έχει στο f/b ως πόλη εργασίας την Αθήνα κι έχει το ..

Τρίτη, Μαρτίου 22, 2011

Ιδού η λίστα του ξεπουλήματος...

- Η παραχώρηση των λιμένων και των αεροδρομίων με μακροχρόνιες συμβάσεις στο πρότυπο του ΟΛΠ.

- Η χρονική επέκταση της σύμβασης παραχώρησης στο Ελευθέριος Βενιζέλος.

- Η διάθεση πακέτου της ΔΕΠΑ

- Η πώληση του...