Όχι φυλακές για τους Εθνικιστές - Το χρονικό της σκευωρίας κατά της τρίτης πολιτικής δύναμης

Οι Νεκροί για την Ιδέα μας θυμίζουν το χρέος της θυσίας απέναντι στα Ιδανικά μας...


Θερμή παράκληση προς όλους τους αναγνώστες...Διαβάστε οπωσδήποτε την ανάρτηση: "Σιωνισμός και Παγκοσμιοποίηση"

Πέμπτη, Ιανουαρίου 13, 2011

Η ολική αναδιάρθρωση των ΜΜΜ

Στη δραστική μείωση των ελλειμμάτων των αστικών συγκοινωνιών που προσεγγίζουν ετησίως τα 600 εκατ. ευρώ, στοχεύει το σχέδιο αναδιάρθρωσης του ΟΑΣΑ, το οποίο έλαβε χθες το «πράσινο φως» από το Υπουργικό Συμβούλιο. Παραπέμποντας σε μεγάλο βαθμό στο αντίστοιχο σχέδιο του ΟΣΕ, το νομοσχέδιο για την εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών προβλέπει τη δημιουργία μητροπολιτικού φορέα, τη συγχώνευση των πέντε συγκοινωνιακών εταιρειών σε δύο, αύξηση στα εισιτήρια, μετάταξη 1.500 εργαζομένων από τις εταιρείες του ΟΑΣΑ σε άλλους φορείς του Δημοσίου και τη....
σύναψη νέων επιχειρησιακών συμβάσεων όσων εργαζομένων παραμείνουν στις εταιρείες. Η αναδιάρθρωση του Ομίλου περιλαμβάνει τη συγχώνευση των πέντε συγκοινωνιακών εταιρειών σε δύο και τη δημιουργία μιας εταιρείας για τα επίγεια μέσα «Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε.» (ΟΣΥ), η οποία θα προκύψει ύστερα από απορρόφηση της ΗΛΠΑΠ από την ΕΘΕΛ. Η δεύτερη εταιρεία, «Σταθερές Συγκοινωνίες Α.Ε.» (ΣΤΑΣΥ), θα είναι αποτέλεσμα της απορρόφησης των ΗΣΑΠ και του Τραμ από την ΑΜΕΛ (εταιρεία λειτουργίας του μετρό). Την ανάπτυξη και επέκταση του αστικού σιδηροδρόμου και των έργων του τραμ στην περιφέρεια Αττικής αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου η Αττικό Μετρό Α.Ε.
Διαγράφονται επίσης τα χρέη όλων των εταιρειών, τα οποία όπως ισχύει για όλες τις ΔΕΚΟ -κατόπιν προβλέψεων του Μνημονίου-θα μεταφερθούν στον κρατικό προϋπολογισμό και ανέρχονται σε 3,8 δισ. ευρώ.
Ο ΟΑΣΑ μετατρέπεται σε μητροπολιτικό φορέα και θα έχει υπό την επίβλεψή του, εκτός από τη ΣΤΑΣΥ και την ΟΣΥ, τον Προαστιακό, τα ΚΤΕΛ αλλά και τα ταξί. Ειδική Μονάδα Παρακολούθησης αναλαμβάνει τον έλεγχο των οικονομικών της κάθε εταιρείες του ΟΑΣΑ σε τριμηνιαία βάση. Σε περίπτωση που οι τριμηνιαίοι απολογισμοί των εταιρειών παρουσιάζουν υπέρβαση των ελλειμμάτων μεγαλύτερη του 10% από την προκαθορισμένη σε ετήσια βάση, συντάσσεται νέο επιχειρησιακό σχέδιο.
Σε αντίθετη περίπτωση, μπορεί η Διυπουργική Επιτροπή ΔΕΚΟ να αποφασίσει τον περιορισμό ή ακόμη και την περικοπή των κρατικών επιδοτήσεων. Την ίδια στιγμή η κρατική επιδότηση δεν θα ξεπερνά το 40% του ετήσιου λειτουργικού ελλείμματος του ΟΑΣΑ. Σε περίπτωση ωστόσο που μία από τις εταιρείες του ΟΑΣΑ (ΟΣΥ ή ΣΤΑΣΥ) εμφανίσει πλεόνασμα, τότε θα το διανείμει με τη μορφή μερίσματος στον ΟΑΣΑ για να συμψηφιστεί με το τυχόν έλλειμμα άλλου φορέα. Η διανομή αυτή επίσης απαλλάσσεται από τη φορολογία εισοδήματος για όσο διάστημα ο όμιλος αθροιστικά εμφανίζει λειτουργικό έλλειμμα. Στο ίδιο νομοσχέδιο υπάρχει αντίστοιχη πρόβλεψη παρακολούθησης της εξέλιξης των οικονομικών και για τον ΟΣΕ και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Σε εργασιακό επίπεδο ακολουθείται σε μεγάλο βαθμό το μοντέλο του ΟΣΕ, καθώς προβλέπονται μετατάξεις 1.500 ατόμων σε άλλους φορείς του Δημοσίου. Εκτιμάται επίσης ότι θα υπάρξουν 400 συνταξιοδοτήσεις το 2011, 300 το 2012 και 200 το 2013. Υπό μετάταξη θα τεθούν κυρίως διοικητικοί υπάλληλοι και προσωπικό υποστήριξης (κίνηση, τεχνικοί, διοικητικοί, βοηθητικοί) ενώ από το παραγωγικό προσωπικό κίνησης και συντήρησης θα αποχωρήσουν όσοι οδηγοί και τεχνικοί δεν απασχολούνται στο αντικείμενό τους. Από αυτές, 820 μετατάξεις αφορούν σε προσωπικό που σήμερα απασχολείται στην κίνηση των οχημάτων.
Επιχειρησιακές συμβάσεις
Προγραμματίζεται επίσης η κατάρτιση νέων επιχειρησιακών συμβάσεων εργασίας, οι οποίες θα είναι αποτέλεσμα συλλογικών διαπραγματεύσεων. Εάν δεν φέρουν αποτέλεσμα οι διαπραγματεύσεις, τα εργασιακά ζητήματα θα ρυθμίζονται με νόμο. Το προσωπικό του συνόλου των συγκοινωνιακών εταιρειών θα υπόκειται σε ενιαία διαχείριση από τον ΟΑΣΑ, γεγονός το οποίο επιτρέπει τη μετακίνηση των εργαζομένων μεταξύ των εταιρειών, ανάλογα με τις ανάγκες που θα προκύπτουν. Η ρύθμιση αυτή αφήνει επίσης ανοιχτό παράθυρο για μισθολογική εξίσωση όλων των εργαζομένων, παρά τις σημερινές αποκλίσεις που εμφανίζουν σήμερα εργαζόμενοι ίδιων ειδικοτήτων σε διαφορετικές εταιρείες.
Ενίσχυση των εσόδων κατά 30% προγραμματίζει η κυβέρνηση από την αύξηση του κομίστρου και τη δημιουργία δύο τύπων εισιτηρίων που θα ισχύσουν από 1ης Φεβρουαρίου, ενώ από το 2013 πρόκειται να εφαρμοστεί νέα τιμολογιακή πολιτική. Την ίδια στιγμή η καταπολέμηση της λαθρεπιβίβασης με εντατικοποίηση των ελέγχων και η εγκατάσταση τηλεματικής και Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (έξυπνο εισιτήριο) θα ενισχύσουν τα έσοδα κατά 5 εκατ. ευρώ φέτος
"ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές του ιστολογίου δε φέρουν ευθύνη για σχόλια των αναγνωστών