Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Πέμπτη, Ιανουαρίου 13, 2011

Ποιος προστατεύει τα προσωπικά μας δεδομένα τελικά;

Σήμερα δέχτηκα τηλεφώνημα από άγνωστο νούμερο στο κινητό μου τηλέφωνο. Στην άλλη άκρη της γραμμής μια πολύ ευχάριστη γυναικεία φωνή αφού μου ζήτησε συγγνώμη για την ενόχληση, μου εξήγησε ότι τηλεφωνεί από την τάδε εταιρεία δημοσκοπήσεων και μου ζητούσε να πάρω μέρος σε μια έρευνα που αφορά άτομα ηλικία 25-35 ετών… Ήταν η τρίτη φορά, μέσα σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα που...
μου ζητούσαν να πάρω μέρος σε παρόμοια έρευνα…
Δεδομένου ότι ισχύει το απόρρητο (χα!χα!χα!) για τα προσωπικά μου στοιχεία ζήτησα πριν απαντήσω σε οποιαδήποτε ερώτησή τους να μου εξηγήσει η συμπαθέστατη κοπέλα πώς γνωρίζει η εταιρεία που εκπροσωπεί ότι η ηλικία μου είναι όντως μέσα στα πλαίσια της έρευνας. Μου εξήγησε ότι τηλεφωνούσαν σε τυχαία νούμερα και απλά μαζί μου ήταν τυχεροί!!!
Μα καλά 3 φορές μ’ου έχουν τηλεφωνήσει για έρευνα και κάθε φορά τυχαία είναι εύστοχοι μαζί μου και βρίσκομαι στα πλαίσια τις έρευνας;
Πλάκα με κάνουν;!!
Γιατί δεν μου χουν τηλεφωνήσει ποτέ τυχαία για έρευνα με άλλο ηλικιακό στόχο;
Φυσικά η κοπέλα αδυνατούσε να μου απαντήσει, επιμένοντας στο τυχαίο του πράγματος, και φυσικά κανείς εχέφρων δεν θα μπορούσε να την πιστέψει… Προφανώς κατά την πάγια, δυστυχώς πρακτική εταιρειών, τα στοιχεία των πελατών της μίας περνάνε σε μία άλλη, πάντα με το απαραίτητο αντίτιμο…
Ίσως αυτό να είναι ένα πολύ μικρό παράδειγμα για την παραβίαση των προσωπικών δεδομένων, αλλά οι σταγόνες πολλές φορές δεν αργούν να μετατραπούν σε καταιγίδα! Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, δίνει την εντύπωση πώς ο μόνος λόγος της ύπαρξής της ήταν να απαλειφθεί η αναγραφή του θρησκεύματος από της ταυτότητες, τότε που ο μακαριστός Χριστόδουλος έδινε μάχη μαζεύοντας υπογραφές, αλλά η πολιτεία εκώφευε προτάσοντας την γνωμοδότηση της Αρχής…
Έκτοτε τα προσωπικά δεδομένα των Ελλήνων πολιτών παραβιάζονται καθημερινά και γίνονται βορά στις ορέξεις εταιρειών.
Αλήθεια πόσο απέχει το τηλεφώνημα στον πατέρα μας, στον θείο, στον γείτονα με προβλήματα υγείας, κάποιας φαρμακευτικής που θα προωθεί το νέο της φάρμακο που θα γιατρέψει την ασθένεια που τον ταλαιπωρεί;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών