Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Τετάρτη, Ιουλίου 16, 2014

Νίκος Μίχος: Θα πολεμήσουμε μέχρι το τέλος!


Νίκος Μίχος: Θα πολεμήσουμε μέχρι το τέλος!

Μήνυμα του βουλευτή Ευβοίας της Χρυσής Αυγής, Νίκου Μίχου

Συναγωνιστές και συναγωνίστριες,
Όπως είχα αναφέρει και στο παρελθόν σε ομιλίες μου, ο δρόμος που έχουμε να διαβούμε είναι στρωμένος με αγκάθια. Αλλά γι' αυτό, εμείς, που διαφέρουμε από όλους τους άλλους, ήμασταν έτοιμοι και το περιμέναμε.
Να είστε σίγουροι ότι.....
θα φτάσουμε στον προορισμό μας. Είμαστε ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ, είμαστε ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣ, είμαστε Πιστοί στις Ιδέες μας, έχουμε αξιπρέπεια και θα πολεμήσουμε μέχρι το τέλος για το Έθνος μας και τη Σημαία μας.
Το σύστημα, για ακόμα μια φορά, μας έδειξε το ελεεινό πρόσωπό του, με τον ύπουλο και βρώμικο πόλεμο που κάνει εναντίον μας. Ακόμη μια παράλογη προφυλάκιση, του Συναγωνιστή Κασιδιάρη, και εγώ σε κατ' οίκον περιορισμό.
Ήμουν και εγώ έτοιμος για προφυλάκισή μου ή ό,τι άλλο είχαν αυτοί οι άθλιοι τύποι στο μυαλό τους. Θα τραβήξουμε και εμείς μέχρι τέλους τον αγώνα μας.
Ψηλά τα κεφάλια! Ψηλά τις Σημαίες! Μέχρι τη Νίκη!
Ζήτω η Χρυσή Αυγή! Ζήτω ο Αρχηγός!
Νικόλαος Μίχος
Βουλευτής Ευβοίας
Πολιτικά διωκόμενος
16-7-2014 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών