Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Δευτέρα, Ιουλίου 14, 2014

"Τελειώνει" το ΠΑΣΟΚ καθώς ένα - ένα τα στελέχη του εγκαταλείπουν το..... σαπιοκάραβό του!

assets_LARGE_t_420_54026300
Καταγγέλουν  με έμφαση τον Βενιζέλο για “Πισωγυρίσματα, υποσχέσεις, κωλοτούμπες”…
Για να μην λέτε πως τα λέμε αυτά εμείς οι “κακόπιστοι”.
souladaki_alexandra-256x215
Την διαγραφή της από το μητρώο μελών του ΠΑΣΟΚ μετά από 40 χρόνια ενεργής παρουσίας, ανακοίνωσε μέσω facebook η κυρία Αλεξάνδρα Αγγελοπούλου Σουλαδάκη, σύζυγος του.....
ιστορικού στελέχους του Κινήματος Γιάννη Σουλαδάκη. Αξίζει να σημειωθεί, πως εκτός από την ιστορικότητα, η κίνηση της κυρίας Σουλαδάκη περιέχει και ιδιαίτερο πολιτικό συμβολισμό για τον Βαγγέλη Βενιζέλο καθώς  η οικογένεια του Γιάννη Σουλαδάκη είχε ασκήσει έντονη κριτική στην περίοδο προεδρίας του Γιώργου Παπανδρέου ενώ είχε συνταχθεί σύσσωμη στο πλευρό Βενιζέλου σε διάφορες πρωτοβουλίες των περασμένων μηνών (συνέδριο, εγχείρημα Ελιάς κλπ).
 
Το μήνυμα της Αλεξάνδρας Σουλαδάκη για την αποχώρησή της από το ΠΑΣΟΚ και η φωτογραφία με την οποία το συνόδεψε:
souladaki
“Αγαπητοί μου φίλοι διαδικτυακοί και όχι μόνο, σήμερα θα ξεκινήσω την ήμερα μου, εδώ απο το σπίτι μου και το γραφείο μου στο Σίσι, με την διαγραφή μου από μέλος του ΠΑΣΟΚ με πόνο, γιατί είμαι παρούσα απο την 3η του Σεπτέμβρη.
Το θεωρώ όμως αναγκαίο, για μένα την ίδια και την αξιοπρέπειά μου.
Εξάλλου το έχω ξαναπεί, είμαι τόσο μικρή σταγόνα, ούτε που θα το καταλάβουν.
Εγω όμως θα ανακουφιστώ….
Πισωγυρίσματα, υποσχέσεις, κωλοτούμπες, και μαζί και χώρια, και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ, να ταχουμε καλά με όλους, λυπάμαι δεν θα πάρω.
Θα αυτοοργανωθώ για την δική μου αυτοτέλεια και ελευθερία!
Ο αριθμός μητρώου μου στο ΠΑΣΟΚ είναι 24825 και τον παίρνω πίσω!
Θα κρατήσω τις μνήμες μου και τις πέτρες που μας πέταγαν στην προεκλογική εκστρατεία του 1974, στον παλιό δρόμο Κόρινθο- Πάτρα, όταν μ ένα ποτάμι ανθρώπων και μείς με τον κόκκινο σκαραβαίο μας, πηγαίναμε από την Αθήνα στην Πάτρα, για να υψώσουμε την σημαία του ΠΑΣΟΚ , με μια ηγεσία που αγωνιζότανε …..
Εμείς είμαστε το ΠΑΣΟΚ που αγωνιζότανε στα «αλώνια» ενώ τώρα αγωνίζεται για τα «σαλόνια»…..
Έχω πολλά να θυμάμαι δεν θα πλήξω…..
Καλημέρα και καλή τύχη σε όλους!!”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών