Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Σάββατο, Αυγούστου 28, 2010

Να κλείσουν τα μειονοτικά σχολεία...

Τα μειονοτικά σχολεία δημιουργούν και δεν λύνουν προβλήματα στον χώρο της εκπαίδευσης των μουσουλμανοπαίδων.
Τα μειονοτικά σχολεία είναι σχολεία μειονεκτικά, σχολεία που καταδικάζουν τους μαθητές τους στην αμάθεια, σχολεία που γκετοποιούν, που καταστρατηγούν την έννοια της ισονομίας, εφόσον δεν παρέχουν ισότιμη εκπαίδευση σε όλους τους Ελληνες πολίτες.
Το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να εξασφαλίσει ισότιμη εκπαίδευση για όλους τους πολίτες της Θράκης,
χριστιανούς και μουσουλμάνους. Για τη διδασκαλία των μητρικών γλωσσών της μειονότητας (τουρκική, πομακική, ρομά) πρέπει να ιδρυθούν σχολεία που θα λειτουργούν πέραν του ενιαίου αναλυτικού σχολικού προγράμματος. Έτσι μόνο θα συνδυάζεται η προστασία της μητρικής γλώσσας με τη σωστή και ισότιμη εκμάθηση όλων των γνωστικών αντικειμένων.
Τα μειονοτικά σχολεία παλιότερα ονομάζονταν "μουσουλμανικά" και κατόπιν μετονομάστηκαν σε "τουρκικά", διδάσκοντας στους μουσουλμάνους Έληνες πολίτες τα μισά μαθήματα στην ελληνική και τα άλλα μισά στην τουρκική. Σήμερα τα μειονεκτικά αυτά σχολεία της αμάθειας (δημιουργήματα του ψυχροπολεμικού μίσους) δεν έχουν θέση σε μία ευρωπαϊκή χώρα.
Ο καλύτερος σεβασμός της ετερότητας σε μία χώρα είναι η παροχή ισότιμης εκπαίδευσης προς όλους τους πολίτες της.
Τα προγράμματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης να ενσωματωθούν σε όλα τα σχολεία χωρίς να υπάρχουν τα μειονοτικά σχολεία, που στιγματίζουν και διαχωρίζουν τους μαθητές ανάλογα με το θρήσκευμα, τη γλώσσα ή την καταγωγή τους.
Μία πολύ καλή απόδειξη για την ακαταλληλότητα της ύπαρξης των μειονοτικών σχολείων, είναι οι ίδιες οι αιτιάσεις των μουσουλμάνων Πομάκων (Ξάνθης και Ροδόπης), οι οποίοι αιτούνται την ύπαρξη δημόσιων νηπιαγωγείων, επειδή έχουν διαπιστώσει πως όταν τα παιδιά τους μαθαίνουν από μικρά την Ελληνική γλώσσα, έχουν καλύτερη πνευματική ανάπτυξη, μεγαλύτερη κοινωνικότητα και τέλος καλύτερο επαγγελματικό προσανατολισμό... Βέβαια, δημόσια νηπιαγωγεία υπάρχουν, αλλά "κάποιοι" έχουν βάλει το "χεράκι" τους και η Ελληνική Πολιτεία δεν έχει περάσει στο στάδιο της λειτουργίας τους...
Η καλύτερη, όμως, απόδειξη της πλήρους ακαταλληλότητας (και δεν αναφέρομαι στην "πλευρά" της εθνικής επικινδυνότητας) των μειονοτικών σχολείων, είναι η ανικανότητα των τελειόφοιτων αυτών των σχολείων (μειονοτικά, όπου η τουρκικά γλώσσα αποτελεί τον κορμό της εκπαίδευσης, το μάθημα γίνεται με βιβλία στην Τουρκική, οι εκπαιδευτικοί είναι κυρίως τουρκόφωνοι ή "εκπαιδευτικοί" από την Τουρκία) να περάσουν στο στάδιο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με ίσους όρους...
Για όσους δεν γνωρίζουν, τα μουσουλμανόπαιδα εισάγονται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μέσα από ειδικές διαδικασίες βαθμολόγησης και με μία ποσόστωση της τάξης του 5% ανά σχολή (δηλαδή το 5% της οποιασδήποτε σχολής συμπληρώνεται αποκλειστικά από μουσουλμάνους οι οποίοι ανταγωνίζονται μεταξύ τους για την είσοδο στην σχολή...), ρίχνοντας τις βάσεις εισαγωγής σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Και τα χαμηλά επίπεδα εισαγωγής δεν συναντώνται μόνο σε σχολές ΤΕΙ, αλλά και σε ΑΕΙ. Για παράδειγμα, πριν μερικά χρόνια, στην Νομική της Κομοτηνής νεαρή μουσουλμάνα εισήχθη με μέσο όρο βαθμολογίας τέσσερα (4)!!!
Γιατί συμβαίνει αυτό; Μπορεί η κυρία Δραγώνα να μην έχει βρει ακόμη την απάντηση, αλλά δυστυχώς, η παρεχόμενη εκπαίδευση μέσω των μειονοτικών σχολείων είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα. Πέρα από τις όποιες ευθύνες των καθηγητών-εκπαιδευτικών (που είναι κυρίως τουρκόφωνοι), το "κόλλημα" έρχεται από την γλώσσα. Ο εξαναγκασμός στην εκμάθηση και στην εκπαίδευση σε μία τρίτη γλώσσα (τα τουρκικά αποτελούν τρίτη γλώσσα στην Θράκη, αφού ο μεγαλύτερος πληθυσμός μιλάει Ελληνικά, ενώ το αμέσως μεγαλύτερο ποσοστό σε χρήση γλώσσας έχει η Πομακική...) μόνο σύγχυση προσφέρει στους εκπαιδευόμενους. Όμως, και το "σύστημα" εισαγωγής σε σχολές, χαλαρώνει πολύ τους μουσουλμάνους μαθητές, οδηγώντας τους σε μία "παρακμιακή" παρακολούθηση των μαθημάτων...
Έτσι, εάν κλείσουν τα μειονοτικά σχολεία, θα προσφέρουν περισσότερα από τα όσα αυτή τη στιγμή συνεισφέρουν στους μουσουλμάνους της Θράκης. Μήπως η κυρία Διαμαντοπούλου (για την Δραγώνα δεν το συζητώ καν, γιατί αν αιτηθεί την διακοπή ύπαρξης και λειτουργίας των μειονοτικών σχολείων, αυτομάτως θα αιτείται και την παύση της από το υπουργείο Παιδείας, οπότε...) να σκεφθεί μέσα στην υπάρχουσα οικονομική συγκυρία την παύση λειτουργίας των μειονοτικών σχολείων; Εξάλλου, το υπουργείο Παιδείας, μέσα στα πλαίσια αυτού του πνεύματος (εξοικονόμησης χρημάτων) έχει αποφασίσει για εφέτος την μη εισαγωγή φοιτητών στην ΕΠΑΘ (Ειδική Παιδαγωγική Ακαδημία)... Γιατί να μην τολμήσει το υπουργείο Παιδείας να περάσει στο επόμενο στάδιο στον χώρο της εκπαίδευσης, κλείνοντας σχολεία τα οποία δεν παράγουν εκπαίδευση και δεν διδάσκουν τίποτε άλλο πέρα από το "είσαι μουσουλμάνος και θα σε προσέχουν...", δημιουργώντας έτσι γενιές αμόρφωτων μουσουλμάνων;
Στον αντίποδα, βέβαια, υπάρχει το επιχείρημα, πως αν κλείσουν τα μειονοτικά σχολεία, τότε τα μουσουλμανόπαιδα θα πηγαίνουν στην Τουρκία για να σπουδάσουν... Μα, αυτό συμβαίνει ήδη. Και συμβαίνει επειδή τα μειονοτικά σχολεία λειτουργούν στην Τουρκική γλώσσα, κάνοντας έτσι πιό εύκολη την πανεπιστημιακή εκπαίδευση στην Τουρκία παρά στην Ελλάδα. Και όλοι μας γνωρίζουμε πως τα τουρκικά πανεπιστήμια λειτουργούν ως χώροι ανεύρεσης συνεργατών-στελεχών και πρακτόρων για την τουρκική ΜΙΤ (Μυστική Υπηρεσία Πληροφοριών της Τουρκίας)...

Η λειτουργία μειονοτικών σχολείων παραβιάζει το Ελληνικό Σύνταγμα
Η ισονομία και ισοπολιτεία που προβλέπεται από το Σύνταγμα της Ελλάδας καταστρατηγείται μέσα από τα μειονοτικά σχολεία, εφόσον δεν εξασφαλίζεται για όλους τους Έλληνες ΙΣΗ και ΚΟΙΝΗ εκπαίδευση, χωρίς θρησκευτικούς ή φυλετικούς διαχωρισμούς.
Ας δούμε αναλυτικότερα τι τι προβλέπει το Σύνταγμα της Ελλάδας:

Άρθρο 4

  1. Οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου.
  2. Οι Έλληνες και οι Ελληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις.
Άρθρο 5
  1. Καθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Χώρας, εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη.
  2. Όλοι όσοι βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια απολαμβάνουν την απόλυτη προστασία της ζωής, της τιμής και της ελευθερίας τους, χωρίς διάκριση εθνικότητας, φυλής, γλώσσας και θρησκευτικών ή πολιτικών πεποιθήσεων.
Άρθρο 16
  1. Η τέχνη και η επιστήμη, η έρευνα και η διδασκαλία είναι ελεύθερες. H ανάπτυξη και η προαγωγή τους αποτελεί υποχρέωση του Κράτους. Η ακαδημαϊκή ελευθερία και η ελευθερία της διδασκαλίας δεν απαλλάσσουν από το καθήκον της υπακοής στο Σύνταγμα.
  2. Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.
  3. Τα έτη υποχρεωτικής φοίτησης δεν μπορεί να είναι λιγότερα από εννέα.
  4. Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια. Το Κράτος ενισχύει τους σπουδαστές που διακρίνονται, καθώς και αυτούς που έχουν ανάγκη από βοήθεια ή ειδική προστασία, ανάλογα με τις ικανότητές τους.
Η σύσταση και λειτουργία χωριστών σχολείων για τους μουσουλμανόπαιδες αποτελεί παραβίαση του συντάγματος, εφόσον χωρίζει τους μαθητές σε κατηγορίες αντί να παρέχει σε όλους ίσες ευκαιρίες πρόσβασης στη γνώση και τα ίδια εκπαιδευτικά εφόδια για τη ζωή τους. Επιπλέον, τα μειονοτικά σχολεία είναι αντιδημοκρατικά. Γιατί δε μπορεί σε μια δημοκρατική χώρα να υπάρχει παιδεία δύο ταχυτήτων, με διαφορετικό αναλυτικό πρόγραμμα για τους πολίτες ανάλογα με το θρήσκευμά τους.
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών