Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Τετάρτη, Οκτωβρίου 20, 2010

Εκτός από το σεξ και τα σκάνδαλα σκέφτεστε κάτι άλλο;

Γράφει το νυχτοπούλι

Έχω βαρεθεί να διαβάζω σε sites, blogs, και τον έντυπο τύπου για τα ''όργια" που γίνονται στην ελληνική επικράτεια.
Τίτλοι- πρόκληση όπως:
"Η παντρεμένη με 3 barmen"
"Όργια στη Χαλκιδική με 2 ζευγάρια"
"Σκάνδαλο στο Αγρίνιο με παντρεμένες και νεαρούς"
"Μοντέλα- Βίζιτα με 8000ευρω το βράδυ"


Σου πετάνε το τυράκι και εσύ το 'χάβεις', λες και ακούς κάτι για πρώτη φορά.
Ο Έλληνας αδημονεί για... το επόμενο σεξουαλικό σκάνδαλο ικανοποιώντας τις ηδονιστικές του φαντασιώσεις.
Αλλά αυτό δεν είναι το χειρότερο.
Ποιός δε γνωρίζει ότι στην Ελλάδα, σε όλες τις περιοχές λαμβάνουν χώρα τέτοιου είδους σεξουαλικά "κυκλώματα";


Δε χρειάζεται και τόσο μυαλό. Κοιτάξτε απλά γύρω σας και παρατηρείστε.


Και για να σας πω και ένα συγκεκριμένο περιστατικό.
Περνάω με το αμάξι μου από την οδό Σόλωνος, μέρα μεσημέρι Κυριακής.
Στην άκρη του δρόμου ένα κοριτσάκι μου κάνει νόημα για να με ρωτήσει κάτι.
Από ευγένεια σταματάω και μου λέει επί λέξη:


"Είμαι 19 χρονών και σπουδάζω στη Νομική Αθηνών", μου δείχνει και το 'πάσο' της και συνεχίζει...
"Τα κάνω όλα για μια ώρα με 80 ευρώ και σε αφήνω να με τραβάς με κάμερα"


Όταν ο Έλληνας στματήσει να 'πέφτει από τα σύννεφα' ακούγοντας μια τέτοια ιστορία, τότε και μόνο τότε, θα μπορέσει να βρει λύσεις για το trafficking και την παράνομη πορνεία που μαστίζει την Ελλάδα.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών