Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Τετάρτη, Ιουλίου 16, 2014

Ο Ηλίας Κασιδιάρης διαψεύδει τα μυθεύματα περί φυγής του σε εξωτικούς προορισμούς


Ο Ηλίας Κασιδιάρης διαψεύδει τα μυθεύματα περί φυγής του σε εξωτικούς προορισμούς

Τις τελευταίες μέρες διακινούνται ένα σωρό γελοία μυθεύματα περί φυγής μου σε ξένες χώρες και εξωτικούς προορισμούς από εφημερίδες και ιστοσελίδες άνευ υπολήψεως και σοβαρότητας.
Ίσως είναι περιττό να διαψεύσω τα εν λόγω σενάρια, είμαι υποχρεωμένος όμως να τονίσω ότι ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα για ένα και μόνο λόγο: Παρόλο που γνώριζα με απόλυτη ακρίβεια ότι θα φυλακιστώ για να πάψει βίαια η πολιτική μου δραστηριότητα, ξεκαθάρισα εξαρχής ότι ο πολιτικός μου λόγος δεν πρόκειται να......
φιμωθεί ακόμα και μέσα στα κελιά των φυλακών της διεφθαρμένης εξουσίας.
Εις ότι αφορά τον συνήγορό μου και επικεφαλής της ομάδας δικηγόρων που μάχονται ενάντια στην μεγαλύτερη πολιτική σκευωρία των τελευταίων δεκαετιών, κ. Παναγιώτη Μιχαλόλια, πέραν του ότι χαίρει της απολύτου εμπιστοσύνης μου δηλώνω ότι οι επιθέσεις προς το πρόσωπό του είναι αήθεις και εξυπηρετούν το μνημονιακό καθεστώς.
Ηλίας Κασιδιάρης, εκπρόσωπος Τύπου
Λαϊκός Σύνδεσμος - Χρυσή Αυγή  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών